Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא לא רוצה לקשור בינהם, הוא רוצה להשתמש בחוסר גילוי אנאות של התאונות כדי לבטל את העסקה בגלל חוסר שביעות רצון מהתקלות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 21 דקות, Nemesis כתב:

זה בדיוק העניין, קשה לי להאמין שזה אפשרי כיוון שאין קשר. הוא גם רוצה לקבל את הכסף שהשקיע ברכב חזרה. 

תראו בגדול אני יכול לנצח בקרב..אבל להפסיד במלחמה 

כי משפטים זה מייאש ואם אני באמת רוצה להצליח אני צריך לשפוך את הכסף שארוויח כביכול על עורכי דין.. 

לא באמת יודע מה עדיף 

לספוג עכשיו או לריב ואז לספוג חח 

אבל יש משהו בי שרוצה לדפוק את הרופאה הזאת כי היא יצאה מתנשאת ואני מתלבט אם זאת הרמה

Just now, Namber1 כתב:

תראו בגדול אני יכול לנצח בקרב..אבל להפסיד במלחמה 

כי משפטים זה מייאש ואם אני באמת רוצה להצליח אני צריך לשפוך את הכסף שארוויח כביכול על עורכי דין.. 

לא באמת יודע מה עדיף 

לספוג עכשיו או לריב ואז לספוג חח 

אבל יש משהו בי שרוצה לדפוק את הרופאה הזאת כי היא יצאה מתנשאת ואני מתלבט אם זאת הרמה

רק אציין שהרכב הוצע למכירה ב30k והיה לי קונה שכבר סגור והורדתי בשניה האחרונה בגלל מה שראיתיי במרכז הסליקה

לפני 31 דקות, Be roo כתב:

הוא לא רוצה לקשור בינהם, הוא רוצה להשתמש בחוסר גילוי אנאות של התאונות כדי לבטל את העסקה בגלל חוסר שביעות רצון מהתקלות.

מדויק אח

פורסם

למה לא מכרת? הרי בעוד כמה זמן שוב תתקל בבעיה - זה לא שאתה מחזיק בפנינה שאין שני לה. 

רכב כל כך ישן, אז מה אם הייתה תאונה בעברו. תמקכור למי שרוצה לקנות. ואפילו תגיד לו שלפני 6 שנים הייתה תאונה ליד הראשונה, זה לא אמור לשבור עיסקה למי שרוצה רכב כזה. הבעיה היחידה שלך תהיה לספר סיפור אמין למה אתה מוכר תוך כמה חודשים אחרי שכבר תיקנת לא מעט.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

אם גם ככה רכש מתחת למחירון (כ10 אחוז מתחת  , לדבריו), אז ייתכן כי לא ייפסק לו מאומה. מה עוד , שחוק גילוי נאות, אינו חל באמת על מוכר פרטי. ניתן לקרוא פסקי דין בנושא.

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

היי חברים 

ברצוני לשאול שוב. 

רכב שנמכר לי ונעשה חוזה ביננו שהוא ללא תאונות 

נכתב בסעיף שהוא ללא תאונות שפוגעות בערך המסחרי או גורמות לו לנזק ממשי. 

בבדיקה לאחר זמן במרכז הסליקה נכתב שהוא עבר והיה שותף בלא פחות מ7 תאונות. 

הגדולה שבהם ע"ס 57 אלף ש"ח.

תביעה לביטוח. 

שאלותיי הן כאלה בבקשה. 

1. מישהו שמכיר והתנסה בתביעות קטנות ויכול לעזור בתהליך?

2. אני פניתי אל המוכרת והיא לא הגיבה לי בוואצפ או בפלאפון, האם היא יכולה לומר בתביעה שנהניתי מהרכב כי הוא אצלי כ. חצי שנה? 

מבחינתי אני אומר שזה עקב שהוא היה במוסכים (תקלות רבות)

היא לא יכולה לומר שזו אשמתי שעבר זמן, כי היא זו שלא ענתה והכריחה אותי לפנות למישור המשפטי. 

וחיכינו למסמכים מהביטוח וכו'

3. האם אני יכול לתבוע ממנה להשתתף בהשבחת הרכב? דברים שהיא הייתה חייבת לעשות ובכל אופן יוצאת מרווחת מהם 

כגון, גיר משופץ, טיפולי שמן שונים, וכו'

 

ממי שמכיר את התהליך, מה עדיף לדרוש?

את ירידת הערך של הרכב במידה ואצליח להשיג? 

ביטול עסקה ושהיא תיקח את הרכב ותוסיף לי על ההשבחה? (אישית אני מעדיף.)

 

המסמכים שקיימים אצלי-

*קבלות מהמוסכים שונים על הרצף שהרכב היה אצלם, זמן לא מועט!

*הדוח של מרכז הסליקה על התאונות .

*המסמכים מחברת הביטוח כולל חוות דעת של שמאים בעת התאונה. 

*התכתבויות עם המוכרת בהם רואים שהיא לא עונה לי. 

* שיחה מוקלטת של בעלה שאומר לי לא לשלוח לה הודעות ומאיים לתבוע אותי 

(שלחתי לה פעמיים הודעות כן?!. 

*אנשים שבאו לקנות את הרכב ולא קנו עקב התאונות . 

אשמח לעזרתם והכוונתכם תודה ממש!

 

 

עריכה אחרונה על ידי Namber1
פורסם

בעבור הטיפולים המכאניים לא תקבל דבר - מדובר ברכב בן יותר מעשר שנים, וסביר שמדובר בבלאי טבעי.

בתאריך 25.5.2022 בשעה 19:29, Namber1 כתב:

רק אציין שהרכב הוצע למכירה ב30k והיה לי קונה שכבר סגור והורדתי בשניה האחרונה בגלל מה שראיתיי במרכז הסליקה

 

זאת אומרת שאת דוח הסליקה ראית לפני שרכשת את הרכב?

 

כדי לראות אם שווה לך לתבוע צריך לבדוק אם ירידת הערך הנובעת מכל המקרים שהזכרת גבוהה מהותית מ-10%.

 

אם לא, סכוייך לזכות במשהו די נמוכים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעתיים, Namber1 כתב:

נכתב בסעיף שהוא ללא תאונות שפוגעות בערך המסחרי או גורמות לו לנזק ממשי

הופס.

כעת תביא לבית המשפט חוות דעת של מומחה שהתאונות כן גרמו לנזק ממשי

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

סיכוי אפסי שתצליח להוכיח קשר בין הבעיות המכניות לבין התאונות - חבל על הזמן שלך.

 

ביטול עסקה - לא.

 

מה שכן אתה יכול לטעון שהרכב שווה פחות ממה ששילמת עקב התאונות.

סתם מספרים לדוגמא - נניח בעת רכישתו מחיר המחירון היה 27 אלף. בשיקלול התאונות וירידת הערך - 23 אלף ואתה שילמת 25 ולכן אתה תובע את ההפרש.

מעבר לזה לא חושב שתקבל משהו.

 

 

פורסם (נערך)

מניח שיש סעיף בחוזה המכר שהוא די סטנדרטי :"הקונה בדק את הרכב ומצא אותו לשביעות רצונו המלאה ואין לו טענה... וכו').

אם לא בדקת את הרכב במכון בדיקה ולא הוצאת דוח סליקה יכול לומר כבוד השופט במקרה הרע-  " אדוני התובע,התרשלת" ולגלגלך ממדרגות בית המשפט עם החזר הוצאות משפט+נלווים לנתבעת.

במקרה אחר טוב יותר- בשביל להיות לארג' אם באמת רומית (בכל זאת תאונה עם נזק של 57,000 ש"ח לרכב כזה גם אם היא קרתה כשהיה כמעט חדש לא משהו קטן וצריך לחפש את דוח השמאי לאותה תאונה ואו אז,אולי יפסק לך פיצוי מינימלי (גם זה לא בטוח,רק אם השופט רחמן בן רחמן).

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 4 דקות, Nemesis כתב:

הוא אמר שכתוב שהמוכר מצהיר כי לא היו תאונות או משהו בסגנון. 

ומצד שני אם יש סעיף כמו שכתבתי והקונה רכש את הרכב ללא בדיקה  (כי מכון בדיקה היה עולה על התאונה בקלות גם ללא דוח סליקה) מה עושים ? 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...