Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם אנשים טובים !

 

מדובר בטויוטה קורולה 2008 רובוטי - מונע בגז,

 

נדלקה לי נורת תקלה, בבדיקה עם OBD נמצא  5 קודי תקלה,

 

P0172 P0121 P0123 P2135 P0133 וישר אחרי שנדלקה הנורה התחיל ירידת טורים בעצירות ורעידות חזקות,

 

אני מבין שהתקלה קשורה למערכת האוויר או לתערובת לא נכונה,

 

מישהו יכול למקד אותי או להמליץ לי ממה הבעיה או לפחות ממה להתחיל,

 

מוכרח לציין שהיה לי מנורה ורעידות בעבר שפסקו ללא שום תיקון

פורסם

5 קודים?? האוטו צועק הצילו. יכול להיות שמדובר על תקלות ישנות שנשארו בזיכרון. הייתי מנסה לאפס ולראות איזה קוד מופיע

פורסם

3 קודים קשורים לחישן מיקום דוושת האצה. שני קודים קשורים לחישני חמצן/תערובת אויר.

בדוק חיבורי חשמל (חיווט) רופפים או מחברים עם קורוזיה. אם מגיע מתח תקין לכולם אז הייתי חושד ב ECU כי זה המודול שהחישנים מחוברים אליו. 

 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, zaf כתב:

3 קודים קשורים לחישן מיקום דוושת האצה. שני קודים קשורים לחישני חמצן/תערובת אויר.

בדוק חיבורי חשמל (חיווט) רופפים או מחברים עם קורוזיה. אם מגיע מתח תקין לכולם אז הייתי חושד ב ECU כי זה המודול שהחישנים מחוברים אליו. 

יש עוד שם לחיישן מיקום דוושת האצה?     אתה לא מתכוון למצערת נכון?   

איפה הוא ממוקם?

כמה המתח צריך להיות?

 

 

 

 

מה יותר נראה גורם לרעידות החיישן הזה או התערובת אוויר/חיישן חמצן?  ושאלה אחרונה האם חיישן חמצן יכול לגרום לרעידות בכללי בכל רכב אם הוא לא טוב או שזה רק מתבטא בדלק והממיר ותאוצה

פורסם

רק השערה, הרכב "זקן" והמחברים הם מפלסטיק. עם השנים הם מתייבשים ולכן אפשר שהתרופפו מעט או שהצטברה קורוזיה על המגעים כמו זה    

image.png.7d60723f783145b56c45b35cb6fd332c.png

ראה כאן, את נושא החיווט 

https://drive.google.com/file/d/1gTsgZ2n_PR9aUg5S0l20BpDkmBGkLrS0/view

 

או זה

https://drive.google.com/file/d/18fvNaum-pi5R7IiLokIqc3MW8B2WXBdl/view

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

image.png.266096c98ed8958a0c58d183a986c55f.png

image.png.9f4064b63809ff94ce5817b871ef95f8.png

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

יש לך מגע רופף באחד המחברים. החום גורם להתרחבות.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, קצת נהג יותר אוטו כתב:

אאבל מה זה חיישן מיקום דוושת האצה?

במכוניות מודרניות, כשלוחצים על דוושת ההאצה, אין כבל שנמשך ופותח את המצערת כמו פעם,

יש חיישן שקורא את מיקום הדוושה ובהתאם לקריאה הוא פותח את המצערת, זה החיישן

אם אינני טועה

  • רעיון טוב! 1

כבר חתמתי...

פורסם

בתוך הרכב בחלק העליון של זרוע הדוושה את תראה מחבר עם צמת חוטים 
6 Signs Of A Bad Accelerator Pedal Sensor (Replacement Cost)

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...