Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מותר לבעלי תו עגלה לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית? האם צריך לקבל אישור מיוחד לכך? 

האם חייבים רכב עם מעלון?

פורסם

מותר לרכב עם תג כסא, לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית.

לא צריך אישור מיוחד.

לא צריך מעלון.

חובה שהאדם שהתג על שמו, שיהיה ברכב.

פורסם

תו עגלה?! תג כסא?!    -_-

תקראו לילד בשמו "תו נכה"

 

הנה המידע: https://www.kolzchut.org.il/he/תג_חניה_לנכה_ולקרוב_המסיע_בוגר_או_ילד_נכה

 

בהתאם לסעיף 71 לפקודת התעבורה מי שניתן לו תג נכה התואם במראהו את תמרור ג'-43 (חניה לרכב של נכה משותק רגליים) כלומר 'תג כחול', יכול לנסוע, ברכב לגביו ניתן התג, גם בנתיב שמיועד לתחבורה ציבורית. גם במקרה בו ישנו אדם המתלווה אל הנכה והנא זה שנוהג עבור הנכה ברכב ניתן לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית.

חייב שבעל התו יהיה נוכח ברכב.

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם (נערך)

נו, דיי עם השטויות.

העיקר להטיף!!!

יש שני סוגי תג (עבור אזרחים, יש גם תגים לנכי צה"ל).

אחד מצוייר עליו משולש ועל השני כיסא גלגלים.

אז תארתי אותו לפי הסמל שמופיע עליו, יש לך בעיה עם זה?

 

ואם כבר להטיף, אז זה נקרא "תג" רק אצל החברות למינהן שטוענות שהן עוזרות בהשגת התג הן קוראות לו תו.

אההה... וגם אצלך.

 

נ.ב

תוספת (לא שונה המלל למעלה).

חהה (ומצדי לקבל התראה)

ידעתי שתגיע תגובה מתחכמת כנ"ל.

לפני 25 דקות, yosilogen כתב:

תו עגלה?! תג כסא?!    -_-

תקראו לילד בשמו "תו נכה"

 

הנה המידע: https://www.kolzchut.org.il/he/תג_חניה_לנכה_ולקרוב_המסיע_בוגר_או_ילד_נכה

 

בהתאם לסעיף 71 לפקודת התעבורה מי שניתן לו תג נכה התואם במראהו את תמרור ג'-43 (חניה לרכב של נכה משותק רגליים)......

הניסוח שלך מטעה: כל בעל תג נכה ולא רק רכב של נכה משותק רגליים, יכול להחנות בחנייה שמוצב בה תמרור כנ"ל. שבנוסף מספרו 437 ולא כפי שכתבת.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
×
×
  • תוכן חדש...