Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לא מניע - מאיפה להתחיל? סוויפט 2003


מעבר לפיתרון נפתר ע"י נקודה טובה,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הים במהלך חיפוש אחר נזילה כנראה נגעתי בסטרטר או משהו והרכב לא מניע מאז

איך אפשר לשלול מצבר תקול או לדעת האם הבעיה בסטרטר או משהו אחר

בקיצור - מאיפה להתחיל?

תודה רבה

נ.ב. אין אפילו רעש של ניסיון התנעה - כלום. רק המערכת מתחילה לעבוד..

האם יכול להיות שקרעתי את החיבור לפלאג?

זה המקום היחיד שעוד נגעתי בו

 

פורסם

תנסה להזכר מה פירקת 

יכול להיות שפירקת משהו ושכח. להחזיר.

אם היה פלאג לא מחובר הרכב היה עובד על שאר הפלאגים או לפחות המנוע היה סטרטר. אם אין סטרטר כנראה שהוא נדפק (בד"כ אתה שומע "פק" פעם פעמיים וזהו).

נסה לתת עליו מכות קלות עם פטיש ותתניע.

  • פיתרון
פורסם

תודה הסתדרתי...

הגיר היה על דרייב 

הזוי כמה פאניקה בנאדם יכול לגרום לעצמו

תודה לידידים שזו היתה השאלה הראשונה שלהם בטלפון

לפני 38 דקות, netanel1014 כתב:

היה עובד על שאר הפלאגים

סתם מעניין - זה בכל רכב?

אצלי יש רק 2 פלאגים. איפשהוא ראיתי שזה משנה.

image.thumb.png.fbdb02c41feb7ee4478b42190159bd65.png

פורסם
לפני 40 דקות, נקודה טובה כתב:

תודה הסתדרתי...

הגיר היה על דרייב 

הזוי כמה פאניקה בנאדם יכול לגרום לעצמו

תודה לידידים שזו היתה השאלה הראשונה שלהם בטלפון

סתם מעניין - זה בכל רכב?

אצלי יש רק 2 פלאגים. איפשהוא ראיתי שזה משנה.

/cdn-cgi/mirage/211a3bb36fae9fa007376b50cf724496e0d7156d240ac2b50e31510e4ea3b036/1280/https://carsforum.co.il/uploads/monthly_2023_01/image.thumb.png.fbdb02c41feb7ee4478b42190159bd65.png

יש לך 4 ..אתה צריך לפרק כדי לראות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, נקודה טובה כתב:

אצלי יש רק 2 פלאגים. איפשהוא ראיתי שזה משנה.

יש 4 פלגים. השניים הנוספים מתחת לסלילי הצתה.

אצלך יש סליל הצתה אחד לכל זוג פלגים.

 

תמונות מהאינטרנט.

 

b3c3f75s-960.thumb.jpg.a39d03e9d283f36b1869a848f34b157d.jpg

 

fc3f75s-960.thumb.jpg.09ce5afdf852da5dc6d8a1bf6ce9c762.jpg

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 17 שעות, netanel1014 כתב:

יש לך 4

 

לפני 17 שעות, Buki כתב:

יש 4 פלגים. השניים הנוספים מתחת לסלילי הצתה.

 

היה שווה לעבור את הסיוט הזה רק כדי לפתור את התעלומה הזו.

חבל שרק ככה לומדים..

×
×
  • תוכן חדש...