Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 מגיעה עם מנועים חזקים יותר וגם עם הנעה כפולה - בחסות הייבוא המקביל


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 548 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 11 שעות, Fraysa כתב:

למה אתה עונה על חצי מהשאלות ששאלתי אותך?

 

עריכה: רק עכשיו שמתי לב שיש לי עסק עם פאנבוי של מאזדה שבחר לשים בתמונת פרופיל שלו מאזדה 3. ענק. אפשר לסגור את הנושא, חברים. 

כל מי שלא מתיישר לך בקו המחשבה הלא נכון שלך הוא פאנבוי. גם אם הוא מציג לך עובדות אתה מתעלם. אין לך קשר לנהיגה ספורטיבית ואתה מעביר ביקורת על אחרים שכן יש להם ניסיון כאן, ולא מעט. וגם אם נגיד וכולם פה לא מבינים על מה מדברים (מה שממש לא נכון), הבאנו לך הוכחות ממגזיני רכב ענקיים שכנראה נסעו על רכבים בחיים שלהם. 

הזווית שלך, שאומרת שאם מישהו נוהג ברכב סטנדרטי לא מבין לא נכונה בעליל. יש המון בעלי רכבים ספורטיביים/כאילו ספורטיביים, מפוארים ויוקרתיים שאין להם חצי מושג ברכבים. ולעומת זאת יש פה אנשים שמחזיקים ברכבים סטנדרטיים עם ניסיון עשיר ביותר בנהיגה ספורטיבית. הפאנבוי היחיד כאן הוא כנראה אתה. כי מההתחלה ועד עכשיו לא הצגת שום הוכחה לכל הטענות שלך.  

עריכה אחרונה על ידי cars-@-lover
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 שעות, cars-@-lover כתב:

כל מי שלא מתיישר לך בקו המחשבה הלא נכון שלך הוא פאנבוי. גם אם הוא מציג לך עובדות אתה מתעלם. אין לך קשר לנהיגה ספורטיבית ואתה מעביר ביקורת על אחרים שכן יש להם ניסיון כאן, ולא מעט. וגם אם נגיד וכולם פה לא מבינים על מה מדברים (מה שממש לא נכון), הבאנו לך הוכחות ממגזיני רכב ענקיים שכנראה נסעו על רכבים בחיים שלהם. 

הזווית שלך, שאומרת שאם מישהו נוהג ברכב סטנדרטי לא מבין לא נכונה בעליל. יש המון בעלי רכבים ספורטיביים/כאילו ספורטיביים, מפוארים ויוקרתיים שאין להם חצי מושג ברכבים. ולעומת זאת יש פה אנשים שמחזיקים ברכבים סטנדרטיים עם ניסיון עשיר ביותר בנהיגה ספורטיבית. הפאנבוי היחיד כאן הוא כנראה אתה. כי מההתחלה ועד עכשיו לא הצגת שום הוכחה לכל הטענות שלך.  

 

אתה פשוט חוזר על כל מה שרשמת ועדיין לא ענית על חצי מהשאלות שלי. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תוהה, האם השיח כאן הוא בין "שווים"- כלאמר כאלו שמנוסים בנהיגה מתקדמת ,כדוגמת אוהב@המכוניות לבין אחרים שחולקים קשות על דעתו/ניסיונו/והתובנות שהוא מביא.

אני לא מתיימר להבין יותר ממנו , בוודאי שלא נהגתי בכל הספורטיביות שציין, אבל כן בוואגיות החקות ובפיזו' הספורטיביות, אבל בהחלט מזדהה עם התובנה לגבי שילדת המזדה 3 שלמיטב ידיעתי, תוכננה בתקופת הבעלות של פורד עליה וחלקה הרבה עם הפוקוס דור ראשון (שהייתה לי 2003-2008, שנמכרה עם 190K קילומטרים שנינהגו ברובם על ידי) 

המזדה 3 דור ראשון, ככל שהייתה "זבל" הייתה מהנה לא פחות מהפוקוס ואפילו יותר עקב יחס העברה סופי טוב יותר בגיר. 

אני לא יכול להעיד על ה-3 האלו שמוצעות היום, אבל כן תוהה האם המנוע היותר כבד לא משנה את ההתנהגות  "לרעה" ביחס לאחיו הצנום יותר. 

אני מדבר על התנהגות, לא על תאוצות או כח.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנאה מנהיגה זה גם עניין של פרספקטיבה אישית והעדפות. יש כאלה שתאוצה בקו ישר הכי מרגשת אותם מאוד ויש כאלה שיעדיפו התנהגות כביש. אני אישית למשל מעדיף רכב מתנהג ולא צריך שיהיה חזק במיוחד, אפילו להיפך, אני נהנה יותר מרכב שאפשר לקחת למגבלות גם באספקט של אחיזה וגם ביצועים.

אני ממש לא חושב שמאזדה 3 הראשונה הייתה זבל, להיפך, היא הייתה משפחתית מרשימה מאוד לזמנה עם עיצוב נאה, תא נוסעים מקורי, נוחות נסיעה טובה והתנהגות כביש מעולה. במנוע 1.6 מאזדה הצליחה לכפות על ביצועים בינוניים בזכות תגובות דוושה זריזות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, Fraysa כתב:

לא בהכרח מסכים. מרבית הפורום נוהג ברכבים די סטנדרטים וניתן לראות את זה לפי הנושאים שנפתחים כאן.

זה אמנם ישמע כמו אוקסימורון, אבל הרכב שמישהו נוהג בו ביומיום לא בהכרח מעיד על היכולת של הנוהג בו לנתח אותו כמו שצריך מתוך פרספקטיבה מספיק רחבה. ברוב המקרים אני אעדיף לקבל את חוות הדעת של מישהו שנהג על מגוון של רכבים (כמובן שגם עשה קמז' סביר של לפחות 100-200 ק"מ על כל אחד) מאשר את חוות הדעת של מישהו שמחזיק באותה מכונית תקופה ממושכת. כי אז לא רק שברור שהוא מתחבר אליה ואוהב אותה יותר, אלא גם הפרספקטיבה שלו "מתעוותת" לטובת אותה מכונית, גם כי כאמור מתחבר אליה יותר, וגם כי למד אותה יותר טוב מאשר מכוניות אחרות.

 

אני, לצורך העניין, נוהג היום על פוקוס כבר שנה בערך. אבל נהגתי על מאות דגמים של מכוניות ויש לי הכשרה וניסיון בנהיגה ספורטיבית ומירוצים. איזה צד של ה"רזומה" שלי תופס לדעתך יותר משקל כשמדברים על מכוניות?

 

לפני 22 שעות, Fraysa כתב:

אני חושב שזה עניין של טעם אבל מקבל ומכבד. 

ברור! זה חד משמעית עניין של העדפה, לכן אני בדרך כלל משתדל להימנע ממילים כמו "מהנה" או "כיפית" או שאר תיאורים סובייקטיביים, הפעם נפלתי בזה. אני זוכר שבתקופה שעבדתי ב-iCar הייתי כותב הרבה פעמים שרכב כזה או אחר הוא מהנה או כיפי, והייתי מקבל על זה בראש מהעורך, ובצדק. הוא תמיד אמר לי "מה שמהנה בשבילך, לא רק שיכול להיות שלא מהנה למישהו אחר, אלא אפילו יכול להוות עבורו חיסרון. יש מי ש"הנאה" בשבילו זה רכב שקט ונוח, או מאובזר בטירוף, או אפילו כזה שנותן תמורה מאוד טובה למחיר וזה עושה לו כיף על הנשמה". 

 

לכן אני חוזר בי במידה מסוימת מהניסוח, אבל לא מהמהות. ברשותך מחליף אותו ל"מאזדה 3 היא מכונית יותר מתקשרת ומתמסרת לפקודות הנהג, ויותר מתגמלת אם נוהגים אותה "נכון" בנהיגה ספורטיבית מאשר סיאט לאון".

לפני 3 שעות, zaf כתב:

אני לא יכול להעיד על ה-3 האלו שמוצעות היום, אבל כן תוהה האם המנוע היותר כבד לא משנה את ההתנהגות  "לרעה" ביחס לאחיו הצנום יותר. 

התשובה לזה היא כמעט תמיד "כן". מנוע גדול וכבד יותר מפר את חלוקת המשקל (אם לא עושים שינויים כדי לקזז את זה), מקהה את הטרן-אין והופך את הרכב לפחות נייטרלי ויותר מוטה תת-היגוי, וליותר קשה לנהיגה "עם הדוושות".

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Mike808 כתב:

עם עיצוב נאה, תא נוסעים מקורי, נוחות נסיעה טובה והתנהגות כביש מעולה. במנוע 1.6 מאזדה הצליחה לכפות על ביצועים בינוניים בזכות תגובות דוושה זריזות.

אבל עלה בצריכת דלק מהגרועות. 

הגיר שלה היה מעצבן מאוד ומטומטם מאוד. 

היא הייתה צפוצה, רועשת, לא קרוזרית נעימה במיוחד. כשמשפחתית בלבד, לדעתי היא הייתה אחת האופציות הפחות טובות הקטגוריה. 

מה שעמד לזכותה הם באמת הגה ושלדה מעולים, שעל גרסת ה2.0 גם היו מאוד סבבה לנהיגה (וגם על ה-1.6 אך פחות). כמובן גם האמינות שלה. זו מכונית שבלי להתכוון הייתה אמורה להיות מאוד נישתית, אבל הפכה למיינסטרים כי ליסינג + מראה חיצוני. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגבי הגיר. היא גם לא הייתה מרווח במיוחד אבל בעיני לא צפופה, היו גרועות ממנה. הרעש לא היה חריג ובעיני היא הייתה סבירה לגמרי בשיוט. היו משפחתיות גרועות בהרבה והיו לה תחומים אחרים בהם היא פיצתה על החסרונות שלה. אין אף רכב שמתאים לכולם, כל אחד וההעדפות שלו, בשורה התחתונה הקהל אהב את מה שהיא הציעה.

בתקופתה היו גם פוקוס עם יחידת הנעה זהה, אימפרזה, לנטרה, לאנסר ומאוחר יותר גם קרוז - כולן עם צריכת דלק דומה. בסטנדרטים של היום זה לא חסכוני אבל בזמנה צריכת הדלק לא הייתה חריגה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפוקוס הייתה יחידת הנעה זהה וגיר דומה רק עם יחס העברה סופי מהיר יותר. השילדה הייתה גם כן דומה מאד וכן הפוקוס והמזדה נבחנו אז ראש בראש ע"י נטקאר והמזדה הייתה זריזה יותר, אבל נפלה בשאר הפרמטרים.

למי שיש גליונות ישנים של אוטו יוכל אולי למצוא. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

  ה 3 2.5 אטמוספרית ידנית  הייתה מתאימה לי בצורה מושלמת. מחיר נוח ( צריכה לעלות כמו ה 2 ליטר אוטומטית ) , חסכונית , מנוע שאוהב סל"ד גבוהה, גיר ידני מעולה, שימושית ונוחה ליום יום . אבל היבואן לא מביא אותה וגם אופיר סוכניות מסרבים להביא אותה.

4X4 זה סירבול , תיסבוך עם תוספת משקל ועליות מיותרות של דלק ואולי גם בלאי במערכות הנוספות בלי שום תוספת של הנאה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוספת מבורכת מהיציאה מהמקום עם המנןע החזק

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

היבואן אופיר סוכנויות מוכר את ה2.5 186 כ''ס ב195 אלף ש''ח, ואת הטורבו 4X4 ב230 אלף, לא סביר בכלל

אולי כמשומשת ללא ביקוש המחיר יהיה שווה, כמו המאזדה 6 שבשל חוסר ביקוש לטובת גיפים נמכרת במחיר לא רחוק מה3 כמשומשת, ומקבלים גם מנוע 2500 שלא מגיע ב-3 

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 548 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...