Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אשמח לעצתכם ,

פיג'ו 308 2015, 105,000 ק"מ.

מטופלת הכל בזמן.

ובכל זאת, לפני 10 חודשים עבר שיפוץ כללי של מנוע בעלות של 14,000ש"ח , בגלל שהשמן והמים התערבבו.

שבוע שעבר נדלקה נורת חום מנוע, ישר עצרתי. המים במיכל קירור היו חומים ושמנוניים.

מוסך אמר ששוב התערבבו שמן ומים, אבל הפעם זה בגלל הקולר לכן אין אחריות.

מוסך אמר שצריך להחליף קולר, רדיאטור, ובנוסף יש נזילה ממערכת קירור, וצריך לעשות שטיפות למנוע.

רק החלקים 4,000₪ לפני עבודה.

ויש גם סיכוי שהמנוע עצמו נפגע.

הגעתי עם המוסך לסיכום שהוא מרכיב את החלקים, ואז יעשה בדיקה האם בנוסף גם המנוע עצמו נפגע, אם כן, הוא מוכן לפרק הכל ולא לחייב אותי בכלל.

 

תכלס כבר לגמרי איבדתי אמינות ברכב.

לא מבין איך דבר כזה קורה ועוד פעמיים.

האם בכלל שווה להשקיע?

 

אשמח לעצתכם ולהארותיכם

×
×
  • תוכן חדש...