Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא. 

שמן מנוע בודקים כשהמנוע כבוי, רצוי אחרי שהיה כבוי כ 5-10 דקות.

 

שמן גיר ברוב המכוניות בודקים כשהמנוע מונע ואחרי נסיעה של לפחות 20 דקות. 

יש מכוניות שבודקים שמן גיר כשהמנוע כבוי. 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

לא. 

שמן מנוע בודקים כשהמנוע כבוי, רצוי אחרי שהיה כבוי כ 5-10 דקות.

 

שמן גיר ברוב המכוניות בודקים כשהמנוע מונע ואחרי נסיעה של לפחות 20 דקות. 

יש מכוניות שבודקים שמן גיר כשהמנוע כבוי. 

 

 

 

 

היכן נמצא השמן גיר?

הבדיקה שלו כמו השמן מנוע?

פורסם

המדיד של השמן גיר בדר"כ בצבע אדום. 

תעבוד לפי ההנחיות שכתב בוקי. 

מבחינת הבדיקה עצמה: מוציא מדיד, מנקה, מכניס שוב ומוציא לראות היכן הוא עומד.

בהצלחה.

פורסם
לפני 33 דקות, topop כתב:

המדיד של השמן גיר בדר"כ בצבע אדום. 

תעבוד לפי ההנחיות שכתב בוקי. 

מבחינת הבדיקה עצמה: מוציא מדיד, מנקה, מכניס שוב ומוציא לראות היכן הוא עומד.

בהצלחה.

היכן הוא נמצא? השמן מנוע ניכר ישר שפותחים את המכסה מנוע. רואים את ברזל המדידה ושולפים אותו. היכן השמן גיר?

פורסם
לפני שעתיים, Igalz כתב:

לא בכל רכב יש מדיד לשמן גיר, למעשה ברוב הרכבים מהעשור האחרון אין

זה דגם שיצא ב 2007 או 2008, יש שם גיר ישן כלשהו של טויוטה 4 הילוכים וציפיתי שיהיה מדיד שמן. 

 

הורדתי ספר רכב, אין שם איזור לבדיקת שמן גיר. כנראה באמת אין. 

 

 

פורסם
לפני 55 דקות, Buki כתב:

זה דגם שיצא ב 2007 או 2008, יש שם גיר ישן כלשהו של טויוטה 4 הילוכים וציפיתי שיהיה מדיד שמן. 

 

הורדתי ספר רכב, אין שם איזור לבדיקת שמן גיר. כנראה באמת אין. 

אז איך בעצם בודקים אם הוא תקין? איך בודקים אם חסר או שבשמן גיר בכלל אין עניין חסר לא חסר כמו שמן מנוע).

פורסם
לפני כשעה, נהג שודים2 כתב:

אז איך בעצם בודקים אם הוא תקין?

אם אין מדיד אז לא בודקים.

כאשר אין מדיד היצרן החליט שבדיקת שמן גיר היא לא חלק מטיפולי נהג.

 

כמובן עדיין יש דרך לבדוק במוסך על באמצעות בורג או כוסית מדידה אבל במקרה ואין מדיד, המשתמש ברכב לא אמור לבדוק. 

 

בשונה משמן מנוע, שמן גיר לא נצרך בתהליך פעולה תקינה. אם חסר שמן גיר זה יכול להיות רק בגלל נזילה. לכן גם בדיקה ויזואלית שהגיר יבש מבחוץ נותנת סוג של אינדיקציה. 

 

 

אבל יכול להיות שכן יש מדיד. 

תעלה תמונה של תא המנוע או עדיף כמה תמונות עם התמקדות באיזור צד שמאל של האוטו (או צד ימין שלך כשאתה עומד מול המנוע)

 

 

×
×
  • תוכן חדש...