Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: יונדאי STARIA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 8.6.2022 בשעה 15:23, PinkDolphin כתב:

מתוכנת גירסת MPV חשמלי של ה-Staria, על בסיס פלטפורמת ה-E-GMP:
https://www.youtube.com/watch?v=f20AUPEK-TI
(החל מ-7:20)

לא מצאתי בשום מקום איזכור לסטאריה חשמלית.

מה שהם אומרים בסרטון זה שיהיה מיניוואן חשמלי שיחלוק את שפת העיצוב עם הסטאריה.

 

וחבל שאין חשמלי, העיצוב הזה הכי מתאים לרכב חשמלי.

אם היו נותנים לי לבחור או סייברטראק או סטאריה חשמלית, הייתי בוחר את הסטאריה.

או יותר טוב, אם כבר יונדאי חשמלית, אז כזאת:

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 11 דקות, vadim6385 כתב:

לא מצאתי בשום מקום איזכור לסטאריה חשמלית.

מה שהם אומרים בסרטון זה שיהיה מיניוואן חשמלי שיחלוק את שפת העיצוב עם הסטאריה.

 

וחבל שאין חשמלי, העיצוב הזה הכי מתאים לרכב חשמלי.

אם היו נותנים לי לבחור או סייברטראק או סטאריה חשמלית, הייתי בוחר את הסטאריה.

או יותר טוב, אם כבר יונדאי חשמלית, אז כזאת:

 

מניח שלא יקראו לזה סטאריה, כי יונדאי/קיה לא ישתמשו עתידית בשמות לדגמים החשמלים -- אבל תהיינה גירסאות חשמליות לכל הדגמים שלהם, וקשה להאמין שיהיו שני דגמי  MPV/Minivan  שונים. גם ככה זו קטגוריה שמצטמקת בשנים האחרונות בכל העולם.
ובטוח שיהיו דגמים חשמלים אחרים בעיצוב כזה ליצרנים אחרים, ולו משיקולי אוירודינמיות. העיצוב ממש לא נדיר, והיו כאלה לניסאן (הדור האחרון של ה-Axxess/Prairie)  ולשברולט, ה-Lumina APV (עם גירסאות אולדסמוביל ופונטיאק) שיוצרה ב- 1989-1996, ויצרנים אחרים.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Lumina_APV
 

פורסם
לפני 1 דקה, PinkDolphin כתב:

ובטוח שיהיו דגמים חשמלים אחרים בעיצוב כזה ליצרנים אחרים, ולו משיקולי אוירודינמיות. העיצוב ממש לא נדיר, והיו כאלה לניסאן (הדור האחרון של ה-Axxess/Prairie)  ולשברולט, ה-Lumina APV (עם גירסאות אולדסמוביל ופונטיאק) שיוצרה ב- 1989-1996, ויצרנים אחרים.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Lumina_APV

אצל GM בכלל הייתה תקופה של עיצובים נועזים והברקות מוטוריות בשנות ה80-90, כמו Pontiac Fiero, GMC Typhoon, Buick Reatta, כל המיניוואנים דמויי שואב אבק, וכמובן הBuick Grand National.

 

מתישהו כנראה נגמר תקציב הקוק למעצבים ומהנדסים, וחזרו למכוניות משעממות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

אצל GM בכלל הייתה תקופה של עיצובים נועזים והברקות מוטוריות בשנות ה80-90, כמו Pontiac Fiero, GMC Typhoon, Buick Reatta, כל המיניוואנים דמויי שואב אבק, וכמובן הBuick Grand National.

 

מתישהו כנראה נגמר תקציב הקוק למעצבים ומהנדסים, וחזרו למכוניות משעממות.

"מיניוואנים דמויי שואבי אבק״ 😀 אכן צודק, לא אוכל יותר לראות את אחד הדגמים האלה בלי לחשוב על ה- B+D Dustbuster...
 

פורסם

אני מדמיין או שאלו סטריות חדשות שהתלקחו ככה על המוביל?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...