Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 26 דקות, mike6 כתב:

שמן חם אוטם יותר זאת תאוריה מענינת 😀

שמן שרוף. זה מה שקורה גם במעברי שמן בבוכנות כאשר שמן ישן או לא איכותי וגורם לחוסר שימון בטבעות והדבקת טבעות לבוכנה. רק ששם מעברים רחבים בסדרי גודל בהשוואה לרווחים בהברגה.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Boltik כתב:

שמן שרוף. זה מה שקורה גם במעברי שמן בבוכנות כאשר שמן ישן או לא איכותי וגורם לחוסר שימון בטבעות והדבקת טבעות לבוכנה. רק ששם מעברים רחבים בסדרי גודל בהשוואה לרווחים בהברגה.

זה כבר לא שמן-זה שרף

ועדיין לא ענית לשאלה-אתה מהנדס או מכונאי עם ניסיון של יותר מפילטר שמן  שמן וכו?

עריכה אחרונה על ידי mike6

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם
לפני כשעה, mike6 כתב:

ועדיין לא ענית לשאלה-אתה מהנדס או מכונאי עם ניסיון של יותר מפילטר שמן  שמן וכו?

זה משנה לצורך הדיון? בוא נדבר על עובדות, טיעונים והסברים טכניים ולא נשתמש בז.. בוותק יותר ארוך כטיעון.

פורסם
לפני 5 שעות, mike6 כתב:

כן ברור

רק לחשוב על בריחת הקומפרסיה שתהיה אם יהיה מעבר מספיק לנוזל דרך ההברגה והאטם של הפלאגים  🤔

לפני שעתיים, mike6 כתב:

זה כבר לא שמן-זה שרף

ועדיין לא ענית לשאלה-אתה מהנדס או מכונאי עם ניסיון של יותר מפילטר שמן  שמן וכו?

מה עדיף אדם פשוט עם הגיון בריא או מקצוען שמחרטט?

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, Israel 32 כתב:

רק לחשוב על בריחת הקומפרסיה שתהיה אם יהיה מעבר מספיק לנוזל דרך ההברגה והאטם של הפלאגים  🤔

מה עדיף אדם פשוט עם הגיון בריא או מקצוען שמחרטט?

מעבר נוזל דרך הפלאג? איזה נוזל יש בפלאג?

אתה צודק בוא תעשה בדיקת קומפרסיה.

אז אני מחרטט? בבקשה תתקן לו.

אני יצאתי מפה לא מתכוון להוכיח כלום, פה לתת עצה ואתה חושבים שמחרטט ו "עוזר".

כמה ראיתי מקרים של "הגיון בריא" שבאו ועשו נזקים ותתקן אחריהם.

לא כולם גנבים גזלנים חרטטנים, מסכים שיש הרבה אבל לא כולם.

אפשר לשאול מה המקצוע שלך?

 

עריכה אחרונה על ידי mike6

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם (נערך)

אנשים צריכים לעבור בדיקת אגו ושפה נאותה לפני שנרשמים לפורום הזה. 

ללא קשר לעבר ההנדסי או המכני שלהם. 

סגנון סבלני לדעות שגויות שלא במזיד הוא חובה, כי אפשר כך לתקן את הטעות תוך כדי התכתבות ושכולם יבינו למה. 

כולם ירוויחו מזה, גם הקורא גם הטועה וגם הצודק. 

עריכה אחרונה על ידי tamir3000
תוספת
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, tamir3000 כתב:

סגנון סבלני לדעות שגויות שלא במזיד הוא חובה, כי אפשר כך לתקן את הטעות תוך כדי התכתבות ושכולם יבינו למה. 

מסכים ב-100%, אבל מה לעשות כשהטיעון המרכזי הוא argumentum ab auctoritate?

פורסם (נערך)

לא מגיב פה יותר.

לא אבזבז זמן בויכוחים ולא אתרום מהידע והנסיון.

חכמי המקלדת(גם כאלה שיום וחצי פה) שלא החזיקו כלי עבודה בידיהם ולא ניסוי ושגו ולמדו מטעויות של עצמם מגיבים כאילו יודעים הכל.

תודה סליחה ולהתראות

עריכה אחרונה על ידי mike6

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם
לפני 45 דקות, mike6 כתב:

לא מגיב פה יותר.

לא אבזבז זמן בויכוחים ולא אתרום מהידע והנסיון.

חכמי המקלדת(גם כאלה שיום וחצי פה) שלא החזיקו כלי עבודה בידיהם ולא ניסוי ושגו ולמדו מטעויות של עצמם מגיבים כאילו יודעים הכל.

תודה סליחה ולהתראות

מניין לך שזה שהצטרף הנה לפני יום וחצי אין נסיון של 40 שנה בהחזקה של כלי עבודה( אני למשל 😉)?

נכון שגם אחרי 40 שנה אני עדיין עושה טעויות מידי פעם ותמיד שמח ללמוד מאחרים.

אז מה. 

 

הסגנון שלך לא מכובד ולא מכבד, גם אם אתה יודע טוב יותר מכולם כאן. 

 

פורסם
לפני 57 דקות, tamir3000 כתב:

מניין לך שזה שהצטרף הנה לפני יום וחצי אין נסיון של 40 שנה בהחזקה של כלי עבודה( אני למשל 😉)?

נכון שגם אחרי 40 שנה אני עדיין עושה טעויות מידי פעם ותמיד שמח ללמוד מאחרים.

אז מה. 

 

הסגנון שלך לא מכובד ולא מכבד, גם אם אתה יודע טוב יותר מכולם כאן. 

 

תודה ושלום

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

×
×
  • תוכן חדש...