Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Nemesis כתב:

אני לא רואה סתירה. המוכר מצהיר כי לא היו תאונות, אבל הוא לא אחראי לדברים אחרים. 

מה השופט מחליט אם הקונה מודה שלא לקח את הרכב למכון בדיקה.

אני אדם ישר אבל בוא נעשה רגע תרגיל של הפוך על הפוך : מתחייב שאין תאונות בהסכם ושאתה בדקת את הרכב לשביעות רצונך ואין לך טענו.

אם לא לקחת את הרכב למכון בדיקה,של מי הטעות ? 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

נראה לי שאתם טוחנים מים. 

נו.. נגיד והמוכר שיקר ביודעין. והוא מודה." שיקרתי ידעתי שהרכב עבר תאונות ואמרתי שלא. "

 

מה אז? 

 

תחפשו פסקי דין בנושא. 

כמו שכתבתי כבר. הוא יכול לתבוע את ההפרש בין הסכום שהרכב היה שווה לפי הערכת שמאי לבין הסכום שהוא שילם.

אם לרכב יש ירידת ערך של 10%. שזה המון. המחירון 27. 10% זה 2700 ש"ח.

הוא שילם 25.

אז הוא יכול לתבוע עוד 700 שקל.

 

לא משנה מה הייתה עלות התיקון. משנה מה ירידת הערך שנפסקה (באחוזים).

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Nakamichi כתב:

נראה לי שאתם טוחנים מים. 

נו.. נגיד והמוכר שיקר ביודעין. והוא מודה." שיקרתי ידעתי שהרכב עבר תאונות ואמרתי שלא. "

 

מה אז? 

 

תחפשו פסקי דין בנושא. 

כמו שכתבתי כבר. הוא יכול לתבוע את ההפרש בין הסכום שהרכב היה שווה לפי הערכת שמאי לבין הסכום שהוא שילם.

אם לרכב יש ירידת ערך של 10%. שזה המון. המחירון 27. 10% זה 2700 ש"ח.

הוא שילם 25.

אז הוא יכול לתבוע עוד 700 שקל.

 

לא משנה מה הייתה עלות התיקון. משנה מה ירידת הערך שנפסקה (באחוזים).

 

 

 

ובשביל כזה סכום תביעה "משמעותי" היית הולך לבזבז זמן בבית משפט אעפ"י שהצדק עמך ? 

חוץ מזה,יש בעיה גדולה- איננו יודעים באיזה שלב הרכב עבר את התאונה- הגיוני כאשר היה חדש יחסית כי אם זה רכב בן 5 והלאה, נזק של 57,000 ש"ח היה מזמן מוריד אותו מהכביש כטוטאלוסט.

אם הרכב היה שווה נניח 100,000 אז 10% זה 10000 שהנפגע קיבל ופה הוא "רימה" ב 700 ש"ח ... 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

ממש לא הייתי הולך. זאת הפואנטה.

מה שהבחור מנסה לעשות זה להפיל את כל ההוצאות שלו על הרכב שהוא כנראה לא מרוצה ממנו על המוכרת בטענה שהיו תאונות שהיא לא סיפרה עליהן. הוא חייב להבין שכל ההוצאות המכניות לא קשורות לתאונות הנ"ל. ואם הוא יקבל משהו זה גרושים. לכן חבל על הזמן שלו.

 

לגבי הירידת ערך. כמו שכתבתי זה לא מספר אבסולוטי זה אחוזים.

אם הוא קיבל 10% שהרכב היה חדש זה לא משנה.

ששמאי יעריך את המחיר הרכב הוא יוריד 10% מהמחיר הנוכחי שלו.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
  • אהבתי 1
פורסם

הוא יוכל לתבוע את אותם 10% לפי ערך הרכב ביום בו רכש אותו. בוא נגיד שערך הרכב ירד ב-50% במהלך 4 שנות החזקת הרכב. יתבע 1400 ש"ח, ואפילו אם יזכה בהם יצטרך לרדוף אחרי המוכרת כדי לראות אותם. שווה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

הוא יוכל לתבוע את אותם 10% לפי ערך הרכב ביום בו רכש אותו. בוא נגיד שערך הרכב ירד ב-50% במהלך 4 שנות החזקת הרכב. יתבע 1400 ש"ח, ואפילו אם יזכה בהם יצטרך לרדוף אחרי המוכרת כדי לראות אותם. שווה?

הוא שילם 10% פחות ממחירון והמוכרת יכולה לטעון שאלו 10% האחוזים של יערידת הערך, לך תוכיח שאין לך אחות (סליחה על צורת הכתיבה)....

אממה 10% של ירידת ערך לפי שמאי רחוקים מאוד מירידת הערך המסחרית.

לתיקונים המכאניים שהזכיר פותח הנושא אין קשר למצב השילדה של הרכב,אלא אם היה מתברר,שהוחלפו חלקי מתלה /פרונט וכאלו (קרה לחבר שנאלץ להחליף מתלה בפיגו 206 CC כשהמוכר שיקר שלא היו תאונות והחבר מצידו התרשל,האמין בצעירותו ותמימותו לסוחר וקנה ללא בדיקה)

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

גם בחלקי פרונט. אם התאונה הייתה מזמן (שסביר להניח שזה מה שקרה) - אז קשה לקשור בין התאונה דאז לצורך להחליף אותם וגם אם תקשור המוכרת תטען שמילא היה מדובר בחלק ישן ובלוי שהיה צריך החלפה ולכן תקבל רק חלק מעלות החלק החדש.

פורסם
לפני 7 שעות, Nakamichi כתב:

גם בחלקי פרונט. אם התאונה הייתה מזמן (שסביר להניח שזה מה שקרה) - אז קשה לקשור בין התאונה דאז לצורך להחליף אותם וגם אם תקשור המוכרת תטען שמילא היה מדובר בחלק ישן ובלוי שהיה צריך החלפה ולכן תקבל רק חלק מעלות החלק החדש.

במקרה שם,הרכב עבר תאונה שפגעה במתלה, לא תץוקנה כמו שצריך והקונה "נענש" בהחלפת מתלה שעלה לא מעט על חשבונו ( בשנת 2006  איזור של 2000 ש"ח,הרכב היה שנת 2002  כלומר בן 4.. מקרה אולי טיפה שונה משל פותח הנושא..

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...