Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא לא סט שמזכיר את המורל דוטק ,אבל הוא סט טוב שמתאים לעבודה על מערכת מקורית.

אני בספק אם יש סט בסיס שיתן לך תוצאה ברמה הזאת של הדוטק 

וללא מגבר ועל מערכת מקורית שלא ברור מה האיכות שלה.

 

אתה למעשה מבקש משהוא לא אפשרי ואני חושש שתתאכזב 

אל מול הציפיות שלך.

 

 

 

פורסם

לא צריך שזה יהיה כמו הדוטק.

רק שכשאני אגביר את המוזיקה לאיזור של ווליום 30 עד 40 שזה מקסימום אני אשמע את הקול של הזמר נורמלי וטוב ולא צרוד או צובח.

הסט הזה יכול לענות לי על זה?

ואבקש תשובה לשאלה שלי על הטוויטרים.

פורסם

יתכן ואתה מגביר את המערכת מעבר לנקודה בה היא מתחילה לעוות, בעצמה (ו-75% מהמקסימום היה קו מנחה בעבר באופן כללי).

ואז לא ממש ישנה לאיזה רמקולים תחליף (אלא אם כן אולי הם יותר נצילים מהמקור וישמעו חזק יותר בווליום/הגברה נמוכים יותר. מסופקני).

פורסם

 

לפני 8 שעות, Tom_22 כתב:

יתכן ואתה מגביר את המערכת מעבר לנקודה בה היא מתחילה לעוות, בעצמה (ו-75% מהמקסימום היה קו מנחה בעבר באופן כללי).

ואז לא ממש ישנה לאיזה רמקולים תחליף (אלא אם כן אולי הם יותר נצילים מהמקור וישמעו חזק יותר בווליום/הגברה נמוכים יותר. מסופקני).

אז תום.. איזה סט היית מציע? האינפיניטי?

פורסם
לפני 10 שעות, AUDIO KING כתב:

הוא לא סט שמזכיר את המורל דוטק ,אבל הוא סט טוב שמתאים לעבודה על מערכת מקורית.

אני בספק אם יש סט בסיס שיתן לך תוצאה ברמה הזאת של הדוטק 

וללא מגבר ועל מערכת מקורית שלא ברור מה האיכות שלה.

 

אתה למעשה מבקש משהוא לא אפשרי ואני חושש שתתאכזב 

אל מול הציפיות שלך.

 

 

 

רציתי לשאול שאלה אחרת אחי..

יש אפשרות במערכת המקורית שלי לראות וידאו קליפים ? ממה שקראתי בהוראות אפשרי אולי רק קבצי mpeg. ניסיתי כל קובץ mpeg אפשרי אבל המערכת בכלל לא מזהה את הקובץ.

תוכל בבקשה לבדוק לי איזו שיטה יש לעשות בשביל כן לראות וידאו קליפים?

פורסם

בנוגע להתקנת הטוויטרים 

יש מצבים שבהם המבנה\גודל של הטוויטר המקורי אינו תואם לזה התחליפי.

ולכן נידרש לבצע עבודת התאמה כל שהיא על מנת להכניס את התחליפי במקום המקורי.

לעיתים זאת עבודה קלה ,לעיתים זאת עבודה קצת יותר מורכבת.

 

בדקתי בהוראות הרכב 

המילה MPEG אינה מופיעה בו כלל.

אני לא בטוח שניתן בכלל.

https://cdn.dealereprocess.org/cdn/servicemanuals/nissan/2019-sentra.pdfhttps://cdn.dealereprocess.org/cdn/servicemanuals/nissan/2019-sentra.pdf

 

פורסם
לפני 35 דקות, AUDIO KING כתב:

בנוגע להתקנת הטוויטרים 

יש מצבים שבהם המבנה\גודל של הטוויטר המקורי אינו תואם לזה התחליפי.

ולכן נידרש לבצע עבודת התאמה כל שהיא על מנת להכניס את התחליפי במקום המקורי.

לעיתים זאת עבודה קלה ,לעיתים זאת עבודה קצת יותר מורכבת.

 

בדקתי בהוראות הרכב 

המילה MPEG אינה מופיעה בו כלל.

אני לא בטוח שניתן בכלל.

https://cdn.dealereprocess.org/cdn/servicemanuals/nissan/2019-sentra.pdfhttps://cdn.dealereprocess.org/cdn/servicemanuals/nissan/2019-sentra.pdf

 

מה שהעלאת זה של שנת 2019. אצלי זה 2021 זאת לא אותה מערכת.

שלחתי פה לינק של ספר של 2021.

תראה שם רשום על ה mpeg.

https://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.nissanusa.com/content/dam/Nissan/us/manuals-and-guides/shared/2021/2021-nissan-connectA-navigation-manual.pdf&ved=2ahUKEwil9JiGhPH7AhWFXaQEHSCpDqUQFnoECA8QAQ&usg=AOvVaw2K0MW-TB9k-DMO_BgXi8zN

פורסם
לפני 7 שעות, yorai11 כתב:

אז תום.. איזה סט היית מציע? האינפיניטי?

פחות מתמצא בהיצע הנוכחי.

סומך בגדול על הצעותיו של Audio King.

אפשר לבצע גם קצת חיפוש נוסף בפורום להצעות עדכניות נוספות.

×
×
  • תוכן חדש...