Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 6 vs טסלה מודל 3


Jerusalem100
שימו לב! השרשור הזה בן 354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, איצו כתב:

בכתבה שהבאת, קיה אמינה בכמעט כפול מהטסלה.

אני לא מבין, אתה משווה אמינות של טסלה, יצרן שמוכר בכל רבעון מאות אלפי רכבים חשמליים כבר כמה שנים לשל יונדאי, יצרן שהתחיל לייצר רכבים חשמליים על מלא לפני יומיים פחות שעתיים ואת מה שטסלה מוכרת ברבעון הוא לא מוכר בשנה?
 

  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 22 שעות, קרמבו כתב:

 

 

כמה התחושה הזו מבוססת? כי אני כבר שנים מנסה להבין איך ומי עושים מהדבר הזה כסף.

אלא אם כן זה מהתחושות שבסוף יוצא פוק מהצד השני... ואז עזוב, לא מעניין

😉

בוא, כולם מכירים את הוילה של בספסופה, אההה, זה לא אתה :-) 

 

קיה משווקת רכבים חשמליים משנת 2011, ידע יש לה בהחלט. 

עריכה אחרונה על ידי Supertigre
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, בצלאל.מ כתב:

אני אישית הייתי מוכן לשלם עוד 20 אלף ש"ח על היונדאי,גם אמין יותר וגם עממי יותר

 

מגיעה לך מדליה אולימפית על האקרובטיקה המחשבתית. אפילו אורוול לא חשב על "יקר זה עממי".

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
  • מצחיק 4
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, farkash7 כתב:

אני לא מבין, אתה משווה אמינות של טסלה, יצרן שמוכר בכל רבעון מאות אלפי רכבים חשמליים כבר כמה שנים לשל יונדאי, יצרן שהתחיל לייצר רכבים חשמליים על מלא לפני יומיים פחות שעתיים ואת מה שטסלה מוכרת ברבעון הוא לא מוכר בשנה?
 

כן נכון משווה.

תבדוק את האמינות של טסלה כמותג ואת האמינות של דגמי Y ו. S.

יונדאי  כבר הרבה שנים מייצרת מכוניות , גם חשמליות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, איצו כתב:

יונדאי  עדיין לא טסלה שבשנים הראשונות היו מעבירים אצלה את הרכב מפס הייצור היישר לפחחות

 

שכחת את השנים הראשונות של יונדאי

 

לפני 12 שעות, davemustaine87 כתב:

ואז המבחן ממשיך בעוד פנינים חסרי משמעות: 

1. "היונדאי בקצב של עד 350 קילוואט (18 דקות לטעינה דומה), שיהיו זמינים בישראל רק אחרי שחברת פז תתחיל להפעיל לקראת סוף השנה את הראשונות מבין כמה עשרות עמדות אולטרה מהירות שהכריזה כי תקים ברחבי הארץ" -

עוד שקר שאף אחד לא טורח לתקן. איוניק 6 נטענת בקצב של עד 233 קילוואט

זה גם פחות מהטסלה

עריכה אחרונה על ידי orsh99
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך אתה כותב?

במטען 350 קו"ש - האיוניק 6 נטענת במהירות 233 קו"ש והטסלה רק 170 קו"ש. 

 

השנים הראשונות של יונדאי היו לפני הרבה שנים. בשנים האחרונות היא נמצאת באופן עקבי 

במקומות הראשונים מבחינת אמינות בקונסיומר ריפורט ו JD POWER.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה 3 sr  זה 170kw

טסלה 3 lr זה 250kw

איוניק 6  ,למיטב ידעתי , 350kw למרות טעויות באתרים מסויימים.

 

אבל זה לא ממש רלוונטי. אין שום  כוונה לאף חברה בטווח הנראה לעין להתקין עמדות 350kw בצורה מסיבית אם בכלל. המטענים הכי מהירים מחוץ לרשת הסופרצ'רג'רים של טסלה הם 180kw וגם הם בודדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, בצלאל.מ כתב:

ברור שהיונדאי עדיפה,רמת הנסיון והאמינות שלה הרבה יותר טובה מהטסלה ,אני אישית הייתי מוכן לשלם עוד 20 אלף ש"ח על היונדאי,גם אמין יותר וגם עממי יותר

 

אתה מוכן להסביר את התגובה הזו ?

טסלה יצרן ותיק יחסית של רכבים חשמלים, ה 6 היא בין רכבי החשמל הראשונים של יונדאי אחרי ה 5.

אמין יותר ? על סמך מה אתה קובע ? , תחושת בטן ?

עממי יותר שעולה 20K יותר ? , איך זה בדיוק מסתדר לך ?

 

הבחירה בין הרכבים היא על בסיס התאמה אישית ולצרכים הספציפים של המשתמש , כמו כל דבר בחיים לכל משתמש יש את הצרכים שלו , למשל בת הזוג שלי פסלה את הטסלה כיוון שהיא נמוכה מאוד , אהבה מאוד את הגילי כיוון שנתנה לה תחושה טובה הרבה יותר בנהיגה.

תפסיקו לשפוט מותג ותתחילו לבצע נסיעת מבחן כדי לבדוק האם מתאים לצרכים שלכם.

 

עריכה אחרונה על ידי CX25GTI
  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיון הזה קצת מוזר לי.

הרי צריך להבין מה טסלה בעצם ''מוכרת'' לנו הלקוחות.

מדיניות ברורה של מכירה ישירה ללא יבואן (חוסך המון בכסף)

המדיניות הזו גם יוצרת מצב של חוסר צורך בטיפולים ,  חיסכון משמעותי בהמון ''בולשיט'' ישראלי של ''דפקו אותי במוסך'' ועוד ועוד.

בנוסף למדיניות הזו טסלה בהצהרה מוכרת מינימליזם באבזור (יש כאלה שהתחברו וכאלה שפחות) תוך כדי השקעה אבסולוטית בבטיחות ובטכנולוגייה. (גם הסוללות לא רעות אבל לא משהו שהוא מעבר למה שהשוק מכיר).

הכל שאלה של מה אתה מחפש ,רכב אשר בעוד כמה שנים ייתכן ותיכנס בו טכנולוגיה חדשה באמצעות עדכון תוכנה ושוויו יקפוץ/יישמר לכל הפחות וחווית מנוע ונסיעה הכי כיפית שקיימת בעיניי  אך אם תצטרך מוסך לחלקים זה ייצור בעיה או שמא האפשרות השנייה אבזור מדהים ולא מינימליסטי מבחינת מסכים ,כפתורים ,  תוספים וכו' ,  קשר ושירות בין אישי באמצעות היבואן וזמינות חלקים די רחבה בהמשך אך עם זאת ירידת ערך משמעותית לרכב בכל שנה ועם כל מתחרה שייכנס וכל טכנולוגיה שתתקדם.

 

אם בחרת בתשובה 2 הכל בסדר , רק תצא מנקודת הנחה שתשלם לפחות 15% יותר משווי השוק האמיתי של הרכב כי זה הכסף שהיבואן מרוויח עליך.

 

 

אתן דוגמא קצרה  מהשוק הסיני ובזה אסיים

 

טסלה מודל Y פרפורמנס עולה בסין 52 וקצת אלף דולר

Voyah free עולה בסין 56 וקצת אלף דולר

הבדל של 4 אלף דולר

מה הבדל המחיר בישראל אתם שואלים?

טסלה מודל Y פרפורמנס 280 אלף שקלים

הvoyah free מתומחרת ב400 אלף שקלים

 

אני אישית העדפתי לא לממן ייבואניות ולקחת את הסיכון שייתכן שבעתיד אקבל עדכון תוכנה שירענן ויציב את טסלה חזרה כמובילה בשוק החשמליות כשבנוסף לי מאוד קל לעבוד עם המערכת הקולית של הטסלה , אבל מאוד חשוב שתדע בתור רוכש

מה מושקע איפה ומה היתרונות של כל דבר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האגדה על עלות נמוכה מהסיבה של חוסר יבואן לטסלה היא בסוף סיפור טוב ותו לו.

גם האופרציה בישראל צריכה להרוויח.

 

בשורה תחתונה בודקים עלויות ובוחרים מה שמתאים מבחינה אישית של עלות תועלת.

הדוגמא של וולוו מול טסלה בסין היא דוגמא אחת שלא מייצגת את הכלל ובנוסף אין לך מושג מה הגימור והאיבזור של הרכב הנמכר בסין במחיר 56 אל"ד לעומת האיבזור של הרכב הנמכר בארץ במחיר של 400 אל"ש.

לגבי עדכונים עתידיים - סבאבה. ניתן לעשות אותם גם במוסך אם יהיו כאילו.

לרובנו לא דחוף שינוי בתדר הנפיחה הנשמעת כשאנו יושבים בכיסא או צורת הפונט במסך.

הדבר המרכזי ברכב הוא הברזלים ואותם אי אפשר לשדרג OTA.

 

לסיכום טסלה אוטו מצויין, אבל יש לא מעט רכבים שטובים מטסלה בפרמטרים החשובים יותר לחלק מהרוכשים.

למה אתם מופתעים שבחלק מהמבחנים האיוניק 5 או 6 נבחרים כרכב הטוב יותר....?

עריכה אחרונה על ידי איצו
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, איצו כתב:

האגדה על עלות נמוכה מהסיבה של חוסר יבואן לטסלה היא בסוף סיפור טוב ותו לו.

גם האופרציה בישראל צריכה להרוויח.

 

בשורה תחתונה בודקים עלויות ובוחרים מה שמתאים מבחינה אישית של עלות תועלת.

הדוגמא של וולוו מול טסלה בסין היא דוגמא אחת שלא מייצגת את הכלל ובנוסף אין לך מושג מה הגימור והאיבזור של הרכב הנמכר בסין במחיר 56 אל"ד לעומת האיבזור של הרכב הנמכר בארץ במחיר של 400 אל"ש.

לגבי עדכונים עתידיים - סבאבה. ניתן לעשות אותם גם במוסך אם יהיו כאילו.

לרובנו לא דחוף שינוי בתדר הנפיחה הנשמעת כשאנו יושבים בכיסא או צורת הפונט במסך.

הדבר המרכזי ברכב הוא הברזלים ואותם אי אפשר לשדרג OTA.

 

לסיכום טסלה אוטו מצויין, אבל יש לא מעט רכבים שטובים מטסלה בפרמטרים החשובים יותר לחלק מהרוכשים.

למה אתם מופתעים שבחלק מהמבחנים האיוניק 5 או 6 נבחרים כרכב הטוב יותר....?

נבדק אל מול היבואן , אותו הדגם אותה הרמת גימור.

ההבדל היחיד שהייבואן אמר זה שהוא הוסיף v2L 

אני חלילה לא טוען שטסלה היא ה''אלוהים'' בתחום הרכב הוא בלעדית. ההפך הוא הנכון הצעתי ללכת ולבדוק מה נוח לך.

 

אבל חשוב עם עובדה אחת לא להתווכח

ייבואניות הרכב גוזרות עליך גם קופון בנוסף ל17% מע''מ ולמס על החשמליות שכרגע הוא 20% ובינואר שנה הבאה יעלה ל35%.

 

 

בפורום הזה חשוב שכולם יכירו שבנוסף לעלויות האלה של המדינה יהיה לך לפחות 15% רווח של הייבואן , זה הכל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, סתם קונה כתב:

נבדק אל מול היבואן , אותו הדגם אותה הרמת גימור.

ההבדל היחיד שהייבואן אמר זה שהוא הוסיף v2L 

אני חלילה לא טוען שטסלה היא ה''אלוהים'' בתחום הרכב הוא בלעדית. ההפך הוא הנכון הצעתי ללכת ולבדוק מה נוח לך.

 

אבל חשוב עם עובדה אחת לא להתווכח

ייבואניות הרכב גוזרות עליך גם קופון בנוסף ל17% מע''מ ולמס על החשמליות שכרגע הוא 20% ובינואר שנה הבאה יעלה ל35%.

 

 

בפורום הזה חשוב שכולם יכירו שבנוסף לעלויות האלה של המדינה יהיה לך לפחות 15% רווח של הייבואן , זה הכל

בוא נבדוק השוואה אחרת:

טסלה מודל Y  דגם LR בארה"ב 51630$ בארץ 270061 ש"ח

איוניק 5 לימיטד (מקביל לעלית בארץ) 53935$ בארץ 249900 ש"ח.

 

הטסלה זולה בארה"ב מהאיוניק ב 4%

הטסלה יקרה בארץ מהאיוניק ב 8%

 

ההבדל הוא 12% בין מחירי ארה"ב לישראל לרעת הטסלה.

מי גוזר קופון במקרה זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, איצו כתב:

בוא נבדוק השוואה אחרת:

טסלה מודל Y  דגם LR בארה"ב 51630$ בארץ 270061 ש"ח

איוניק 5 לימיטד (מקביל לעלית בארץ) 53935$ בארץ 249900 ש"ח.

 

הטסלה זולה בארה"ב מהאיוניק ב 4%

הטסלה יקרה בארץ מהאיוניק ב 8%

 

ההבדל הוא 12% בין מחירי ארה"ב לישראל לרעת הטסלה.

מי גוזר קופון במקרה זה?

תסלח לי , מעריך שאתה יודע ומבין מה אתה כותב ופשוט לא שמת לב בלהט הרגע.

 

אני נתתי השוואה בין 2 רכבים המורכבים בסין (לטסלה יש מפעל בסין ששם מורכב , וגם הvoyah מורכב בסין)

 

ואילו אתה השווית בשוק בארצות הברית בין רכב שמורכב בארה''ב (שוב יש מפעל לטסלה)

לבין רכב שמורכב בדרום קוריאה וצריך הובלה.

 

בניכוי ההובלה ברור שיתקיים ההפרש הזה חחח

פשוט קצת נראה לי שאתה לא אובייקטיבי ידידי.

שוב חוזר ואומר אני מאוד אוהב את האיוניק 5 ואם טסלה לא היו מורידים את הMYP  במחיר הייתי קונה את האיוניק , פשוט מביא נתונים מהשטח

עריכה אחרונה על ידי סתם קונה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיצרנים מתמחרים רכבים רק על פי עלויות, אלא על פי מצב התחרות בשוק הספציפי (יודעים להעמיס ולווסת עלויות בין שווקים).

כדי שתהייה מרוצה - תוסיף 1000 $ (אני יודע את עלוית ההובלה) הובלה למחיר של טסלה בארה"ב (ההבדלים עדייין נשארים  גדולים).

 

אני ממש אוביקטיבי. רק לא מבין את הזעקה של חסידי טסלה על החוצפה של חלק ממבחני הרכב (בכל העולם) המעדיפים את רכבי יונדאי על פני טסלות.

כמו שאמרתי כבר כמה פעמים... שתי המכוניות טובות מאוד עם יתרונות וחסרונות לכל אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, איצו כתב:

רק לא מבין את הזעקה של חסידי טסלה על החוצפה של חלק ממבחני הרכב (בכל העולם) המעדיפים את רכבי יונדאי על פני טסלות.

 

אתה מתעלם ולא קורא תגובות של אחרים אז אתה לא מבין. רק ממחזר את אותה מנטרה שהמצאת לעצמך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...