Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להדפיס כמה תעודות סיום קורס של כ-10 משתתפים.

הפורמט הוא בגודל A4 וזה צריך להיות צבעוני.

 

אני רוצה שזה ייצא מכובד. יש איזו דרך יותר רצינית מאשר להדפיס להם במדפסת בבית?

 

יש גיליון מיוחד? ראיתי ניירות קרטון וכו׳.

יש איזה סטנדרט לדבר הזה?

 

רב תודות.

פורסם

לדעתי עיצוב בסיסי, לא מקושקש, שני פונטים מקסימום, צבע אחד ונייר עבה ואיכותי יעשו את העבודה.

אתה יכול לבחון דוגמאות ברשת ולנסות להגיע למשהו דומה לבד.

לרוב זה כולל שימוש בפונטים מסויימים וחותם של המוסד (שנמצא בתבליט על הדף, אבל זה מצריך ייצור נייר מיוחד עבורך, בעלות גבוהה שאני בספק שיש בה טעם עבורך. אז אפשר גם סתם להדפיס).

הנייר אכן עבה יותר מרגיל, לעיתים גם לא חלק אלא עם דוגמה בתבליט (וגם זה כנראה עולה יותר).

 

 

פורסם

לא חושב שיש סטנדרט. אפשר להתקשר לכמה בתי דפוס בסביבתך ולברר. יש להם כמה סוגים של נייר שנראה מהודר.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, Nakamichi כתב:

אני צריך רק להדפיס

 

לכל בית דפוס יהיה מגוון ניירות מהודרים, מעוצבים ואיכותיים ברמות שונות, המחיר משתנה בהתאם למה שתבחר.

זו עבודה קטנה, אז יתכן שחלק יוותרו, אבל אין סיבה שלא תמצא משהו מתאים בסביבה שלך.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ממליץ על כרומו עבה, אם אתה רוצה שיראה יוקרתי לגמרי תמסגר את זה עם מסגרת יפה.

דף כרומו זה בערך ממה שאני זוכר 2 ש"ח לדף,

מסגרת יפה מעץ כ35 ש"ח

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני 5 שעות, לירון .ה. כתב:

יש לך מכשיר אינומילציה בהשיג יד?

זה ישדרג את המראה.

יש לי מכשיר אינהלציה, לא חושב שזה יעזור. 😜

 

תודה לכולם, יש פה כמה טיפים טובים.

×
×
  • תוכן חדש...