Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. 

רוצה להתייעץ איתכם לגבי קומפוננט לרכב. יש לי ניסאן סנטרה 2021. 

מתעניין לגבי הדגמים הבאים-

jbl gto609c

jbl gx600c

hertz dsk 165.3

morel Maximo

morel tempo

חשוב לי בעיקר הקול הווקלי. אני לרוב שומע שירים עם זמרים. כרגע אפעיל את הרמקולים ללא מגבר אבל שיהיו טובים גם אם ארצה לחבר מגבר בעתיד.

הקומפוננט הקודם שלי היה

morel dotech mk2 שהיה מעולה ווקלית.

אבקש המלצה מכם מהדגמים שרשמתי וגם אשמח לדעת אישה גודל רמקול יתאים לי לדלתות של הרכב.

תודה.

פורסם

כן ראיתי הרבה המלצות טובות על הטמפו של מורל. השאלה פה אם כדאי להשקיע ברמקולים האלה בשביל המערכת המובנת של הרכב בלי מגבר. 

אני בכלל לא בטוח שיש למערכת ברכב אפשרות ליציאת מגבר ולא מתכוון להחליף את כל המולטימדיה.

השאלה אם המערכת באמת תנצל כמו שצריך את הרמקולים וישמעו יפה או שכדאי ללכת על ה maximo הפשוט יותר?

פורסם

ברור שהיא לא תנצל את הסט הזה כמו שצריך ללא מגבר 

אם אתה שוקל השקעה מינימלית אז בחר סט אחר 

ממה שיצא לי לברר הסט הקדמי אצלך ברכב הוא סט בעכבה של 2 אום 

כך שרצוי ללכת על סט נציל ובעכבה נמוכה ככל הניתן.

סט כמו jbl gx600c יכול להתאים להגברה על המערכת הקיימת ,אך קח בחשבון שזה לא מורל דוטק.

 

פורסם

אתה יכול לברר לי אם יש בכלל למולטימדיה של הרכב יציאה למגבר?

אני מפחד שמבחינה ווקלית ה jbl יאכזב אותי. אני יודע ש מורל הכי טובים מבחינה ווקלית. 

אם נניח אתקין את המורל טמפו בכל זאת בלי מגבר עדיין אני אשמע טוב יותר מאשר ב jbl ווקלית? 

פורסם

מקסימו יותר נציל מטמפו

 

או ללכת על כיון של אינפנטי קאפה סט שנחשב נציל בלי הגברה (כמובן תלוי בעוצמה של המכשיר המקורי)

 

יש מגברים שקע תקע של Awave 

משולבים dsp שישפרו מאוד את הסאונד עוד יותר

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

אני לא יודע מה זה נציל.

אני מחפש קומפוננט איכותי שיעבוד ללא מגבר וכשאני אגביר גבוה אני לא אשמע את הקול של הזמר צרוד וזאת הסיבה שאני רוצה להחליף את הרמקולים שהגיעו עם הרכב. אני אהבתי בעבר את המורל דוטייק כי הוא מאוד איכותי בווקליות שלו. אז תמליצו לי בבקשה על קומפוננט ווקלי איכותי בלי מגבר.

תודה

פורסם

התוצאה של האיכות תלויה קודם כל באיכות של יחידת הראש

אני מעריך שבעבר עם המורל דוטק הייתה לך יחידת ראש טובה כמו פיוניר\קנווד\אלפיין

וזה לא בר השוואה ליחידה מקורית של הרכב בימינו.

 

שנית רוב הקומפוננטים האיכותיים דורשים מגבר 

סטים שאינם דורשים מגבר הם ברמת סט כניסה.

עם זאת הייתי נשאר עם מורל,כי עושה רושם שזה מה שיותר מתאים לך.

בליין של מורל הייתי בוחן סט כמו MAXIMUS 602 V2 שהוא סט כניסה מאוד נציל.

 

 

 

 

פורסם

בוא נגיד ככה... כרגע עם הרמקולים של הרכב שומעים יחסית טוב. יש 6 רמקולים וזה ממש נשמע טוב. הבעיה היחידה ברמקולים הקידמיים היא ברגע שמגבירים לגובה נניח 30 עד 40 שזה מקסימום אז הקול של הזמר מאוד צרוד וצובח.

זאת הנקודה שאני רוצה לשפר. אני יודע שאין כמו מגבר וסאב והיה לי את זה כבר בעבר. 

בגלל זה שאלתי אם אני הולך לצורך העיניין על המורל טמפו ללא מגבר ואגביר לווליום של 30 עד 40 אקבל ממנו לפחות צליל נקי בלי צרידות וצווחות ? 

או שעדיף ללכת על המקסימוס שהצעתה או אפילו על המקסימו הזול לגמריי ?

פורסם

זאת שאלה שהאמת לא ניתן לענות עליה.

לא ניתן לדעת כיצד הסטים האלו יתפקדו בפועל על יחידת הראש המקורית

שלך לא ברמת איכות ולא ברמת ווליום ,הסט המקורי ברכב בנוי להגברה עי המערכת המקורית 

הוא סט מאוד נציל ובעכבה של 2 אום ,ישנם מצבים שבהם אתה מתקין סט גם אם איכותי יותר 

והתוצאה נשמעת אף פחות טובה מהתוצאה על הרמקולים המקוריים בדיוק מהסיבה הזאת.

 

 

פורסם (נערך)

אז מה היית בכל זאת מציע לי? 

על איזה סט קומפוננט להמר ?

ועוד שאלה קלה.. את הטוייטרים ניתן יהיה להכניס בתוך הפלסטיק שצמוד לחלון במקום הטויטרים המקוריים ? או שהם גדולים מדיי וצריך לשים אותם בחוץ?

עריכה אחרונה על ידי yorai11
פורסם

אם כבר להמר אז על סט זול 

ממה שקראתי הסט הקדמי הוא סט נציל בעכבה 2 אום 

ממה שקראתי יחידת הראש אינה כוללת speaker load detection

כך שניתן לחבר סטים בעלי עכבה שונה {תבדוק את זה לעומק מול מתקין מנוסה}.

סט נציל בעקבה נמוכה שעונה טכנית לדרישות הוא הסט הזה:

https://www.google.com/search?q=INFINIYT+REF-6530CX&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

קח בחשבון שזה לא מורל דוטק במיוחד ברמת הטוויטר {ממליץ לך לעבוד במצב 0DB בקרוס הפסיבי,תבדוק את העניין}

אבל מהיכרות רבה עם הסט הזה הוא סוג של crowd pleaser

והוא נותן תוצאה יפה מאוד ללא מגבר ועוד יותר יפה עם מגבר 

כך שהוא מהווה במחירו הנמוך אופציה מאוד טובה להחלפה של סט מקורי.

 

ניתן להתקין את הטוויטר במיקום המקורי 

כמובן שהמתקין יצתרך לעשות עבודת קוסטום לשם כך.

 

 

 

 

 

 

פורסם

אז אולי עדיף לוותר על קומפוננט ולשים 2 רמקולים טובים בדלתות שיתאימו למולטימדיה המקורית כי ממה שנראה לי הצרידות של הרמקולים מגיעה מהרמקולים שבדלתות ואולי לא מהטוויטרים.

מה אתה אומר? כדאי?

ואם כן.. אשמח שתמליץ לי על רמקולים שיתאימו למולטימדיה שלי בהתחשב בזה שחשוב לי איכות בקול הווקאלי וללא מגבר.

פורסם

לא ,אם אתה מחליף אז לך על סט קומפוננט ולא על רמקול קווסאלי.

סט קומפוננט יתן לך תוצאה טובה יותר.

 

הסט אינפיניטי שהמלצתי לך עליו הוא סט 

שבדרך כלל עובד יפה מאוד גם על הגברה של המערכת המקורית.

 

 

פורסם

אבל הסט שהצעת איכותי מבחינה ווקלית בסיגנון של מורל ? כי פעם שמעתי את mb quart שהיה ווקלית נשמע נורא. 

ולגבי הטוויטרים מה זאת אומרת שהמתקין יעשה קוסטום? אי אפשר לשים את הטוויטר במקום הטוויטר המקורי בתוך הפלסטיק המקורי של הרכב?

×
×
  • תוכן חדש...