Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדמה לי שיש צורך לדווח למשטרה, לקבל מהם אישור, ועם האישור, לפנות למכון רישוי, שיש בו הנפקת לוחית רישוי (לא יודע אם יש בכולם).

  • רעיון טוב! 1

פורסם

לך למשטרה עם רישיון הרכב

יתנו לך אישור

לך למכון עם האישור ורישיון הרכב

שלם 60 ש"ח

קבל לוחית

גש לטמבוריה

קנה 2 ברגים

 

היתרון שלהגיע עם הרכב למכון הוא שהם יחברו לך את הלוחית ללא תוספת עלות.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
Just now, elihershko כתב:

אסור בשום אופן ליסוע עם הרכב.

כל האלו שנוסעים עם קרטונים מקושקשים בארטליין במקום הלוחית זה אסור?

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

אני לא יודע מה קורה בשאר הארץ אבל לפחות בשביל הירושלמים שבנינו-

יש בתלפיות, ברחוב 'שביל האריה', בית עסק שנקרא חי-שלטים. נגשים לשם עם רשיון רכב ותעודה מזהה ויוצאים עם לוחית.

 

לא משטרה ולא מכוני רישוי.

 

המשך גלישה נעימה...

 

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 37 דקות, elihershko כתב:

שתי דקות בדלפק

תודה רבה! אגב לדעתי כדאי שתצלם בטלפון את האישור המשטרתי, רק למקרה שהלוחית המקורית שלך תצוץ בתצלום יום אחד על רכב אחר.

 

לפני 10 דקות, אורח לרגע כתב:

לא משטרה ולא מכוני רישוי.

לחסוך את מכוני הרישוי כנראה באמת עוזר,מבחינת זמן לפחות, אך לדעתי לא כדאי לחסוך את הביקור בתחנת המשטרה, לפחות שיהיה דיווח כלשהו שהלוחית אבדה\נגנבה.

פורסם

שמור את דוח התלונה, אם יום אחד תקבל חיובים על פנגו/כביש 6 וכו' שבוצעו כתוצאה מהלוחית הגנובה - זה המסמך היחיד שיכול להציל אותך מלשלם.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, אורח לרגע כתב:

אני לא יודע מה קורה בשאר הארץ אבל לפחות בשביל הירושלמים שבנינו-

יש בתלפיות, ברחוב 'שביל האריה', בית עסק שנקרא חי-שלטים. נגשים לשם עם רשיון רכב ותעודה מזהה ויוצאים עם לוחית.

 

לא משטרה ולא מכוני רישוי.

 

המשך גלישה נעימה...

 

 

 

ואז שמישהו ייסע עם הלוחית הגנובה על כביש 6 או יצבור דוחות תנועה,נאחל לבעלים בהצלחה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 7 שעות, GTאי כתב:

שמור את דוח התלונה, אם יום אחד תקבל חיובים על פנגו/כביש 6 וכו' שבוצעו כתוצאה מהלוחית הגנובה - זה המסמך היחיד שיכול להציל אותך מלשלם.

 

לפני 8 שעות, הצילינדר השישה עשר כתב:

תודה רבה! אגב לדעתי כדאי שתצלם בטלפון את האישור המשטרתי, רק למקרה שהלוחית המקורית שלך תצוץ בתצלום יום אחד על רכב אחר.

לשמור את דו״ח התלונה לא ניתן, מאחר ובמכון הרישוי הוא נלקח.

לצלם בהחלט ניתן ואף רצוי.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...