Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוכה הבאה DS4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע עלתה על כבישי ישראל יחידה ראשונה של DS4 האמורה לגשר את הפער בין ה-DS3 Crossback ל-DS7.

 

סממן נוסף להשתייכות המותג לקוצרן סטלאנטיס היא העובדה שה-DS4 מיוצרת במפעל אופל בראסלהיים גרמניה.

 

היא מבוססת על פלטפורמה PSA-EMP2 המשותפת דגמים רבים של הקוצרן.

 

הדגם שהגיע הוא הברידי-נטען במפרט הבא:

 

נפח מנוע: 1598 סמ"ק

הספק: 225 כ"ס (משולב בנזין+חשמלי)

0-100: 7.7 שניות

טווח נסיעה חשמלי: 50 ק"מ

מחיר: 274990 ש"ח

 

מפרט מערכות הבטיחות כולל זיהוי עצמים בשטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית.

 

בהמשך אולי תגענה גירסאות זולות יותר עם מנוע 1.2 והספקים 130 ו-155 כ"ס, 1.6 עם הספקים של 180 ו225 כ"סת ו-1.5 דיזל 130 כ"ס (מהמר שהאחרון בטוח לא יגיע)

 

image.png.0af2be43b19014264b0d2ea9d73f02a4.pngimage.png.25fba11e75ef8f4e38e59a59af7bacc7.pngimage.png.23e340b8a01cfff02aeb0ff7e3132f14.pngimage.png.b270a6e56255c4d8d78ed2cf0134dc2e.pngimage.png.27c28af36beb37af137c6eb77add2e1b.pngimage.png.f87f673f42e2e41d350540967a08da6f.pngimage.png.f8088e092aecda5aaa9a643d5a4d0ea4.pngimage.png.2c170c1c5283eeee72daaac1629eb365.pngimage.png.77198d54ca796ea17da440df4fa0174a.pngimage.png.e1742fedefb28e000f8cb60017366d47.pngimage.png.82f400dd067d2c20f62f90a5233a0188.pngimage.png.c18bc22baed823c1dd4d8013a495355c.pngimage.png.1137ecbbf7c2be81d428822fa4d0796d.png

 

 

  • אהבתי 3
פורסם

מרצדס A250e המתחרה מתחילה במחיר נמוך יותר.

ה-DS7 הנטענת עולה רק 20 אלף יותר.

 

לא רואה אותה הופכת לרבת מכר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אוטו יפהפה, לפי מבחנים זרים, גם יודע למלא את מטרתו, נוחות ועידון ברמה גבוהה. המחיר עם זה מבטיח שכמו שאר האחיות למותג יישאר באולמות התצוגה. חבל.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 20.5.2022 בשעה 16:17, itsik170 כתב:

מרצדס A250e המתחרה מתחילה במחיר נמוך יותר.

ה-DS7 הנטענת עולה רק 20 אלף יותר.

 

לא רואה אותה הופכת לרבת מכר.

Ds7 הקיים זה דגם ישן

החדש יעלה יותר.

 

שהנתונים די זהים נשאר עיצוב שכאן הדי אס מנצחת את המרצדס

( גם באיבזור ) 

ואת כל המתחרות ( כולל בעוד תחומים) .

עריכה אחרונה על ידי RROONNII30
פורסם (נערך)

לדעתי יש מספיק פרנקופילים וחובבי המותג כדי שזה יימכר כמו שהם צופים שזה יימכר, יחידות בודדות בשנה. לכן, אני משער, גם התמחור הוא כפי שהוא. 

אני לא חושב שב-30 אלף פחות היא הייתה נמכרת כמו לחמניות חמות, לכן מבין את השיקול של היבואן. ימים יגידו. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 12 דקות, ניקו פ. כתב:

לדעתי יש מספיק פרנקופילים וחובבי המותג כדי שזה יימכר כמו שהם צופים שזה יימכר, יחידות בודדות בשנה. לכן, אני משער, גם התמחור הוא כפי שהוא. 

אני לא חושב שב-30 אלף פחות היא הייתה נמכרת כמו לחמניות חמות, לכן מבין את השיקול של היבואן. ימים יגידו. 

יש אותה גם בפחות מחיר עם מעט פחות איבזור ו"עיצוב".

×
×
  • תוכן חדש...