Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי זוכר את ימי אוניברסיטה תא מפגשים? הנה רנו 5 של חבר משם מי שיש עוד תמונות מוזמן לפרסם בשרשור!😀

2022-07-26__17.52.31.jpeg

2022-07-26__17.53.16.jpeg

IMG_0287.JPG.jpg

2022-07-26__22.41.19.jpeg

2022-07-26__22.40.38.jpeg

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

כבר 15 שנה בערך מאז שהמפגש עזב את האוניברסיטה למקום אחר.

הרוב הגדול מאוד של מי שגלש כאן בפורום האספנות בזמנו, כבר לא גולש פה. חלק גדול מהם כבר לא גולשים בכלל בקארספורום.

 

לדעתי הפוסט הזה מיותר. לא חושב שתקבל תגובות עם תמונות, והלוואי ואני טועה.

 

פורום האספנות , שהיה בעבר "הפורום הרשמי של מועדון החמש" כבר מזמן לא מתפקד, ומידי פעם מישהו זורק פה איזו שאלה ומקבל תשובה.

 

היו ימים שהיו עפות.פה תמונות, שיפוצי רכב, מפגשים, דיונים, שאלות, ויכוחים, מה לא...

 

היה פה שמח

 

אם בא לך, חפש נושאים שאני הייתי מעלה בימי הראשונים בפורום, עם תמונות ממפגשי האוניברסיטה 😄

 

יאללה, חפרתי מספיק.

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 9 שעות, שביט כתב:

לא חושב שתקבל תגובות עם תמונות, והלוואי ואני טועה.

😉

 

 

P1010001.JPG

P1010002.JPG

P1010003.JPG

P1010004.JPG

P1010005.JPG

P1010006.JPG

P1010007.JPG

P1010008.JPG

P1010009.JPG

P1010010.JPG

P1010011.JPG

P1010012.JPG

P1010013.JPG

P1010015.JPG

P1010017.JPG

P1010021.JPG

P1010022.JPG

P1010024.JPG

P1010025.JPG

P1010026.JPG

P1010027.JPG

P1010028.JPG

P1010031.JPG

P1010033.JPG

P1010034.JPG

P1010035.JPG

P1010036.JPG

P1010037.JPG

P1010038.JPG

P1010039.JPG

P1010040.JPG

P1010041.JPG

P1010043.JPG

P1010044.JPG

P1010045.JPG

P1010046.JPG

P1010047.JPG

P1010048.JPG

P1010049.JPG

P1010051.JPG

P1010053.JPG

P1010055.JPG

P1010058.JPG

  • אהבתי 8
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

במפגש הזה הושקה קבוצת וולבו אספנות או משהו כזה, ואפילו הגיעו שתי נציגות משגרירות שבדיה בישראל

 

 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)

אותי מדהים לדעת שכל הסצנה הזו פשוט נעלמה.
אני יודע שעדיין קיימים משפצים וגם כאלה המייבאים בייבוא אישי, אבל:
לאן נעלמו כל המשפצים? לאן נעלם ההוויי? חדוות היצירה? התרבות של כל הנושא הזה? מה עלה בגורל מועדון ה- 5?
מה עושים היום האנשים הללו?
מה הגורם או הגורמים לכך שזה התפורר?

עריכה אחרונה על ידי ירחמיאל
טעות הקלדה
פורסם

הסצנה לא נעלמה. יש עדיין מפגשים, גדולים יותר ממה שהיו אז.

 

ההבדל הגדול הוא שאז רוב המכוניות היו ישראליות במקור שנרכשו חדשות בארץ והיום רוב נמכוניות מיובאות. 

 

אומנם הפסקתי ללכת למפגשים שבועיים בימי שישי אחרי הצהריים אבל כן מגוע פעם ב...למפגשים חודשיים שהם גדולים יותר, כל שבת ראשונה של כל חודש במשמר השרון (מפגש גדול מאוד) וכל שבת שלישית של כל חודש היה מפגש בביג באשדוד אבל התחילו לבנות שם משהו והמפגש עבר דרומה יותר למתחם צומת מבקיעים באשקלון, שם עוד לא הייתי ולא יודע כמה אנשים מגעים לשם.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
בתאריך 28.7.2022 בשעה 23:37, Buki כתב:

😉

 

 

P1010001.JPG

P1010002.JPG

P1010003.JPG

P1010004.JPG

P1010005.JPG

P1010006.JPG

P1010007.JPG

P1010008.JPG

P1010009.JPG

P1010010.JPG

P1010011.JPG

P1010012.JPG

P1010013.JPG

P1010015.JPG

P1010017.JPG

P1010021.JPG

P1010022.JPG

P1010024.JPG

P1010025.JPG

P1010026.JPG

P1010027.JPG

P1010028.JPG

P1010031.JPG

P1010033.JPG

P1010034.JPG

P1010035.JPG

P1010036.JPG

P1010037.JPG

P1010038.JPG

P1010039.JPG

P1010040.JPG

P1010041.JPG

P1010043.JPG

P1010044.JPG

P1010045.JPG

P1010046.JPG

P1010047.JPG

P1010048.JPG

P1010049.JPG

P1010051.JPG

P1010053.JPG

P1010055.JPG

P1010058.JPG

עם יש לך עוד תמונות של 2 הרנו 5 הלבנות והשחורה אשמח לקבל בפרטי הן שייכות לחבר שלי ה2 הלבנות עד היום בחיים והשחורה הייתה של חבר אחר אשמח בכל מקרה עם יש אשמח לקבל בבקשה😀

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש כל שבוע מפגש בשפיים, ומפגש בנס ציונה.

אחת לחודש יש מפגש גם במשמר השרון.. ויש גם מפגשים צפוניים

הסצינה לא רק שלא נעלמה אלא נהייתה חזקה עוד יותר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 2.8.2022 בשעה 09:08, ירחמיאל כתב:

אותי מדהים לדעת שכל הסצנה הזו פשוט נעלמה.
אני יודע שעדיין קיימים משפצים וגם כאלה המייבאים בייבוא אישי, אבל:
לאן נעלמו כל המשפצים? לאן נעלם ההוויי? חדוות היצירה? התרבות של כל הנושא הזה? מה עלה בגורל מועדון ה- 5?
מה עושים היום האנשים הללו?
מה הגורם או הגורמים לכך שזה התפורר?

הסצינה ממש לא נעלמה , 
היא פשוט עברה לפלטפורמות אחרות 
(פייסבוק , אינסטגרם , טיקטוק, וואטסאפ  ) 


יש משפצים לרוב , 
יש השקות 
יש מפגשים 
ומועדון החמש עדיין קיים 

ואפילו בקרוב (ביום שישי של חול המועד סוכות ) יהיה גם המפגש השנתי שלו בפארק הלאומי ברמת גן 

 

המפגש היחיד ש"נעלם" הוא המפגש בירושלים. 

מאז שנסגר פאב הטוביה , הוא לא כל כך מצא את מקומו , ניסה להפגש כל פעם במקום אחר ללא הצלחה יתרה

 

עדיין מתקיימים מפגשים , אבל זה פעם בתקופה 

 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 15 שעות, YaronNahum כתב:

המפגש היחיד ש"נעלם" הוא המפגש בירושלים

ירון אתה יודע אולי מה קורה עם המפגש שהיה מתקיים בכל שבת שלישית של כל חודש במתחם ביג אשדוד?

 

במקום שם תחילו לבנות משהו ואז דובר כל כך שהמפגש יעבור למתחם צומת מבקיעם באשקלון. 

 

הוא באמת מתקיים שם?

 

 

 

 

פורסם
בתאריך 2.8.2022 בשעה 09:08, ירחמיאל כתב:

אותי מדהים לדעת שכל הסצנה הזו פשוט נעלמה.
אני יודע שעדיין קיימים משפצים וגם כאלה המייבאים בייבוא אישי, אבל:
לאן נעלמו כל המשפצים? לאן נעלם ההוויי? חדוות היצירה? התרבות של כל הנושא הזה? מה עלה בגורל מועדון ה- 5?
מה עושים היום האנשים הללו?
מה הגורם או הגורמים לכך שזה התפורר?

 

לדעתי הם עברו לכתוב בקבוצת אספנות בפייסבוק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 3.10.2022 בשעה 23:39, itsik170 כתב:

לדעתי הם עברו לכתוב בקבוצת אספנות בפייסבוק.

 

אכן. התגובות שם מתחלקות לשניים.

חלק מהכותבים הם מאושיות הפורום, והם מככבים שם גם כן (חן פרחי, רן שושני, יובל עם הרנו 16 ועוד), בנוסף לעוד חבר'ה מביני עניין שכותבים דברי טעם.

החלק  השני עסוק בלכתוב "מחיר" על כל תמונה שהם רואים, או לענות "טסלה" כשמישהו מעלה תמונה של אוטו ישן שהוא לא מכיר... 🤦🏻‍♂️

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 2.8.2022 בשעה 09:08, ירחמיאל כתב:

אותי מדהים לדעת שכל הסצנה הזו פשוט נעלמה.
אני יודע שעדיין קיימים משפצים וגם כאלה המייבאים בייבוא אישי, אבל:
לאן נעלמו כל המשפצים? לאן נעלם ההוויי? חדוות היצירה? התרבות של כל הנושא הזה? מה עלה בגורל מועדון ה- 5?
מה עושים היום האנשים הללו?
מה הגורם או הגורמים לכך שזה התפורר?

דעה קצת אחרת.

 

לצערנו הקהל שמתעניין במכוניות משנות ה60-70 ומרגיש נוסטלגיה כלפיהן מתחיל להיעלם.

מה שתופס היום אלה מה שנקרא youngtimers, מכוניות משנות ה80-90, כי דור המילניאלז התבגר ואלה מכוניות שהדור הזה ראה בילדות.

 

למשל אני בן 39. הרבה יותר מרגש אותי לראות הונדה משנות ה80 מאשר אוסטין משנות ה60. למה? כי זה מה שאני זוכר מהילדות.

אני זוכר איך עוד באוקראינה שכנים קנו סיטרואן BX, שהייתה כמו חללית לעומת מכוניות סובייטיות שהיו. או מרצדסים W124 שהתחילו להופיע. או טויוטות והונדות עם הגה ימני שהגיעו לאוקראינה בתקופת הילדות שלי.

 

לדעתי הסצנה לא הולכת להיעלם, רק גיל המכוניות הולך לרדת. בדיוק כמו שנעלמו מכוניות משנות ה30 וה40 כי פשוט לא נשאר מי שיש לו עניין לשפץ ולתחזק אותן.

אני בטוח שעוד 30 שנה נראה גם אנשים משמרים ומשפצים טסלה ואיוניק5 מודל 2021.

  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...