Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 17.6.2022 בשעה 10:23, Liel Baruch כתב:

יכול להיות שאני טועה, אבל יכול להיות שאין קיפול מראות חשמלי עד רמת הגימור מונטה קרלו?

אתה צודק, אין.

פורסם
בתאריך 7.6.2022 בשעה 08:27, LEGACY 1.8 כתב:

10 שנים אחרי עם ישראל קונה את אותם רכבים ב 35% יותר ונהנה מזה שדופקים אותו.

רק שב-10 שנים הוסיפו הרבה אבזור שאף אחד לא הכיר כמעט לפני 10 שנים בקטגוריה הזו.

ובאותה תקופה רכבים אוטומטיים מקטגוריית הסופר מיני עלו בסביבות 100 אלף ש"ח. ידניות כבר אין כמעט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טוב שירות באולמות של צמפיונס כנראה לא משהו שאפשר לקבל,

הפאביה בהחלט נראת טוב, התא מטען אף אחד לא ידע להגיד לי, אצלנו רשום 343 ליטר כל הכתבות באירופה שראיתי אמרו 380ל' - לא מובן לי.

האיביזה אחרי מתיחת הפנים נראת מזעזע, רצו להראות את הפרשי המחיר בין האיביזה לפאביה (10 יותר) כנראה באיכות החומרים ותא הפנים.

בכל מקרה אני די אבוד כרגע, חשבתי שהפאביה תהיה שווה את ההמתנה אבל זה לא נראה ככה..

פורסם

יכול להיות שההבדל נובע מגלגל חלופי שמגיע בדגם הישראלי ואולי לא הופיע בנתון הרשמי המקורי.

לא מסכים לגבי האיביזה - היא לא השתנתה הרבה במסגרת מתיחת הפנים אבל תא הנוסעים שודרג ויש בסגמנט הזה רכבים שמציגים תא נוסעים שנחות ממנה במראה ובאיכות. היא לא נופלת בהרבה מהפביה באבזור ויש מי שפער של 11,000 ש"ח יגרום לו להעדיף את האיביזה.

פורסם

כנראה שאתה צודק, אנחנו מקבלים גלגל והאירופים מקבלי ערכת תיקון פנצ'רים, כנראה זה מה שאוכל את ה40 ליטר...

לגבי האביזיה, התא נוסעים ממש לא הרגיש נעים, במיוחד עם הפתחי איורור בצבע כתום והפס הלבן הזה באמצע.. הפאביה נראת הרבה יותר טוב לטעמי,

הבעיה שבשבילי התא מטען זה קריטי, אולי אבדוק את האופציה של הלאון.

פורסם

אני יכול להעיד על עצמי שבשביל 11,000 ש"ח כנראה הייתי חי עם הפס הלבן ופתחי האוורור הכתומים, אבל זאת באמת בחירה מוזרה קצת של היבואן. מסכים שתא הנוסעים של הפביה נראה יותר טוב.

לפחות לפי מה שאני יודע הפקק בסיאט השתחרר ברוב הדגמים חוץ מבלאון, שם נכון לעכשיו האספקות הן עדיין ללא צפי לשנת 2022 ואולי לשנה הבאה.

אם אהבת את הפביה ואתה צריך תא מטען גדול יותר בדוק את הסקאלה. 

פורסם (נערך)

סקאלה סטייל ליטר זה אותו מחיר של הלאון סטייל ליטר וחצי..

בכל מקרה, אחכה לראות אם יהיה מבצע של "חבר" השנה לסיאט\סקודה ומשם אחליט.

 

עריכה - ההבדל זה לא גם בעיצוב פנים, אלא גם בגודל, משהו כמו 20 ס"מ יותר רחב בפנים, 10 ס"מ יותר גבוה,

בכל מקרה הרכב שלי כרגע בן 9 שנים והוצאותי אותו מהחברה, לא רוצה להיות תקוע עם פס לבן ב9-10 שנים הבאות 😶

עריכה אחרונה על ידי DC10
פורסם

אבל רוחב שלהם זהה 1.78.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 55 דקות, Mike808 כתב:

יכול להיות שההבדל נובע מגלגל חלופי שמגיע בדגם הישראלי ואולי לא הופיע בנתון הרשמי המקורי.

לא מסכים לגבי האיביזה - היא לא השתנתה הרבה במסגרת מתיחת הפנים אבל תא הנוסעים שודרג ויש בסגמנט הזה רכבים שמציגים תא נוסעים שנחות ממנה במראה ובאיכות. היא לא נופלת בהרבה מהפביה באבזור ויש מי שפער של 11,000 ש"ח יגרום לו להעדיף את האיביזה.

הפער הוא לא לכיוון ה-20 אלף ביניהם?

דגם סטייל בפאביה 123 אלף ובאיביזה 104 אלף...

×
×
  • תוכן חדש...