Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק הפוך..

מייבש של בוש עם מעבה רותח בזמן עבודה, אי אפשר לגעת בו מרוב שהוא חם.

מניסיון מייבשים של בוש סימנס עם מעבה עובדים גרוע! מאוד מתחממים, עובדים לאט ונהרסים מהר.

Aeg הרבה יותר טובים בתחום, במיוחד עם משאבת חום.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 22 שעות, Froyne כתב:

שמועה שמעתי שדווקא המשאבת חום פולטת הרבה חום.

 

משאבת חום שואבת חום ממאגר קר (הסביבה) ופולטת אותו למאגר חם (פנים המייבש).

זה בעצם מזגן.

בקיץ, כשאתה עומד ליד מנוע של מזגן שמקרר, חם לך יותר ליד המנוע.

בחורף כשאתה עומד ליד מנוע של מזגן שמחמם, קר לך יותר ליד המנוע.

 

לכן השמועה לא ממש הגיונית.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש לי מייבש משאבת חום, הוא נמצא בחדר שירות סגור שמופרד עם דלת מהמקלחת וחלון החוצה.

אם החלון פתוח והדלת סגורה - לא מורגש שום דבר בחדרון. אם גם החלון סגור וגם הדלת סגורה - בהחלט יש חום מורגש שנפלט מהמייבש,
אבל לא ׳סאונה׳, וזה חדרון ממש קטן. זה גם לא אוויר לח אלא יבש.

אם הדלת פתוחה והחלון סגור כמובן שזה עוד פחות מורגש.

כשהיה לי מייבש עם צינור בחדרון דומה - בכלל לא הורגש כי כמובן כל החום יוצא החוצה מהצינור.

  • אהבתי 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לכל מי שממליץ על סחיטה 1200 ומעלה- זה לא בזבזני בחשמל גם כן? וגם שוחק את הבגדים?

פורסם (נערך)

הפער בצריכת חשמל שולי לחלוטין במכונת כביסה (סה"כ 20-30 דקות) ומשמעותי מאוד במייבש בצריכה\זמן.

אין שום בעיה\בלאי יוצא דופן בייבוש כותנה במהירות גבוהה. בסינטטי כדאי להוריד, למרות שבכל מכונה מוגדרת מהירות נמוכה יותר בתוכנית סינטטית\מעורב.

 

ציטוט

• משך ייבוש כותנה למצב אחסון בארון שעברה סחיטה ב-1400 סל"ד כ-120 דק', צריכה למחזור 4.10 קו"ט.

• משך ייבוש כותנה למצב אחסון בארון שעברה סחיטה ב-1000 סל"ד כ-139 דק', צריכה למחזור 4.81 קו"ט.

https://www.electrolux.co.il/product/laundry/condenser-tumble-dryers/מייבש-כביסה-קונדנסור-8-קג-3/

ציטוט

• משך ייבוש כותנה למצב איחסון בארון שעברה סחיטה ב- 1400 סל"ד: כ – 147 דקות . צריכה למחזור 2.03 ק"וט
• משך ייבוש כותנה למצב איחסון בארון שעברה סחיטה ב- 1000 סל"ד: כ – 179 דקות . צריכה למחזור 2.60 ק"וט
https://www.electrolux.co.il/product/laundry/מייבש-כביסה-heat-pump-8-קג-ew7h3866em/

image.thumb.png.4829a4a9b7ccd4f2fc086aea540ee269.png

עריכה אחרונה על ידי shake
  • מעניין 1
  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

עדיין לא קניתי מייבש. זהו הגיע הרגע. מקפיץ לטובת חפירה סופית.
המועמדים:
טורקי שקר כלשהו 9 ק"ג בלי משאבת חום VS אלקטרולוקס 9 קילו עם משאבת חום.
ההבדלים במחיר ברורים... יש קריסטל ב-1200, יש לנקו ב-1450 וכו', זה מבחינת טורקיים.
האלקטרולוקס מתומחרת באזור ה-2800, מגיעה עם 5 שנים אחריות.

מכונת הכביסה שלי היא בוש 7 ק"ג שיודעת לסחוט ב-1000 לכל היותר זה מה יש.
אני מעוניין במייבש 9 קילו כי אני צופה פני עתיד, יש מצב שאצטרך מכונה גדולה יותר.
אישתי טוענת שאנחנו עושים 1-2 כביסות ביום, כל יום (היא גם עובדת בשבת - פויה). אז נגיד 1.5 בממוצע.

מצד אחד המייבש ללא משאבת חום יבזבז הרבה יותר. מצד שני זמן הייבוש יהיה קצר יותר.
מי כאן רוצה לחסוך לי חישוב "פשוט", זו כל המטרה של ההטרלה הזו בגדול.
כמה זמן יקח להצדיק את ההפרש במחיר אם בכלל?
בנוסף מה זמן הייבוש הצפוי אם אני תמיד אסחט על 1000?

נ.ב שאני גם נותן משקל לשמירה על כדור הארץ, אם הוצאה של כמה מאות שקלים באמת תשמור פה על הכדור טוב יותר מבחינתי זה כמו להשקיע כסף בילדים.


 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מנסיוני, המייבשים המתוחכמים עם משאבת חום ועוד צעצועים לא אמינים - היה לי מייבש של בוש שאחרי 3 שנים התחיל לעשות בעיות. העפתי אותו וקניתי מותג מדבקה בסיסי עם צינור. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

אולי הייתי צריך להדגיש, זה עם משאבת החום מגיע עם אחריות ל-5 שנים. הטורקיים שנה כמובן.
כלומר ניתן לבצע את החישוב בהנחה ששניהם עובדים 5 שנים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

יש עוד משהו חשוב שכדאי להוסיף למשוואה. 
אני עברתי ממייבש עם מעבה למייבש משאבת חום (השקעתי גם בכל הפעמונים והמשרוקיות של פילטר שמנקה את עצמו והשטויות האחרות שחוסכות 10 שניות בכל הפעלה כשלא צריך לנקות את המוך), ויש פער מורגש בפגיעה בבגדים.  מייבש משאבת החום הרבה פחות מזיק לבגדים וחל שיפור ניכר באורך חיי הבגד אצלי (אני לא תולה בגדים כמעט בכלל).

שני המייבשים היו יחסית מודרניים ושל אותו קונצרן, כך שאת השיפור אני מייחס נטו למשאבת החום.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 10 שעות, kramerica כתב:

שני המייבשים היו יחסית מודרניים ושל אותו קונצרן, כך שאת השיפור אני מייחס נטו למשאבת החום.

יודע להסביר למה משאבת חום פוגעת פחות בבגד?

פורסם
לפני 10 שעות, farkash7 כתב:

אולי הייתי צריך להדגיש, זה עם משאבת החום מגיע עם אחריות ל-5 שנים. הטורקיים שנה כמובן.
כלומר ניתן לבצע את החישוב בהנחה ששניהם עובדים 5 שנים.

תבדוק על מה האחריות וכמה היא מלאה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...