Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדק בשמשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה החוק מתיר מבחינת סדקים בשמשה?

מה הקריטריון בעת ביצוע מבחן הרישוי השנתי?

היות ושמשות חלופיות הרבה פעמים לא טובות כמו המקורי אני רוצה להבין באילו מקרים חובה להחליף ובאילו מקרים אפשר "לחיות" עם הסדק

 

פורסם

למיטב ידיעתי,

כל סדק גם הכי קטן בלחץ אויר גבוהה שיבוא מולו,

הוא עלול להתרחב,

ואת ההמשך אני לא ממליץ לתאר,

לכן לא מומלץ להשאיר כל סדק שהוא בשמשה, אלא לדאוג להחלפתה,

שמשמה חליפית בטוחה יותר משמשה מקורית סדוקה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 10 דקות, WE988244 כתב:

למיטב ידיעתי,

כל סדק גם הכי קטן בלחץ אויר גבוהה שיבוא מולו,

הוא עלול להתרחב,

ואת ההמשך אני לא ממליץ לתאר,

נתקלת במקרים כאלו?

השמשה הקדמית היא זכוכית כפולה בטיחותית (רבודה - טריפלקס) ולא נתקלתי במקרים שלא מומלצים לתיאור..

מעניין אותי לדעת אם אתה מתבסס על מקרה שקרה כי אני נוסע כבר שנתיים עם 2 פיצוצים קטנים שלא שמים לב אליהם בטסט ואין לי זמן להתעסק עם ההחלפה אז אני סוחב את זה,

קצת הלחצת אותי עכשיו.

  • אהבתי 1
פורסם

נתקלתי בעבר,

בנקודה קטנה מאבן חצץ שעפה בעוצמה בכביש בין עירוני,

ואחרי שבועים שלוש זה נפתח סדק לכל לאורך.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

יש גם מקרים שבו הסדק ללא שינוי גם לאחר שנה, כמובן שאין לדעת איך יכול להתפתח...

 

עדיין לא ברור לי מה החוק מתיר. בעבור איזה סדק שוטר יכול לתת קנס ובאילו מקרים לא מעבירים טסט?

פורסם
לפני 3 שעות, WE988244 כתב:

נתקלתי בעבר,

בנקודה קטנה מאבן חצץ שעפה בעוצמה בכביש בין עירוני,

ואחרי שבועים שלוש זה נפתח סדק לכל לאורך.

מהודעתך הקודמת הבנתי שאתה מתכוון שממש מסוכן ליסוע ככה כי מי יודע מה עלול לקרות באמצע הנסיעה, זה שנפתח סדק לכל האורך לא ממש מפחיד.

אתה מכיר מקרים מסוכנים שקרו? או שזו תיאוריה בלבד?

פורסם
לפני 3 שעות, WE988244 כתב:

נתקלתי בעבר,

בנקודה קטנה מאבן חצץ שעפה בעוצמה בכביש בין עירוני,

ואחרי שבועים שלוש זה נפתח סדק לכל לאורך.

לחלוטין, זה מה שקרה לנו. התחיל מנקודה קטנה ואחרי כמה ימים נפתח סדק של 20 ס"מ.

ד"א, יש ביטוח שמשות עם תיקון בבית, שווה לבדוק את הפוליסה.

 

פורסם
לפני 8 שעות, chezik כתב:

מהודעתך הקודמת הבנתי שאתה מתכוון שממש מסוכן ליסוע ככה כי מי יודע מה עלול לקרות באמצע הנסיעה, זה שנפתח סדק לכל האורך לא ממש מפחיד.

אתה מכיר מקרים מסוכנים שקרו? או שזו תיאוריה בלבד?

השמשה אינה יכולה להתנפץ לרסיסים מאחר והיא רבודה.

 

מבחינת החוק - לבוחן ולשוטר קיים שיקול דעת בנושא זה אך לרוב הוא לחומרה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לחבר שלי היה סדק עמוק בגודל 20 ס''מ בערך הוא נסע ככה תקופה ארוכה מאוד ובמהירויות גבוהות והסדק לא התרחב מילימטר

זה אמנם מסוכן ולא בטיחותי אבל לא צריך להגזים 

לאחי היה פעם סדק בשמשה תוך יום זה התרחב ב5 ס''מ 

יש סדקים שמתרחבים מאוד מהר ויש כאלה שלא לא יודע במה זה תלוי 

פורסם

בד"כ, פוליסות להחלפת שמשה מדברות על החלפת שמשה רק במצב של סדק עובר או סדק חוצה (כלומר סדק עמוק ולא מקרה שחסר שבב קטן בשמשה).

הערה : לא בדקתי את כל הפוליסות, ולכן אני כותב כי זה בד"כ. לדעתי, זה נכון לכל הפוליסות.

×
×
  • תוכן חדש...