Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, איציק נ. כתב:

יש לך טעות, גם קונדנסר עובד באותה השיטה של אויר זורם דרך גוף חימום.

 

בהחלט. במייבש קונדנסר גוף החימום מחמם את האוויר שבתוך הדוד הסגור. האויר הזה לא מתחלף. במייבש "צינור" כל הזמן נפלט אויר חם החוצה ומוכנס אויר קר מבחוץ.

ולכן במייבש "צינור" פועל כל הזמן, בקונדנסר לא.

 

2500 וואט זה 2500 וואט לא משנה אם האויר לח או יבש. ההבדל הוא אחוז הזמן שבו גוף החימום מופעל.

 

באנלוגיה, דוד חימום שמחמם מים מול דוד חימום עם ברז פתוח כך שכל הזמן נכנסים מים קרים ויוצאים חמים. מי יצרוך יותר?

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם
בתאריך 26.11.2022 בשעה 09:47, sperial כתב:

"קריסטל" הוא מותג מדבקה ישראלי. היה לי מוצר אחד ממותג זה, מכונת כביסה, שאותה העפתי לפני שנגמרה האחריות. פירוט בהודעות קודמות שלי.

 

התבאסתי ממש לקרוא את זה עכשיו, קניתי מייבש קונדסור שלהם לפני כחודש. בנתיים עושה עבודה מעולה.
קניתי דווקא קריסטל כי זה מותג שאני מכיר עשרות שנים עוד מההורים שלי כשהייתי ילד אני זוכר אותו

גם היה לי בעבר מייבש שלהם שעבד בלי בעיה עד שמכרתי אותו כשיצאתי מדירה שהייתי גר בה

 

מקווה שלא יהיו הפתעות איתו, מבאס לדעת שזה מדבקה. מרגיש קצת מרומה כי המחיר שלו לא היה רחוק כלכך ממותגים מוכרים אחרים

 
 

 

 
 
פורסם

חלק מהמוצרים בקריסטל מייוצרים ע"י האייר-CANDY-HOOVER, המייבשים נראים כמו מידאה ווסטל. אתה יכול לנסות להמר לפי הארץ ייצור

פורסם

מכונת הכביסה שהזכרתי יוצרה בצרפת. ועדיין היתה באיכות ירודה ביותר. דרך אגב, עם הבוש שהחליפה אותה, היתה, איך לומר בעדימות - לא מוצלחת. הוחלפה באלקטרולוקס שעדכה ( אאל"ט כ-3 שנים) עושה רושם טוב. זאת למרות שאלקטרולוקס קודמת שבקה אחרי כ-4 שנים. בכלל, מכונות הכביסה הראשונות שלנו,  כולן BSH, החזיקו מעמד סביב 7 שנים, האחרונות התחילו לעשות בעיות כבר אחרי 2-3 שנים, ומדובר ב-3 מכונות של יצרנים שונים. אני מקווה שהנוכחית תתנהג יותר טוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 שעות, shake כתב:

חלק מהמוצרים בקריסטל מייוצרים ע"י האייר-CANDY-HOOVER, המייבשים נראים כמו מידאה ווסטל. אתה יכול לנסות להמר לפי הארץ ייצור

אכן מידאה, מצאתי מייבש של מידאה שזהה לחלוטין בעיצוב החיצוני שלו, פרט ללוגו כמובן

לפחות המחיר שלו אותו דבר. אז לא ״גנבו״ אותי 

 
 

 

 
 
פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, shake כתב:

חלק מהמוצרים בקריסטל מייוצרים ע"י האייר-CANDY-HOOVER

קנדי הוא בעצם סיני?
מהתגובות פה לא ממש הצלחתי להבין מה כדאי לקנות והאם כדאי להשקיע.
יש את הבייסיק כמו לנקו ושאר ירקות. זול, מאוד זול.
יש קנדי וכל מני שרצים כאלה שנראה שמיוצר בסין (אני טועה?), יקר יותר מלנקו.
יש פולנים בוש/סימנס/...
יש מילה אבל זה לעשירים.

מה קונים?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

המעקב אחרי שמות המוצרים ומי היצרנים זו משימה כמעט בלתי אפשרית. חברות קונות ומוכרות את המיתוג. אתה אפילו מוצא מוצרי מדבקה עם השם יונדאי.

קנדי, למשל, נמצאת בבעלות האייר. אבל אני לא יודע למי הזכויות תמותג בארץ.

חשוב, למשל, על סאוטר. עד לפני כעשור יצרן צרפתי מכובד - שבמשך מספר שנים היה בבעלות אלקטרה הישראלית. בפעם האחרונה שקראתי עליו היה בבעלות חברה אלג'ירית, אבל הזכויות למתג בישראל נותרו בידי אלקטרה, והיא משתמשת בו לכל מיני מוצרים שלא קורים לכיריים ותנורים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוא נשאל ככה, בלי קשר למייבשים

האם היום קיימים יצרנים שהם בפירוש לא יצרני מדבקה? שיתופי פעולה?

גם אם זה אומר שהמוצר יקר יותר.

חוץ ממילה, בנורווגיה כל המכונות כביסה שהיו לנו היו של מילה, אני חושב חלקן היו בנות 20, ועבדו כל יום.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

תבחין בין ייצור על ידי היצרן במדינה שלישית לבין לאתר יצרן ולקנות ממנו עם הלוגו שלך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא משנה לי שהייצרן מייצר במדינה שלישית

אני שואל איזה יצרנים עדיין קיימים עם מוצרים שהם רק שלהם? בלי קווים של מוצרי מדבקה.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

תודה לכולם על ההסברים והעזרה, נרכש אחד חדש אתמול.

  • מעניין 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

למה, כי נגמר המלאי?!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 6 שעות, לירון .ה. כתב:

תרשום מה נרכש, שנדע מה לא לקנות😉

לפי ההיסטוריה של הברווז,  מה שהומלץ בהודעה הראשונה

  • אהבתי 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...