Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, farkash7 כתב:

קנדי הוא בעצם סיני?
מהתגובות פה לא ממש הצלחתי להבין מה כדאי לקנות והאם כדאי להשקיע.
יש את הבייסיק כמו לנקו ושאר ירקות. זול, מאוד זול.
יש קנדי וכל מני שרצים כאלה שנראה שמיוצר בסין (אני טועה?), יקר יותר מלנקו.
יש פולנים בוש/סימנס/...
יש מילה אבל זה לעשירים.

מה קונים?

זה שבארץ קנדי לא שווק בהצלחה,או ווירפול שגם אותו אלקטרה הצליחה כמעט להעלם, לא אומר שום דבר לגבי האיכות. הובר נמכרו לקנדי לפני שנים, האייר קנו אותם לפני כמה שנים. האייר ממש לא יצרן קטן ומייצרים גם בצפון אמריקה תחת GE.

BSH לא משתלמים , אין סיבה להוסיף 1K למייבשים שלהם שלא מצטיינים בשום דבר -כולל היעילות.

מילה "זוכים" לשירות פלרום כמו המוצרים הפשוטים יותר, עם שנה אחריות בדכ וחלקים יקרים יותר.

 

זה מאוד פשוט, תעשה חישוב כמה אתה משתמש במייבש ותחשב את החסכון. כשכולם מציעים 5 שנים אחריות בחינם\99 שח ,אפשר לחשב את זה לאורך זמן.

עם משאבת חום הטמפ' נמוכה יותר והבגדים פחות נפגעים, אבל  רצוי שהסחיטה במכונה תהיה במהירות גבוהה (בהתאם לבגד) כדי לקצר ייבוש.

ציטוט

• משך ייבוש כותנה למצב אחסון בארון שעברה סחיטה ב-1400 סל"ד כ-120 דק', צריכה למחזור 4.10 קו"ט.

• משך ייבוש כותנה למצב אחסון בארון שעברה סחיטה ב-1000 סל"ד כ-139 דק', צריכה למחזור 4.81 קו"ט.

https://www.electrolux.co.il/product/laundry/condenser-tumble-dryers/מייבש-כביסה-קונדנסור-8-קג-3/

ציטוט

• משך ייבוש כותנה למצב איחסון בארון שעברה סחיטה ב- 1400 סל"ד: כ – 147 דקות . צריכה למחזור 2.03 ק"וט
• משך ייבוש כותנה למצב איחסון בארון שעברה סחיטה ב- 1000 סל"ד: כ – 179 דקות . צריכה למחזור 2.60 ק"וט
https://www.electrolux.co.il/product/laundry/מייבש-כביסה-heat-pump-8-קג-ew7h3866em/

הנתונים בזנוסי הזול יותר דומים\זהים

 

לפני 12 שעות, לירון .ה. כתב:

בוא נשאל ככה, בלי קשר למייבשים

האם היום קיימים יצרנים שהם בפירוש לא יצרני מדבקה? שיתופי פעולה?

גם אם זה אומר שהמוצר יקר יותר.

חוץ ממילה, בנורווגיה כל המכונות כביסה שהיו לנו היו של מילה, אני חושב חלקן היו בנות 20, ועבדו כל יום.

להייסנס,שקנו את Gorenje כדא, יש חטיבה נורדית https://www.gorenjegroupnordic.com/. זה הופך למדבקה? לא, זה בסהכ "פלטפורמה" משותפת לאותו יצרן. פיתוח עם הרגולציות החדשות זה עסק מאוד יקר, רק קונצרנים גדולים שרדו.

במה זה שונה מאלקטרלוקוס או BSH עם מותגים שנמכרים רק בארץ 1? יש מספק חלקים חשובים משותפים.

 

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם
לפני 4 שעות, Mech Morphix כתב:

לפי ההיסטוריה של הברווז,  מה שהומלץ בהודעה הראשונה

דווקא לא. (הפעם :lol:)

לפני 4 שעות, לירון .ה. כתב:

אבל מה קנית?

סתם מסקרנות

אשתי דרשה צינור. מה אתה היית עושה במקומי?

:rofl:

דגם בסיסי של הובר. ללא קונדנסר. 

בפעם הבאה שנצטרך לרכוש אחד, כנראה כבר לא נוכל לקבל צינור. 

נו שוין. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 2 דקות, ברווז כתב:

דווקא לא. (הפעם :lol:)

אשתי דרשה צינור. מה אתה היית עושה במקומי?

:rofl:

דגם בסיסי של הובר. ללא קונדנסר. 

בפעם הבאה שנצטרך לרכוש אחד, כנראה כבר לא נוכל לקבל צינור. 

נו שוין. 

יש לי הרגשה שזו שאלה מכשילה...

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני שעתיים, ברווז כתב:

דווקא לא. (הפעם :lol:)

אשתי דרשה צינור. מה אתה היית עושה במקומי?

:rofl:

 

שולח את האישה לדובין לקנות צינור.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

משווקים את המוצרים הלבנים של Asko בארץ?

אם כן מפחד לחשוב על המחירים

כן, ח.י משווקים אסקו. רמות מחיר גבוהות מהממוצע, לא טירוף, ומוצרים די טובים. 

ֿלא פאר היצירה, אגב. 

ֿהרוב בסלובקיה ומזמן לא שוודיה. 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, shake כתב:

זה שבארץ קנדי לא שווק בהצלחה,או ווירפול שגם אותו אלקטרה הצליחה כמעט להעלם, לא אומר שום דבר לגבי האיכות. הובר נמכרו לקנדי לפני שנים, האייר קנו אותם לפני כמה שנים. האייר ממש לא יצרן קטן ומייצרים גם בצפון אמריקה תחת GE.

BSH לא משתלמים , אין סיבה להוסיף 1K למייבשים שלהם שלא מצטיינים בשום דבר -כולל היעילות.

מילה "זוכים" לשירות פלרום כמו המוצרים הפשוטים יותר, עם שנה אחריות בדכ וחלקים יקרים יותר.

 

זה מאוד פשוט, תעשה חישוב כמה אתה משתמש במייבש ותחשב את החסכון. כשכולם מציעים 5 שנים אחריות בחינם\99 שח ,אפשר לחשב את זה לאורך זמן.

עם משאבת חום הטמפ' נמוכה יותר והבגדים פחות נפגעים, אבל  רצוי שהסחיטה במכונה תהיה במהירות גבוהה (בהתאם לבגד) כדי לקצר ייבוש.


תודה על המידע. ממה שאתה מספר קנדי "יצרן" ראוי.
מצד שני אתה מציין שלא שווק בהצלחה. מה קורה עם חלקים וזמינות חלקים? מותג חזק == המון חלקים, מותג חלש/נדיר פחות חלקים.

מה לגבי המותגים בתחתית רף המחירים כמו לנקו? אני מבין שזה מדבקה במה זה שונה מהשאר?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 13 שעות, לירון .ה. כתב:

יש לי הרגשה שזו שאלה מכשילה...

אתה שאלת! :lol: אני רק עניתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כשמוזכרת Candy אני ישר חושב על הפתיחה של הגאנד פרי של מונקו ב-1980, ואיך שתי המכוניות של Tyrell חיסלו אחת את השניה בפניה הראשונה:

 

 

https://preview.redd.it/etgn3j0h73t01.jpg?auto=webp&s=c1de1d07bdbc3340fe7790061cabde1f8e0c9c3d 

 

תמשיכו, תמשיכו לקנות מכונות כביסה שלהם... 😁

  • אהבתי 3
פורסם

אני בדיוק מחפש משהו להורים.

אם המייבש יהיה בחוץ (תחת סנטף או פרגולה משהו בסגנון) איזה סוג הכי כדאי לקנות? כי בעצם אין חשיבות לפיזור החום..

תודה!

פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, farkash7 כתב:


תודה על המידע. ממה שאתה מספר קנדי "יצרן" ראוי.
מצד שני אתה מציין שלא שווק בהצלחה. מה קורה עם חלקים וזמינות חלקים? מותג חזק == המון חלקים, מותג חלש/נדיר פחות חלקים.

מה לגבי המותגים בתחתית רף המחירים כמו לנקו? אני מבין שזה מדבקה במה זה שונה מהשאר?

ווירפול יצרן ענק עם נתח שוק אפסי בארץ כבר שנים, המקררים של היטאצי נכשלו בארץ.  מה שקורה פה בשוק ככ קטן לא מדד לכלום.

חלקים משותפים להמון דגמים ממותגים שונים,משפר את הסיכוי למוצא אותם. בכל מקרה יבואן רשמי מחוייב לספק חלקים ל7 שנים.

 

אתה לא יכול להשוות מותג מדבקה שהיצרן לא קבוע. ונסיון טוב עם מוצר 1 לא מבטיח שום דבר במוצר 2. האייר נמכר בהארץ גם כהובר ורוזייר בברימאג, אבל בשניהם זה אותו יצרן.

בד"כ אפשר לעלות על זה מהר כשמחפשים תמונה של מכשיר בGOOGLE LENS

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

כפי שציינו לפני, גם אני מעדיף ייבוש בשמש. ובימי גשם אני פותח מיתלה כביסה בבית. תוך יומיים הכל יבש.
וכפי שכבר כתבתי פעם באיזה שרשור - לא מבין מדוע אין חוק בבניה בארץ, לפחות במגדלים המשוגעים שבונים כיום, לחייב את הקבלן לספק גם מיסתור כביסה. מיסתור אמיתי. למרות שהמייבשים כיום יעילים יותר מאלה שיוצרו פעם, למרות שיש בהם צורך במקרים דחופים (כביסה של חייל/ת נגיד), עדיין מדובר בצרכן חשמל לא זניח.

פורסם

זה באמת לא מובן

אני בבניין בן 10, שנבנה בבנייה ירוקה,7 קומות.

יש מסתור כביסה ממש גדול, מקורה, שיש חשיפה טובה לשמש והמון מקום לתליה.

לא צריך מייבש.

בניין בוטיק חדש בן 4 קומות אצל חברים, מסתור כביסה שלא מספיק לתלות חולצה. בזבוז המשאב הכי נדיב שלנו בארץ

שמש

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...