Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה פריוס (gen 3) 2010-2015


VBshow

פוסטים מומלצים

אז ככה חברים אחרי מחקר יחסית מעמיק משתף בתובנות. 

ברשותי טויוטה פריוס שעלתה לכביש בשנת 2009, טיפלתי ברכב אך ורק במוסך מורשה של טויוטה כל 10,000 ק״מ בדיוק. שמרתי ואהבתי אותו כמו שרק יכולתי.

בכל מקרה לפני חודש אני נוסע בכיף שלי ופתאום המנוע מתחיל לגמגם, ולעשות קולות שמזכירים רק מוות. כמובן שעצרתי בצד וגררתי את האוטו ישירות למוסך. במוסך טענו שהסעפות יניקה, השסתום EGR והמצנן של ה EGR סתום בפיח, (בעיה נפוצה בפריוסים ולא רק) בכל מקרה גבו על זה 4600 שקלים! רק על ניקוי! לא החלפה ולא זאבי ולא כלום. אני מסכים שזה עבודה של קרוב ל 5-6 שעות רק לפרק אבל עדיין לדעתי מחיר מוגזם בטירוף. בדרך אגב האוטו עבר 215,000 ק״מ עד שזה נסתם עד לכדי מצב של רעשים במנוע. אם הייתי יודע קודם לכן הייתי מטפח קבוע על 50-40 אלף ק״מ כמו שממליצים לעשות את זה לפי המחקרים שראיתי. עכשיו כל מי שנתקל ברעשים מוזרים ורטט חד במנוע של הפריוס שלו, שידע שזה יכולה להיות מערכת ה EGR, או הפלאגים, או המזרקי דלק, והגרוע מכל זה יכול להיות האטם ראש מנוע, שגם ידוע ברכבים אלו לצאת מתקינות ואז הנוזל קירור חודר לתוך הצלינדרים ויכול לגרום לנעילה של אחד הצלינדרים ולהגיד ביי ביי למנוע. כמו את כל זה בחשבון ותטפלו במערכת ה EGR שלכם לפני כל הבלאגן. אפשר לעשות לבד למרות שזה קוץ בתחת לפרק את כל זה, אבל גם אפשר למצוא מישהו מקצועי שיכול לעשות את זה ובמחיר נורמלי. מה שאני הולך לעשות זה להזמין מה Ebay סט של EGR משומש ונקי, וכל 40 אלף קילומטר ללכת למישהו שרק יחליף ואת כל הניקוי אפשר לעשות לבד.

מקווה מאוד שהמועד הזה יעזור למישהו.

אם מישהו מכיר מוסך אמין או בן אדם שמתעסק ויודע טויוטה אשמח לשמוע.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...