Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהמידע שאספתי עד עכשיו מתברר ששני הדגמים הנ"ל אמינים למדי וש1400 יותר חסכוני ומצד שני יש לו יותר כח בתאוצה ובעליות.

שאלות מהידע והנסיון של חברי הפורום. 1.האם המנוע 1600 שהוא פשוט יותר הוא גם אמין יותר לאורך זמן?

2. שמתי לב שחלק גדול מהרכבים יש להם עבר של ליסינג. האם רכב של ליסינג הוא בהכרח נחות יותר מרכב מיד פרטית. או שזה רק ענין של סטיגמה?

3. יש משהוא מיוחד ברכב הזה שצריך לבדוק לפני שבגלל ניגשים עם הרכב למכון בדיקה?

פורסם

1. ה1600 אכן פשוט יותר אבל מגיע עם גיר רציף בעייתי.

ה1.4 מגיע עם גיר אוטומטי רגיל (פלנטרי) שעדיף.

3. נוחות נסיעה, הקרוסאובר דיי בינוני ומטה בפרמטר הזה.

פורסם

מנוע ה-1600 הוא נגזרת של מנוע ה-1600 המוכר מה-SX4 (וההיסטוריה עוד יותר ארוכה) - אמין ביותר.

 

לתיבת ההילוכים הרציפה המשודכת לו יש ריקול, הביטוי שאני מכיר מניסיון אישי הוא שנדלק צמד נורות התראה, ואז צריך לפנות למוסך ולבצע איזו בדיקה על מנת לקבל אישור היבואן לתיקון על חשבונו, תהליך טיפה מעצבן כי צריך לתאם אותו, אבל לוקח פחות משעה. מה לגבי התיבות המתוקנות? לא לגמרי ברור לי, לא ראיתי איזה התראות מיוחדות. ודרך אגב, לדברי הבוחן במוסך התקלה לא משביתה ויש אנשים שנוסכים עם המורות דליקות חודשים. אני, אישית, נסעתי אתה מספר שבועות עד שמצאתי זמן לבצע את הבדיקה הדרושה, קיבלתי את אישור היבואן ולהכנס למוסך (האחרון היה מאונס, אחרי שפגעו בי ונכנסתי לפחחות, תיקו התיבה היה חלק קטן משהות הרכב במוסך).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא הייתי מתלבט וקונה את הדגם 1.4 טורבו עם גיר אוטומטי ולא רציף, שהוא גם יותר חזק ויותר חסכוני.

תמיד הייתי מעדיף רכב שמור מאדם פרטי ולא מליסינג, כי לא ברור מי, כמה נהגים ואיך נהגו ברכב ליסינג ועל מה חסכו בטיפולים.

 

בקשר להחלפה/ תיקון גיר רציף בדגם 1.6,  לא ברור האם עדיין מתבצע באחריות היצרן/ יבואן, ואם כן, אין לדעת כמה זמן עוד הם ימשיכו לתקן ללא חיוב, כי הצעיר בין הרכבים האלה כבר בן 6.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היבואן נותן 10 שנות אחריות על הגיר הרציף אך התנאי הוא טיפול אצלו. 

זה מה שהחלטתי לעשות כסוג של ביטוח.

אצלי יש קפיצות בהילוכים מדי פעם בעיקר בירידות באיזור הררי למשל מירושלים לשער הגיא. כבר למדתי לעבור למצב M בתיבת ההילוכים 

אבל נכון , אם מוצאים גיר פלנטרי 6 הילוכים , עדיף .

מבחינת נוחות - מהמרחב הפנימי אני מרוצה. 

מהרעש פחות

פורסם

רעש זו מחלה כרונית של סוזוקי, ועברו תחת ידי לפחות 7.

 

אני עובר ל-M בירידות משיקולי בלימת מנוע ובטיחות בלמים.

 

העברות הילוך לא תקינות? לא נתקלתי לפני החלפת ה"מוח" (כולל כאשר ההתראות דלקו) ולא אחריה. הרכב אצלי קצת מעל 7 שנים ונסע כ-87,000 ק"מ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...