Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר 2015 ומעלה


gil33
שימו לב! השרשור הזה בן 670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רציתי לקנות רכב פחות ממשפחתי ויותר מסופר מיני וחשבתי על סוזוקי. 

משהו בסכום 50 k

חבר אחד שהיה לו בעבר סוזוקי קרוסאובר חדשה טוען שתיבת ההילוכים שלה מעצבנת ולדעתו זה רובוטית. והוא מכר אותה בגלל זה! למרות שקנה מהחברה יד ראשונה. 

אני שואל האם יש אמת בזה? אם כן ,איזה רכב דומה אפשר לקנות במחיר הזה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיבת ההילוכים בקרוסאובר היתה מאז ומעולם רציפה. היו לה מחלות ילדות שטופלו ע"י היבואן במסגרת אחריות היצרן.

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיבת ההילוכים בסוזוקי קרוסאובר בשנים 2013-2016 אכן רציפה. 

 

האם אתה אוהב או לא את אופן הפעולה שלה? זה אישי. אני אוהב אותו. נכון שהתיבה הזו קצת מסרסת את הזריזות של המנוע (שעבר מה-SX4, שבה, בשילוב תיבה פלנטרית 4 הילוכים, היה יותר זריז), והתיבה הזו גם מפחיתה את צריכת הדלק בכ-10% בהשוואה לפלנטרית שלה ה-SX4. יש אנשים שלא אוהבים את התיבה, אי אישת דווקא כן, ולדעתי קל מאד להתרגל אליה - התפעול דומה לתפעול של תיבה פלנטרית ולא נדרשת ההתרגלות שנדרשת לתיבות רובוטיות.

 

לגבי התקלות - כפי שכתב צבי יש תקלה סדרתית ב"מוח הגיר" אשר מכוסה על ידי היצרן\יבואן, אאל"ט יש אחריות על הגיר לתקלה זו למשך 10 שנים. יש בפורום חבר אחד שטוען שיש סוג נוסף של תקלה, שאינה מכוסה בריקול, אבל לא מצאתי עד כה סימוכין נוספים לכך.  כאשר אתה בוחן רכב ספציפי בדוק בהיסטוריית הטיפולים האם עבר את הטיפול (יכול להיות החלפת "מוח גיר" או החלפת תיבה שלמה, בהתאם לקוד התקלה שהתקבל). ודרך אגב - התקלה הזו אינה משביתה, המוסכניק שלי טוען שיש לו קליינטים שנוסעים עם נורת ההתראה חודשים רבים בלי בעיה. אני נסעתי אתה מספר שבועות עד שהתקבל אישור היבואן לתיקון, החלקים הגיעו ואני התפניתי להכניס את הרכב למוסך.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק חבל שמגוון התקלות והמחלות בגיר הזה רחב הרבה יותר ומוח גיר זאת רק אחת התקלות שיש בו.

בסוזוקי קרוסאובר עם הגיר הרציף מותקן גיר של jatco מדגם jf015e זה גיר שסובל מבעיות בכל הרכבים בהם הוא מותקן במיוחד בדגמים כבדים יותר (ניסאן קשקאי, ג'וק, קרוסאובר) ויש מגוון עדויות לכך שאנשים בזבזו סכומים קרובים לעשר אלף שקל וצפונה על שיפוץ הגירים האלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה אומר נכון ללקוחות ניסאן, לא נכון ללקוחות סוזוקי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה כתוב בפוסט הנ"ל:

 

ציטוט

סוזוקי אומנם הכירה בתקלה והעניקה הארכת אחריות של 10 שנים לתקלה הנ"ל

אז כנראה שמדובר באותה תקלה, ובעורך דין שמנסה להרוויח אחוזים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא את התגובות לכתבה, לא מעט אנשים מתלוננים שהם מתנערים מאחריות וגם שהתקלה מגיעה עד להחלפת גיר.

כנ"ל בקבוצה בפייסבוק.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אנחנו מסכימים שמדובר באותה תקלה.

 

הניסיון האישי שלי היה שהגעתי למוסך מיד אחרי שנדלקו נוריות ההתראה, בוצעה קריאת תקלות, התבקשתי לבוא לבדיקה נוספת, שבה בוחן ביצע רישום נתוני מחשב הרכב תוך נסיעה, ומספר ימים אחרי כן קיבלתי אישור להחלפת "מוח גיר".

 

ככל הנראה היו לסיפור הזה שתי פאזות - בארועים המוקדמים אכן היה קושי לקבל את התיקון באחריות, בהמשך יצא ריקול שאפשר החלפת ה"מוח" או התיבה כולה כאשר מתקבלים קודי התקלה המכוסים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, לגיר הזה יש עוד המון בעיות ואי אפשר להכחש לכך.
יש מספיק אנשים שמתמחים בתיקון הגירים האלו ומסקרים את הבעיות שלהם מספיק לחפש JF015E ביוטיוב.

הבעיה העיקרית היא שהמכלול המניע של הגיר (פולי ורצועה) לא עומד בעומסים ונשחק, מה שמוסיף שבבים מתכתיים לכל המערכת ופוגע במערכות אחרות. בגלל זה בסוף גם לשפץ גיר כזה זה סיכון כי אתה לא יודע כמה מערכות באמת נפגעו ולפעמים זול יותר פשוט להחליף אותו לגיר חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בסוזוקי SX4 מודל 2011 (זה לא היה נקרא קרוסאובר) לא הרגשתי בעיות בתיבת ההילוכים. האם גם ברכב זה היה תיבה רציפה או בעיות ? ומאיזה שנה בקרוסאובר הבעיה בתיבת ההילןכים נפתרה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...