Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, DareDevil כתב:

בקיצור, אתה אמור לבקש מהמקום העבודה - אישור על הפקדת הפיצויים שלך לקרן הפנסיה.

ומקרן הפנסיה, להתקשר ולשלם את הריסק, לכל הפחות לוודא מה זה אומר מבחינתם. תשלום של כמה מאות שקלים זה אומנם מכה בכנף אבל לא כזו שתשבור אותך כלכלית.

 

אז זה אומר שהוותק בוודאות יתאפס נכון? מתי אני רואה את כל הפיצויים?

פורסם
לפני 2 דקות, Liquidator כתב:

אז זה אומר שהוותק בוודאות יתאפס נכון? מתי אני רואה את כל הפיצויים?

על מה חתמת? נספח לחוזה או על חוזה חדש?

 

את הפיצויים אתה אמור לראות חודש אחרי אבל זה כבר תלוי בקרן הפנסיה שלך.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 2 דקות, DareDevil כתב:

על מה חתמת? נספח לחוזה או על חוזה חדש?

 

את הפיצויים אתה אמור לראות חודש אחרי אבל זה כבר תלוי בקרן הפנסיה שלך.

על חזרתי לעבודה למרות שהודעתי על התפטרות, בתנאים שלהם ומעבר מקום אחר בחברה.

פורסם
לפני 8 דקות, Liquidator כתב:

על חזרתי לעבודה למרות שהודעתי על התפטרות, בתנאים שלהם ומעבר מקום אחר בחברה.

יש לך העתק של החוזה/נספח? אם כן, תצלם ותמחק פרטים אישיים ושלח אליי בפרטי.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 7 דקות, DareDevil כתב:

יש לך העתק של החוזה/נספח? אם כן, תצלם ותמחק פרטים אישיים ושלח אליי בפרטי.

 

יש לי ההעתק, זה מעו"ד שלהם.

אני גם לקחתי עו"ד.

פורסם
לפני 4 דקות, Liquidator כתב:

יש לי ההעתק, זה מעו"ד שלהם.

אני גם לקחתי עו"ד.

אז תבקש מהעו"ד להסביר לך על מה חתמת

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
בתאריך 8.1.2023 בשעה 11:00, DareDevil כתב:

כמו שנהג לילי כתב תגיד תודה שזה נגמר בזה.

ביד אחת יש חודש אחד שירד מהוותק וביד השנייה יש פיטורין וחיפוש עבודה חדשה.

עדיין התנאים אותם תנאים הם לא שינו כלום "אותה הגברת בשינוי אדרת" סה"כ העבירו אותי מקום אחר בחברה, אך כלום לא השתנתה מבחינת המשמרות.

לכן כנראה אכתוב להם מכתב התפטרות ואחפש לי מקום אחר, גם אני לא חייב להם חודש כי כבר נתתי להם חודש.

פורסם
לפני 35 דקות, Liquidator כתב:

לכן כנראה אכתוב להם מכתב התפטרות ואחפש לי מקום אחר, גם אני לא חייב להם חודש כי כבר נתתי להם חודש.

אתה לא אמיתי.

 

תשמע, ממליץ ללכת לאיזה ייעוץ/טיפול להסגר על עצמך קצת. הסאגה הזאת לא הגיונית.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

הגיונית או לא, אני מכיר סתבכנים כאלה כמו פות"ש... זה פשוט נראה יותר מוזר על הכתב, זה הכול.

 

לפות"ש - בהצלחה באשר תלך. להבא, אני ממליץ להפנים מה זה לחתוך ואיך לחתוך. התברברויות לא מניבות כלום כשזה נוגע לענייני עבודה 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, David32 כתב:

אתה לא אמיתי.

 

תשמע, ממליץ ללכת לאיזה ייעוץ/טיפול להסגר על עצמך קצת. הסאגה הזאת לא הגיונית.

לא מסכים איתך, למטבע יש שני צדדים כאן לא רשמתי בפירוט וגם לא בפוסטים הקודמים אז נא אל תמהר לשפוט, יש לי סיבות שלי למה אני לא יכול לעבוד ערב, המעסיק מודע לזה ואמר שהתחשב בי.

 

מנהלים מוזמנים לנעול את הפוסט כי זה סתם נגרר.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם
לפני שעתיים, Liquidator כתב:

עדיין התנאים אותם תנאים הם לא שינו כלום "אותה הגברת בשינוי אדרת" סה"כ העבירו אותי מקום אחר בחברה, אך כלום לא השתנתה מבחינת המשמרות.

לכן כנראה אכתוב להם מכתב התפטרות ואחפש לי מקום אחר, גם אני לא חייב להם חודש כי כבר נתתי להם חודש.

שיהיה בהצלחה עם חיפוש העבודה אבל אני עדיין ממליץ לפנות לעורך דין ולוודא מולו בכל הנוגע לחוזה החדש שלך. להבין לעומק מהמשמעות של עזיבת העבודה אחרי חתימת חוזה חדש.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

עדכון: מסתבר שקיבלתי את כל הפיצויים ואיפסו לי את הוותק, לעובד חדש.

החוק אומר הפסקת עבודה חצי שנה אך המעסיק החזיר אותי כעובד חדש.

 

 

פורסם (נערך)

נכון. יום אחד.

 

אי אפשר להחזיקאת החבל משני קצותיו.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...