Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצתים (פלאגים) BOSCH Vs NGK סקודה סיטיגו


Geek driver
מעבר לפיתרון נפתר ע"י alechko01,
שימו לב! השרשור הזה בן 277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

אחרי שקניתי את סקודה סיטיגו בכ60,00 לפני 4 שנים הרכב הגיע בשעה טובה ל130,000 ק"מ

המנוע לאחרונה לא סוחב

לא הוחלפו פלאגים מאז שקניתי את הרכב ,

לפי התוצאות הראשונות בגוגל לכאורה זו הסיבה לאובדן הכוח של המנוע

הפלאגים המקוריים הם של BOSCH 

אך בארץ ניתן למצוא רק פלאגים של חברת NGK 

מה הסיבה לכך ? 

והאם עדיף לקנות מקורי מהיבואן במחיר כפול ?

המלצה למוסך אמין מקצועי בירושלים תתקבל בברכה (או שאפשר לבד?)

תודה רבה לכל העוזרים 🙏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורקמטר של SIGNET .

זו חברה טובה?

אני אשתמש רק להתקנת פלאגים וכדו' (הבנתי שאם בורג קרטר מהודק קצת פחות - זו נזילה קטנה לאורך זמן, אם פלאגים לא מהודקים כראוי זה חוסר סנכרון במנוע, כלו' קריטי)

https://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=2086

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Geek driver כתב:

טורקמטר של SIGNET .

זו חברה טובה?

אני אשתמש רק להתקנת פלאגים וכדו' (הבנתי שאם בורג קרטר מהודק קצת פחות - זו נזילה קטנה לאורך זמן, אם פלאגים לא מהודקים כראוי זה חוסר סנכרון במנוע, כלו' קריטי)

https://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=2086

 

ממליץ להתייעץ בקבוצת כנופצון בפייסבוק לגבי הכלים, אולי אפילו תמצא שם מי שיעזור לך פיזית בפעם הראשונה. signet חברה טיוואנית סבירה אבל לגבי ההתאמה אני לא בטוח 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

NGK יצרן עולמי וגם יצרן של פלגים מקורים OEM. מעולים אין שום בעיה להתקין אותם לבד.

לגבי מפתח מומנט,חברה סיגנט חברה מצויינת כך שאין שום סיבה לא לקנות אותה ולהשתמש בכלים שלהם. דרך אגב אתה חושב שמוסכים סוגרים פלגים עם מפתח מומנט? חחח

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.5.2023 בשעה 11:45, Geek driver כתב:

טורקמטר של SIGNET .

זו חברה טובה?

אני אשתמש רק להתקנת פלאגים וכדו' (הבנתי שאם בורג קרטר מהודק קצת פחות - זו נזילה קטנה לאורך זמן, אם פלאגים לא מהודקים כראוי זה חוסר סנכרון במנוע, כלו' קריטי)

https://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=2086

 

חברה טובה אבל ספציפית מה שבקישור עם טווח מומנט עד 25Nm לא מספיק. 

נכון שזה המומנט להידוק פלגים בהרבה מכוניות אבל יש יצרנים שדורשים 30 וגם 40Nm לכן כדאי לקנות ידית עם טווח רחב יותר נגיד עד 45 או 50Nm.

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד דבר עדיף לקחת ידית ארוכה יותר עם תווך מומנט גדול יותר.

אם כבר ממליץ לרכוש דגם הזה

https://www.workimhi.co.il/items/1036094-1036094-D7-99-D7-93-D7-99-D7-AA-D7-98-D7-95-D7-A8-D7-A7-D7-9E-D7-98-D7-A8-D7-94-D7-99-D7-A0-D7-A2-3-8-D7-90-D7-95-D7-A8-D7-9A-370-D7-9E-D7-9E-SIGNET

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

טוב.
הלילה ניסתי להחליף מצתים לאחר שהוזמן כל הציוד 
התוצאה: כישלון. קטסטרופלי

 הצלחתי להוציא קוויל אחד מהמקום, וקוויל אחד נתתי קונטרה עם מברג וגרמתי לסדק בגומי שפתח את הוואקום😰 קוויל שלישי הצלחתי להוציא את הראש בלי הגומי 😬

בקיצור הבנתי שכדאי לחתוך הפסדים החזרתי את הכל למקום והרכב מניע ונוסע כרגיל כרגע ב"ה

כנראה לא הכנתי מספיק שיעורי בית... יש צורך בספרי סיליקון שאותו מזלפים ליד הגומי כדי לפתוח את הוואקום 

שאלות.

1) האם הסדק בקוויל יכול לגרום לנזק במיידי או שניתן להזמין או לקנות קוויל חלופי ולהחליף?
2) איך מוציאים את הכוויל שיצא לו רק הראש בלי הגומי?
3) מה עוד אני מפספס ?/ צריך לדעת?
תודה לכולם

 

עריכה אחרונה על ידי Geek driver
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוחלפו הפלאגים, עברו כ60000 ק"מ הצלחתי לשבור סליל הצתה הנזק 250 ש"ח ( לידיעה _ הוצאת סליל הצתה - הרמה של 2 ס"מ וריסוס גריז סילקון על השרוול  להמתין מספר דקות או לילה ואז להוציא )

המצב סביר?
מורגש שיפור משמעותי בסחיבה 
בנוסף שמתי לב שבית המצערת הפרפר לא נסגר עד הסוף ( יש שיפוע בסגירה )ויש סימני פיח 
המוסכניק אמר לי  אם זה עובד- אל תיגע, תשאיר ככה 

האם ניתוק וניקוי מצערת דורש לימוד מחשב רכב  וכדו'  ?
הוא צודק?
היתה תקופה שהשתמשו במסנני אוויר סינים 
אז כדאי לנקות גם חיישנים בגלל הפיח ?
תודה לכל העונים 

photo_2023-07-21_17-18-12.jpg

photo_2023-07-21_17-18-13 (2).jpg

photo_2023-07-21_17-18-13.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...