Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית מגבר חדש


A&A
שימו לב! השרשור הזה בן 660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם כנראה המגבר שלי כבר התעייף Hertz HDP4 ואני מעוניין לקנות מגבר חדש 

הסט שלי ברכב:

focal ps 165fx

hertz hdp4

 cerwin vega H6E110SV subwoofer 10

אני מעוניין לשדרג למגבר טוב אבל שהיה לו אפשרות לכיוונים יותר מדוייקים 

אשמח להמלצות למגבר תקציב באזור ה1100 למגבר 

ואשמח להמלצה לחיוט חדש 4 גייג וכבל RCA חדש אני רוצה להחליף כי מה שיש לי כרגע זה 8 גייג פשוט והכבל RCA כבר לא ממש טוב החיבורים רופפים

תודה לעוזרים.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן אני בעל עסק התקנות 

אני יכול להציע לך מגוון מגברים בטווח מחירים שלך וגם חיווט איכותי מנחושת והתקנה 

תוכל ליצור קשר ב053-6221240

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, A&A כתב:

שלום לכם כנראה המגבר שלי כבר התעייף Hertz HDP4

 

זה מגבר, לא רץ מרתון - אפשר קצת פירוט למה הכוונה התעייף? 

נכנס לפרוטקט? מפסיק לפעול לסירוגין? יש רעשים? 

 

בכל מקרה לרוב המגברים לא יהיו כוונים מתקדמים במיוחד - אולי לחלקם תהיה לך אפשרות לברור בין HPF לLPF וגם FULL ולא רק HPF או LPF. 

לחלקם אפילו יהיה כפתור היפוך קוטביות ב180 מעלות ולבודדים שבינם לאחד מזוגות הערוצים בקרוס אובר יהיה כפתור X10 שמאפשר להשתמש בהם לטובת חיתוך מידריינג'ים או טוויטרים בצורה אקטיבית דרך המגבר. 

 

אבל לא מעבר - אתה רוצה יותר מזה אתה צריך כבר מוצר מעולם הDSP או ללכת OLD SCHOOL לכוון של קרוס אלקטרוני או אקולייזר אנלוגי או שניהם. 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, lanosforce כתב:

 

זה מגבר, לא רץ מרתון - אפשר קצת פירוט למה הכוונה התעייף? 

נכנס לפרוטקט? מפסיק לפעול לסירוגין? יש רעשים? 

 

בכל מקרה לרוב המגברים לא יהיו כוונים מתקדמים במיוחד - אולי לחלקם תהיה לך אפשרות לברור בין HPF לLPF וגם FULL ולא רק HPF או LPF. 

לחלקם אפילו יהיה כפתור היפוך קוטביות ב180 מעלות ולבודדים שבינם לאחד מזוגות הערוצים בקרוס אובר יהיה כפתור X10 שמאפשר להשתמש בהם לטובת חיתוך מידריינג'ים או טוויטרים בצורה אקטיבית דרך המגבר. 

 

אבל לא מעבר - אתה רוצה יותר מזה אתה צריך כבר מוצר מעולם הDSP או ללכת OLD SCHOOL לכוון של קרוס אלקטרוני או אקולייזר אנלוגי או שניהם. 

קצת מסובך להסביר בהודעה כי זה משהו מורכב 

אנסה בקצרה מה שקורה המגבר נכנס למצב הגנה- שהכל מחובר ועובד תקין פתאום המגבר נכנס למצב הגנה זה יכול לקראות אחרי יום או אחרי חודש זה הוא והקריזות שלו

ניסתי להבין ממה זה קורה אמרתי אולי אחד הקומפוננטים לא תקין או סאב או שמשהו מקצר שם חיברתי לדוגמה רק צד אחד של קומפוננטים ימין או שמאל בודק אם הכל תקין וואלה עובד יופי מחבר צד שני למשל פתאום לא עובד מחזיר לצד שהיה תקין פתאום לא עובד בקיצור סט ניסתי להבין מאיפה הבעיה עד שלקחתי מגבר מחבר וחיברתי עליו את הקומפוננטים ופתאום הכל עובד פיקס לא חיברתי גם את הסאב כי המגבר חלש לדעתי ולא מחזיק הכל

גם היה לפעמים שהכל היה עובד למשל למשך חודש צד אחד של קופוננטים והסאב היו ואז שבאתי לחבר את הצד השני של הקומפוננטים הכל חזר להיות דפוק ולא עובד ניסתי לחזור למצב שהיה לפני זה רק צד אחד וסאב שזה עבד טוב אחרי זה לא עובד טוב בקיצור סלט 

ולא היה רעשי רקע עם המגבר של ההרץ אם המגבר הזמני יש רעשי רקע תאמת 

עריכה אחרונה על ידי A&A
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מתחיל דווקא בלהחליף את כל החיווט. 

 

בנוסף לזה אם מיקמו את הקרוסים בתוך דיפוני הדלתות - תבדוק שאין עליהם קורוזיה, להחליף את כל נעלי הכבל באזור הרמקולים בתוך הדלת גם כדאי מאוד כי בהרבה מקרים הקצוות האלה פשוט נאכלים מקורוזיה אחרי כמה שנים. 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, A&A כתב:

תאמת שגם זה אני רוצה לעשות בגלל זה ביקשתי הצעות לחיוט טוב 

הבעיה שיש אצלך מצריכה בדיקה עם רב מודד צריך לבדוק התנגדויות לאלמנטים  אולי משהו נוגע לפעמים בפח הרכב

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערכתי בדיוק את ההודעה הקודמת שלי - תשים לב למה שהוספתי שם. 

 

לא הייתי ממהר לשפוט שזה מגבר לא תקין - אפשר לבדוק אותו על ספק 12V חזק לראות אם הוא מוציא סאונד נקי מכל ערוץ - רמקול פרוביזורי כלשהו - חוט לרמקול. כבל 3.5 PL לRCA וטלפון או נגן עם יציאת אזניות. 

לפני 11 דקות, Soundclub_garage כתב:

הבעיה שיש אצלך מצריכה בדיקה עם רב מודד צריך לבדוק התנגדויות לאלמנטים  אולי משהו נוגע לפעמים בפח הרכב

הבעיה כאן היא שכאשר תבדוק את הרכב יתכן ולא תמצא אף SHORT TO GROUND בזמן שאחרי שהוא יצא לדרך ויעלה על הבאמפ הראשון פתאום זה יקרה. אם לא מוצאים במצב כזה שום דבר לא תקין עדיף פשוט להחליף חיווט אם יש ספק לקצרים ובעיות מגע.

 

ממה שהוא מתאר זו לא התקנה חדשה - הרכב במהלך החיים שלו עובר שטיפות, חורפים עם ימים גשומים, מעגלי חום קור וגם לא מעט וויברציות מהמנוע והכביש. 

 

כל חיווט שעובר דרך מעברים וזוויות ברכב - כדאי לנסות להזיז עם היד תוך כדי בדיקה שכזו - וכל חיבור לקרוס או לרמקול כדאי גם לבדוק ויזואלית ופיזית לקורוזיה - לראות אם החיווט מחומצן, מתפורר, יבש וכך גם המיגון שלו וכך הלאה. 

 

הייתי מתחיל בלוודא שהמגבר תקין - שולל את זה ואם אכן תקין, מטפל בתשתית. 

 

דעתי בלבד וכמובן דורש בדיקה ייסודית. 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, lanosforce כתב:

ערכתי בדיוק את ההודעה הקודמת שלי - תשים לב למה שהוספתי שם. 

 

לא הייתי ממהר לשפוט שזה מגבר לא תקין - אפשר לבדוק אותו על ספק 12V חזק לראות אם הוא מוציא סאונד נקי מכל ערוץ - רמקול פרוביזורי כלשהו - חוט לרמקול. כבל 3.5 PL לRCA וטלפון או נגן עם יציאת אזניות. 

הבעיה כאן היא שכאשר תבדוק את הרכב יתכן ולא תמצא אף SHORT TO GROUND בזמן שאחרי שהוא יצא לדרך ויעלה על הבאמפ הראשון פתאום זה יקרה. אם לא מוצאים במצב כזה שום דבר לא תקין עדיף פשוט להחליף חיווט אם יש ספק לקצרים ובעיות מגע.

 

ממה שהוא מתאר זו לא התקנה חדשה - הרכב במהלך החיים שלו עובר שטיפות, חורפים עם ימים גשומים, מעגלי חום קור וגם לא מעט וויברציות מהמנוע והכביש. 

 

כל חיווט שעובר דרך מעברים וזוויות ברכב - כדאי לנסות להזיז עם היד תוך כדי בדיקה שכזו - וכל חיבור לקרוס או לרמקול כדאי גם לבדוק ויזואלית ופיזית לקורוזיה - לראות אם החיווט מחומצן, מתפורר, יבש וכך גם המיגון שלו וכך הלאה. 

 

הייתי מתחיל בלוודא שהמגבר תקין - שולל את זה ואם אכן תקין, מטפל בתשתית. 

 

דעתי בלבד וכמובן דורש בדיקה ייסודית. 

תגיד כמה זה מסובך להשחיל חוט חדש לדלת של רכב יפני ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לאמר - אני לא מתקין במקצועי, למען האמת לא עוסק בתחום למחייתי. 

 

אבל...

 

ברוב הרכבים היפניים בגומיה שמקשרת בין הדלת לרכב - אין קונקטורים שצריך לקדוח דרכם בכדי להעביר חיווט וזה מפשט מאוד את ההתהליך. האם זה נכון לכל הרכבים היפניים? אני מתאר לעצמי שלא. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, A&A כתב:

תגיד כמה זה מסובך להשחיל חוט חדש לדלת של רכב יפני ?

תלוי ברכב למשל יונדאי איוניק לא כל כך פשוט להעביר כבל לדלת אבל אפשרי 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, AUDIO KING כתב:

הסאב אצלך בהתנגדות 2 אום 

המגבר עובד בגישור רק ב 4 אום ,פה התחלתי לחשוד.

 

תברר שוב את הדגם של הסאב.

 

 

הכל עבד מצויין תקופה ורק בזמן האחרון התחיל לעשות את זה

לפני 3 שעות, lanosforce כתב:

קשה לאמר - אני לא מתקין במקצועי, למען האמת לא עוסק בתחום למחייתי. 

 

אבל...

 

ברוב הרכבים היפניים בגומיה שמקשרת בין הדלת לרכב - אין קונקטורים שצריך לקדוח דרכם בכדי להעביר חיווט וזה מפשט מאוד את ההתהליך. האם זה נכון לכל הרכבים היפניים? אני מתאר לעצמי שלא. 

 

 

מה זה לקדוח דרכם ניסתי להשחיל חוט חדש ללא הצלחה מעביר חצי ואז נתקע

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, A&A כתב:

הכל עבד מצויין תקופה ורק בזמן האחרון התחיל לעשות את זה

מה זה לקדוח דרכם ניסתי להשחיל חוט חדש ללא הצלחה מעביר חצי ואז נתקע

איזה רכב יש ברשותך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, A&A כתב:

הכל עבד מצויין תקופה ורק בזמן האחרון התחיל לעשות את זה

זה שזה עובד זה לא אומר שזה תקין 

זה מצב שיכול לקצר את חייו של המגבר.

 

בנוסף ישנם לא מעט מגברים שאם תחבר אותם בגישור ל 2 אום 

יכנסו תוך זמן קצר לפרוטקשן.

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...