Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה כבר הרבה מאוד שנים.

 

אבל לדעתי השמש וחריוני הציפורים מזיקים לבגדים יותר מהמייבש. יש לי בגדים שעברו מאות מחזורי כביסה וייבוש ולא ניזוקו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לי שום ציפורים במסתור כביסה.הכול מוגן, כל הבניין עם רשת.

והשמש לא ישירה, אז אצלי לפחות לא בעיה. ומאוד נוח

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

....

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כיום, רוב המקום במסתורי הכביסה תפוס ע"י מנועי מזגנים, בין אם בהתקנה מקורית, ובין אם כתוספת שלאחר מכן.

 

אגב, אין ספק שמערכת הפרסום של הפורום עובדת מעולה:

Screenshot_20221130-114005_Chrome.thumb.jpg.7d5fab1afa2b14e52e809e9ecfb4ad8b.jpg

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

בעבר היו לי מסתורי כביסה, תמיד היו צפופים, עם גישה לא נוחה  ונטו לצבור לכלוך, מה שהפך אותם לא שימושיים. אז היו מתקני כביסה במרפסת, אבל אלה מרוחקים מחדר השירות, מה שהפך את המייבש לפתרון הטוב ביותר.

 

הרעיון של מתקן שעומד בחדר גם בעייתי - תופס מקום והייבוש איטי. אז מפעילים מזגן - ומה הרווחנו?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 25 דקות, pasat04 כתב:

כיום, רוב המקום במסתורי הכביסה תפוס ע"י מנועי מזגנים, בין אם בהתקנה מקורית, ובין אם כתוספת שלאחר מכן.

 

אגב, אין ספק שמערכת הפרסום של הפורום עובדת מעולה:

Screenshot_20221130-114005_Chrome.thumb.jpg.7d5fab1afa2b14e52e809e9ecfb4ad8b.jpg

כן אה..

טוב אנסה ללחוש, נקווה שהנייד לא ישמע.

יש לי 4 מנועים במסתור, והדוד 150 ליטר, ועדיין יש הרבה מקום.

לפני 23 דקות, sperial כתב:

בעבר היו לי מסתורי כביסה, תמיד היו צפופים, עם גישה לא נוחה  ונטו לצבור לכלוך, מה שהפך אותם לא שימושיים. אז היו מתקני כביסה במרפסת, אבל אלה מרוחקים מחדר השירות, מה שהפך את המייבש לפתרון הטוב ביותר.

 

הרעיון של מתקן שעומד בחדר גם בעייתי - תופס מקום והייבוש איטי. אז מפעילים מזגן - ומה הרווחנו?

אצלך, אצלי זה עובד מעולה, כולל להוציא מהמכונה ישר לתליה במסתור, אין אבק.

זה היה אחד מהדברים שהיו לי חשובים ברכישה.

אתה אף פעם לא יודע מתי תצטרך מסתור טוב

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

האמת שאני לא יודע מה זה ממוצע היום?

אבל הוא גדול מספיק, וזה גם התכנון של מה אתה שם שם ואיך.

עם 4 מנועים, דוד 150 ליטר, בלטות ספייר, מתקן תליה גדול.

אין לי בעיה להסתובב בו רגלית עדיין.

הכול נגיש

  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
בתאריך 29.11.2022 בשעה 21:07, farkash7 כתב:

בקיצור יש סיבה לא לקנות קנדי?

אם המפרט מתאים, לא רואה סיבה שלא. אמינות אי אפשר להבטיח

פורסם

לתלות כביסה זה סה"כ נכון, בכל זאת רוב מוחלט של השנה יש מזג אוויר קלאסי לתלייה.  לכן גם אני תולה כביסה - את הבגדים שלי ושל אשתי (אגב, עדיף לכבס הפוך ולתלות בצל כי זה לא שמש אירופאית פה).

 

אבל נראה לכם שאני הולך לתלות ולהוריד כביסות של שני ילדים, בני 6 ו-3? אתם יודעים כמה כמויות זה? עכשיו בחורף תכיפות הכביסות שלהם אפילו יותר מהרגיל כי הבגדים עבים יותר. אז כן, מייבש כביסה ומשתמש בו אפילו בקיץ. 

פורסם

אם מישהו מעוניין, אני מוסר אחד בחינם, רק צריך לקחת מכפר סבא.

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

שבוע מבורך,

בעל עסק למוצרי חשמל טוען שלא כדאי לקנות מייבשי משאבת חום כי החדר נהיה מאוד חם ולוקח לזה הרבה יותר זמן לייבש.

מה דעת המומחים והמנוסים?

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

×
×
  • תוכן חדש...