Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקודה פאביה מתוחת פנים כבר כאן עם ארבעה דגמים, שני מנועים,  וללא אופציה ידנית.

 

פאביה  AMBITION  נפח 999 סמ"ק 110 כ"ס מחיר 114990 ש"ח

פאביה  STYLE         נפח 999 סמ"ק 110 כ"ס מחיר 122990 ש"ח

פאביה STYLE           נפח 1498 סמ"ק 150 כ"ס מחיר 128990 ש"ח

פאביה MONTE CARLO נפח 1498 סמ"ק 150 כ"ס מחיר 134990 ש"ח

 

המפרט כולל 9 כריות אוויר, מערכות בטיחות מלאות כולל בקרת שיוט אדפטיבית וללא זיהום עצמים בשטח מת. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

איך האבזור של הambition ביחס לאיביזה style?

(מכונית תאומה, גם היא עם בקרת שיוט אדפטיבית ואבזור בטיחות מתקדם, ועולה 10k פחות...)

פורסם

לארץ מביאים דגמים מאד מאובזרים. אם תשים פולו עם אבזור מקביל היא תעלה יותר מסקודה ובפער

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

הפולו מגיעה עם מנונ חלש יותר בגרסת הבסיס (95 כ"ס) שבעבר נמכר גם בפאביה והאיביזה רק בגרסאות הידניות.

גרסת ה-110 כ"ס של הפולו נמכרת הץבמחיר זהה לפאביה 1.5.0

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 2.6.2022 בשעה 21:54, LEGACY 1.8 כתב:

מתגעגע לפאביה הידנית שפעם עלתה פה בישראל 70 א' ₪!

לאן נגיע עם מחירי הרכבים??

 

נכון!! קניתי אחת כזאת מודל 2012, בת 3 בשנת 2015 במצב חדש בערך ב 46 אלף שח... עדיין אצלנו, משמשת את אשתי.
אלה מחירים שעברו מהעולם. 
למחיר המפתה הזה של ה 70 אלף היו 2 סיבות - 
1. מיסוי ירוק
2. זו הייתה התשובה של סקודה \ צמפיון לכל מיני רכבים ידניים זולים שעלו אז גם 60 אלף שח (לרכבי מיני), כאשר יצא מנוע tsi- הם פשוט הוזילו בטירוף את המחיר של הידניות עם מנוע 1400 הוותיק, אבל לא ״הפשיטו״ אבזור. הייתה עסקה מעולה בזמנו.

פורסם

מחיר של משפחתית מלאה לפני 5 שנים,

אמנם הפאביה גדלה אבל מחיר של משפחתית (135K)?
טוב זה סקודה וכרגע יש היפ סביבם לכן ימכרו כנראה את כל המלאי שיצליחו להביא.

אם יתברר שהמדינה תיכנס למיתון - תהיה ירידה לטעמי מסיבית במחירים....

פורסם

גם אני רכשתי במבצע שופרסל פאביה (שנת 2010) 1600 אוטומטית ב90.

היא שרתה את אשתי במשך 10 שנים בצורה טובה.

שנה שעברה החלטתי להחליף - המחליפה היא קיה סטוניק GT LINE.

עלתה במבצע חבר (למרות שאני לא חבר) 118 אלף. 

עכשיו שהגיע פאביה החדשה אני שמח שלא חיכיתי, התמורה בקיה עדיפה בהרבה.

 

Kia Niro 2017

פורסם

135 זאת רמת אבזור הבכירה, אפשר לקנות אחלה סופר מיני באזור 115.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 11 שעות, rolling_stony כתב:

נכון!! קניתי אחת כזאת מודל 2012, בת 3 בשנת 2015 במצב חדש בערך ב 46 אלף שח... עדיין אצלנו, משמשת את אשתי.
אלה מחירים שעברו מהעולם. 
למחיר המפתה הזה של ה 70 אלף היו 2 סיבות - 
1. מיסוי ירוק
2. זו הייתה התשובה של סקודה \ צמפיון לכל מיני רכבים ידניים זולים שעלו אז גם 60 אלף שח (לרכבי מיני), כאשר יצא מנוע tsi- הם פשוט הוזילו בטירוף את המחיר של הידניות עם מנוע 1400 הוותיק, אבל לא ״הפשיטו״ אבזור. הייתה עסקה מעולה בזמנו.

 

תיקון קל ברשותך : זה קרה באמצע 2011 בעקבות המחאה החברתית. אז הגעיה פיקנטו חדשה ותומחרה בשישים ומשהו אלף לגרסה הידנית. מיד אחרי זה הגיעה פורד פיאסטה ידנית ועוד כמה רכבי סופר מיני ידניות אשר תומחרו מ 70 עד 80 אלף. 

10 שנים אחרי עם ישראל קונה את אותם רכבים ב 35% יותר ונהנה מזה שדופקים אותו.

Mazda CX5

Škoda FABIA

×
×
  • תוכן חדש...