Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

קיה פיקנטו LX

שנת 2016, 49 אלף ק"מ,

יד ראשונה אלדר (נקנה בעסקת 0 ק"מ), יד שנייה ושלישית פרטית (אב ובן - ווידאתי שם משפחה בת.ז מול רישיון רכב)

הרכב עבר טסט לפני שבוע, נמכר כי הבן קיבל רכב מהעבודה,

קיבלתי מהמוכר תיעוד מסודר של טיפולים, הרכב טופל בקיה כל השנים,

לפי הבעלים הרכב לא עבר שום תאונה, רק קיבל מכות בחניה (תל אביב) אבל תקין לגמרי מבחינה מכנית,

הבעיה שיש לרכב המון שריטות ומכות (צירפתי תמונות), כרגע קבעתי לקחת את הרכב למכון בדיקה בשבוע הבא, שאחריה נסע לפחח (שאני אבחר),

ונתקזז ממחיר המחירון את העלות לטפל בכל השריטות והמכות (העברתי את התמונות גם לאיש מקצוע והבנתי שהעלות היא כ - 4,000 ש"ח, המוכר מסכים לקזז אותה בכדי שארכוש את הרכב).

 

במקביל התסכלתי על עוד רכב - 

 

קיה פיקנטו Top

גם שנת 2016, 98 אלף ק"מ,

הרכב נקנה מהחברה, יד ראשונה ושנייה פרטיות, המוכר קנה אותו לפני שנה ומוכר את הרכב כי רוצה להשתדרג לפיקנטו שנת 2020,

הרכב מאוד שמור, לא הצלחתי למצוא שום שריטה או מכה, 

הבעיה היחידה היא שאין בידי המוכר ספר טיפולים, אבל הוא אומר שהיד הראשונה טיפל ברכב אצל קיה ושאפשרי להוציא מהם את ספר הטיפולים.

 

יש לי סיבה בכלל להתעסק ולקחת את הפיקנטו הראשונה לבדיקה?

אמנם הקילומטארז נמוך והמוכר אדיב, קיבלתי ממנו רושם טוב, 

אבל הרכב קיבל המון מכות, ואני מפחד שיש פגיעה בשלדה.

 

תודה רבה!

 

WhatsApp Image 2022-09-30 at 16.25.53.jpeg

 

WhatsApp Image 2022-09-30 at 16.25.54.jpeg

Screenshot 2022-09-30 182022.png

Screenshot 2022-09-30 182000.png

עריכה אחרונה על ידי Lior1000000
פורסם

הייתי מבקש להוציא ספר טיפולים מהמוכר של האוטו עם 98 אלף ק"מ ואם קיים, מתקדם איתו.

 

 

פורסם
לפני 14 דקות, Buki כתב:

הייתי מבקש להוציא ספר טיפולים מהמוכר של האוטו עם 98 אלף ק"מ ואם קיים, מתקדם איתו.

סגור, אני אבקש שיצור קשר עם קיה, תודה

פורסם

לרכב השני אם כך אצףמורה להיות היסטוריה עד 2021,  בנוסף רמת אבזור גבוה יותר, והוא שמור. גם אני הייתי הולך על הרכב השני אם יש היסטורית טיפולים.

תבקש גם דוח סליקה לפני הבדיקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 58 דקות, Tom777 כתב:

הייתי גם מתקדם עם האופציה השנייה.
תבקש היסטוריית טיפולים ותבדוק עבר ביטוחי לרכב.
בהצלחה!

תודה רבה!

לפני 41 דקות, yulianx כתב:

לרכב השני אם כך אצףמורה להיות היסטוריה עד 2021,  בנוסף רמת אבזור גבוה יותר, והוא שמור. גם אני הייתי הולך על הרכב השני אם יש היסטורית טיפולים.

תבקש גם דוח סליקה לפני הבדיקה.

תודה רבה!

 

בנוגע לדוח סליקה, אני חדש בזה, אני רואה שבאתר הזה - INFOCAR - מרכז הסליקה של חברות הביטוח, הבעלים יכול להוציא דוח בעלות של 10 ש"ח, זה תופס?

פורסם
לפני שעתיים, Lior1000000 כתב:

תודה רבה!

תודה רבה!

 

בנוגע לדוח סליקה, אני חדש בזה, אני רואה שבאתר הזה - INFOCAR - מרכז הסליקה של חברות הביטוח, הבעלים יכול להוציא דוח בעלות של 10 ש"ח, זה תופס?

 

אני עושה בדרך כלל גם דרך האתר הזה, יש אתרים יקרים יותר כמו דוח בלק"ר שנחשב לטוב אבל זה לשיקולך כמה כסף להשקיע בבדיקה של עבר ביטוחי.

 

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם
לפני 31 דקות, Tom777 כתב:

 

אני עושה בדרך כלל גם דרך האתר הזה, יש אתרים יקרים יותר כמו דוח בלק"ר שנחשב לטוב אבל זה לשיקולך כמה כסף להשקיע בבדיקה של עבר ביטוחי.

 

סגור, תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...