Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Froyne כתב:

שבוע מבורך,

בעל עסק למוצרי חשמל טוען שלא כדאי לקנות מייבשי משאבת חום כי החדר נהיה מאוד חם ולוקח לזה הרבה יותר זמן לייבש.

מה דעת המומחים והמנוסים?

אז תפנה אותו לבעל חנות חשמל בפולין,או בכל ארץ מתוקנת אחרת, שיראה שבקושי נשארו שם דגמים בלי משאבות חום.

כשסוחטים במהירות נורמאלית ולא 1000RPM ומקפידים על הקיבלות כמעט אין פער

  

בתאריך 28.11.2022 בשעה 19:10, shake כתב:
ציטוט

• משך ייבוש כותנה למצב אחסון בארון שעברה סחיטה ב-1400 סל"ד כ-120 דק', צריכה למחזור 4.10 קו"ט.

• משך ייבוש כותנה למצב אחסון בארון שעברה סחיטה ב-1000 סל"ד כ-139 דק', צריכה למחזור 4.81 קו"ט.

https://www.electrolux.co.il/product/laundry/condenser-tumble-dryers/מייבש-כביסה-קונדנסור-8-קג-3/

ציטוט

• משך ייבוש כותנה למצב איחסון בארון שעברה סחיטה ב- 1400 סל"ד: כ – 147 דקות . צריכה למחזור 2.03 ק"וט
• משך ייבוש כותנה למצב איחסון בארון שעברה סחיטה ב- 1000 סל"ד: כ – 179 דקות . צריכה למחזור 2.60 ק"וט
https://www.electrolux.co.il/product/laundry/מייבש-כביסה-heat-pump-8-קג-ew7h3866em/

 

  

לפני 26 דקות, דניאל1983 כתב:

 איזה מייבש הוא כן המליץ לקנות?

אם יש תקציב\מחשבים חסכון לאורך זמן אז מייבש עם משאבת חום. עד סוף השנה כמעט כולם מציעים חמש שנים אחריות בחינם או 100.

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם
לפני 8 שעות, דניאל1983 כתב:

 איזה מייבש הוא כן המליץ לקנות?

 

קונדנסר של קונסטרוקטה.

לפני 8 שעות, shake כתב:

כשסוחטים במהירות נורמאלית ולא 1000RPM ומקפידים על הקיבלות כמעט אין פער

 

 

מהנתונים שצירפת נראה שההפרש הוא בערך 30-40 דקות.

לא הייתי מגדיר את זה כ'כמעט אין פער', בוודאי שלא בשביל אנשים שמכבסים הרבה (משפחות גדולות) ולחוצים בזמן.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

 

יש לי מייבש משאבת חום אלקטרולוקס, שנה בערך, זה הדגם :

 

https://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=1002092&pageinfo=2

 

לא ברור לי התלונות של אנשים שמדברים על 7-8 שעות עבודה, זה הזוי הרי, מדובר בתקלה כנראה.

אצלי לוקח שעתיים-שעתיים וחצי (אם יש מגבות ומצעים), סביר לחלוטין. המכונה סוחטת על 1200 סל"ד.

אם החדר שירות סגור לגמרי אז כן מורגש קצת חום ולחות, אבל ממש לא משמעותי, אם החלון פתוח לא מורגש בכלל.

לפני זה שנים הייתי עם מייבש צינור, גם שם היה לוקח שעתיים לייבוש מלא (אבל על תוכנית עדינה כדי לשמור על הבגדים).

בקיצור - ממליץ על משאבת חום, ההבדל במחיר כבר לא כזה גדול. מבחינת אמינות וכו' עדיין לא יודע, יש 5 שנים אחריות, אם יחזיק 5 שנים דיינו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לפני 12 שעות, Froyne כתב:

שבוע מבורך,

בעל עסק למוצרי חשמל טוען שלא כדאי לקנות מייבשי משאבת חום כי החדר נהיה מאוד חם ולוקח לזה הרבה יותר זמן לייבש.

מה דעת המומחים והמנוסים?

אצלי הוא מחמם פחות מהמיבש הקודם עם השרוול ומייבש מכונה שלמה בסביבות שעה וחצי.

לפני כשעה, misterb כתב:

לא ברור לי התלונות של אנשים שמדברים על 7-8 שעות עבודה, זה הזוי הרי, מדובר בתקלה כנראה.

למייבשי משאבת חום יש את הפילטר הרגיל בדלת, עוד פילטר לפני הרדיאטור של מחליף החום והרדיאטור עצמו. צריך שהם יהיו נקיים.

בד"כ אנשים מנקים רק את העליון, עוד חלק קטן את התחתון ובודדים את הרדיאטור.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 17 שעות, Froyne כתב:

 

קונדנסר של קונסטרוקטה.

 

מהנתונים שצירפת נראה שההפרש הוא בערך 30-40 דקות.

לא הייתי מגדיר את זה כ'כמעט אין פער', בוודאי שלא בשביל אנשים שמכבסים הרבה (משפחות גדולות) ולחוצים בזמן.

עד עכשיו מי שטען שבBSH יש VFM מעולה, לא טרח להסביר איך. מייבש שלהם עם מעבה, עולה כמעט מו מייבש עם משבת חום של כל יצרן אחר. בחול הפער הזה בינהם לאחרים כמובן לא קיים, אבל יש כנראה מספיק פריארים בארץ.
 

שוב, אתה מתבסס על בעל חנות חשמל שברור שאין לו נסיון עם משאבות חום. כשלא קונים מכונות כביסה עם 1000RPM (ורק בארץ מצליחים למכור אותם בכמויות), הפער שולי. אפשר לתזמן את המכונה ואם צריך גם את המייבש.

מי שלא רוצה להמתין כחצי שעה, שישלם 115 שח תוספת פר 100 מחזורים מלאים בתוספת בלאי מוגבר לבגדים. זה לפני ה8% התייקרות חשמל בינואר.

 

לפני 15 שעות, misterb כתב:

לא ברור לי התלונות של אנשים שמדברים על 7-8 שעות עבודה, זה הזוי הרי, מדובר בתקלה כנראה.

לפי טכנאי שלהם: אנשים לא קוראים את המדריך, לא מודעים שהקיבולת לא זהה בכל התוכניות ופשוט מעמיסים את המכונה\מייבש. כשהסחיטה לא טובה גם הייבוש לא יהיה יעיל.

וכן זה אומר שאם לא בטוחים מה המשקל ואם זה עומס יתר, צריך לשקול את הכביסה על משקל אדם.

 

לפני 13 שעות, דניאל1983 כתב:

איך מגיעים לפילטרים האלה במייבש aeg משאבת חום?

במייבש שלי אני רואה שקיים רק אחד בדלת.

זה גם מה שכתוב בחוברת הוראות.

לכל המוצרים שלהם יש סרטונים וכמובן שיש גם לא רשמיים

 

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

לא יודע אם נאמר פה..

אבל אם אתה קונה קונדנסור שים לב שאתה יכול לחבר את הצינור המים ישירות לניקוז במקום לרוקן את מיכל ההתאבות כל הזמן

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש לי מייבש ישן, עם צינור, של חברת קינג.

עובדת ללא דופי, אך ככל הנראה צורכת הרבה חשמל ביחס למכונות חדשות וסביר שגם שוחקת יותר את הבגדים.

איך אפשר לדעת כמה חשמל היא 'שותה'?

מתלבט אם לשכנע את עצמי שממש משתלם לקנות חדש...

אם יש 5-8 מכונות בשבוע שיחסכו 2 ש"ח למכונה (?) זה יצא באזור 600 ש"ח בשנה. תוך 5 שנים (ומטה) אני מכסה את עלות הקניה רק בחסכון החשמל וכבונוס הבגדים ישרדו טוב יותר.

הגיוני?

פספסתי משהו?

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ.
חייב מייבש.
המכונה כרגע 7 קילו. אולי תשודרג בהמשך ואולי לא עד שתתפגר.
זה אומר שאנ י צריך מייבש 8 קילו, אבל אולי שווה כבר לקנות 9.

מוצר מדבקה טורקי סטייל לנקו עולה 1400-1500 שקלים למייבש 9 קילו.
מותגים עם heatpump כמו AEG ואלקטרולוקס סדר גודל של 2500~ ל8 קילו.

קצת חושש מזה שהמייבש טורקי, למרות שממה שאני רואה 90% מהמייבשים בארץ מקורם בטורקיה.
לקנות ולקוות שהכל יהיה בסדר?
להשקיע עוד 1000 שקלים כדי לקבל מותג לא מטורקיה?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אין סיבה לחשוש מיצור טורקי או פולני (BSH).

 

מעבה ב-1500, משאבת חום ב - 2500 - אני הייתי הולך על מעבה. ייקח די הרבה זמן עד שהחסכון בחשמל יכסה את הפרש המחיר (ואז, כשמשאבת החום תתקלקל התיקון היקר יתקזז חזרה).

:turn-l:
פורסם (נערך)

ב5 שנים הקרובות אין שום תיקון יקר, כי בייבוא רשמי יש הרחבת אחריות בחינם (לפחות  בAEG) עד סוף מרץ.

2 קוטש פער בין משאבת חום לקונדסור =~1.3 שח פר מחזור, החל מהיום. את הבלאי לבגדים קשה לחשב.

https://www.lastprice.co.il/p/54869210/מייבש-כביסה-8-ק'ג-כולל-מעבה-AEG/AEG-T7DBE832M

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם (נערך)

איפה אתה רואה הרחבת אחריות ל-5 שנים בחינם?

בכל המקומות שהסתכלתי האופציה היא בתשלום וגם משך הזמן שראיתי לאופציה הוא תוספת שנתיים על השנה.

 

עריכה: צודק מופיע בלינק ששלחת.

יכנס למערך השיקולים.

 

דרך אגב AEG טורקי או פולני?

 

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

כתוב  בלינק ואפילו יש את התקנון. אתה יכול לבדוק גם באתר של אלם (שבבעלות היבואנית) ומיניליין. כנראה שההארכה ל5 לא תקפה באלקטרולוקס.

נראה שגם ראלקו האריכו את המבצע (על הדגם הבודד בזנוסי), אבל כנראה שלא הספיקו לעדכן וצריך לבדוק איתם.

מאוד דומה לAEG ואין לו יתרון משמעותי, אם המחיר דומה AEG עדיף.

https://www.payngo.co.il/catalog/product/view/id/116015/s/252921/category/86/

 

כנראה פולין, אבל זה לא באמת משנה. החלקים יכולים להיות תוצרת טורקיה והרכבה בפולין

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

ב-AEG אתה משלם פרמיה על המותג. תשווה לאלקטרולוקס,המדביל ותוכל לחשב את מחיר האחריות.

 

ושחיקת בגדים - לא יודע. אני לובש בגדים סטנדרטיים לחלוטין, מיטב תוצרת סיון/ויאונם/ניים איט. כולל מכובסים בתוכנית של 50° ומיובשים ב-cupboard dry, ומחזיקים מעמד עד שאני נשחק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...