Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבניין שאני גר בו התחילו תהליך של פינוי בינוי

נשלח אלינו הסכם שנעשה העו"ד שלנו מול העו"ד של היזם

וביקשו שאנחנו נעבור עליו וניתן הערות

 

אני אדם חכם עם הבנת הנקרא טובה

אבל כמעט 60 עמודים בשפה משפטית אני פשוט לא מצליח להחזיק ראש

מה גם שאני לא יודע מה לחפש, הכל נשמע הגיוני ובסדר

מחפש עו"ד נדל"ן שמתעסק בפינוי בינוי שיעבור איתי על החוזה וידגיש לי נקודות שטעונות שיפור

לא מחפש ליווי מלא צמוד אלא פגישה או אפילו מעבר במייל

אם יש למישהו המלצות מנסיון אישי שלו/משפחתי, אשמח לשמוע.

 

עדיפות לאיזור חדרה-נתניה

כמה לדעתם דבר כזה אמור לעלות?

.

פורסם

יש עו"ד של כל בעלי הבתים יחד (שממומן על ידי היזם) שברמת העיקרון אני סומך עליו, אבל הוא מייצג את כולם יחד.

אני רוצה עו"ד נוסף שיוודא שהאינטרס שלי נשמר ב100%. 

 

הוא לא הולך לנהל איתם משא ומתן על החוזה

אני רק רוצה שיעבור על החוזה 

ויחפש את הנקודות שצריך לתקן (אם אפשר) כדי לשמור על האינטרסים שלי (ולא של כולם יחד)

 

כי למצוא את החורים בהסכם כזה ארוך(כ60 עמודים)

אם אני לא יודע מה הנורמה המקובלת בחוזים כאלה

זה מרגיש לי כמו למצוא מחת בערמת שחת

 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם

פינוי בינוי.

אני מפנה את הדירה. מקבל שכירות לכמה שנים

הורסים את הבניין ובונים מפלצת במקומו ואז אני מקבל דירה גדולה יותר וחדשה.

 

אם יצא לפועל זה כמו זכיה בלוטו. (יש לי שכנים קשים. לא בטוח שיצא לפועל)

רק אני רוצה לוודא שאני מקבל את המקסימום מהלוטו הזה.

.

פורסם

הייתי מציע

א. לא לחתום *על כלום* לפני שרואים שזה ממש קרוב לביצוע, כולל טיפול בכל ההתנגדויות וכו'

חתימה על מסמכים מסויימים עלולה להגביל אותך מאוד במקרה שתרצה למכור

ב. המחשבה שלך לקחת עו"ד עצמאי נכונה, אבל לדעתי קצת מוקדם מדי - חבל על הכסף, אם בסוף לא יצא מזה כלום

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 5 שעות, om2 כתב:

פינוי בינוי.

אני מפנה את הדירה. מקבל שכירות לכמה שנים

הורסים את הבניין ובונים מפלצת במקומו ואז אני מקבל דירה גדולה יותר וחדשה.

 

אם יצא לפועל זה כמו זכיה בלוטו. (יש לי שכנים קשים. לא בטוח שיצא לפועל)

רק אני רוצה לוודא שאני מקבל את המקסימום מהלוטו הזה.

אז מדובר על תמא 38 /2.פינוי בינוי מדבר על מספר בניינים יחד. 

יש הבדל לא קטן בין התכניות.

 

כפי שהומלץ לך - תראה קודם לאן הרוח נושבת. 

×
×
  • תוכן חדש...