Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כיום יש לי מיצובישי גרנדיס 2010 מונע על גז.

אני לא מרוצה מספיק מאמינות הרכב, כל מיני דברים קטנים ומרגיזים.

מעוניין להתקדם לשנתון 2019 בערך.

סדר גודל של תקציב נכון לעכשיו באזור 100,000

 

לא נוסע הרבה יחסית.

חשוב מאוד אמינות הרכב, שיסחב טוב בעליות, מזגן ליושבים מאחור.

 

האם ניתן למצוא בשוק של היום משהו טוב במחיר הגיוני?

אני רואה שאנשים רוצים 30 או 40 אלף מעל המחירון?

 

הסתכלתי על אאוטלנדר (צפוף יותר)

טויוטה סיינה או קאיה קרנבל (הרבה יותר יקרות)

 

פורסם (נערך)

כיום יש מחסור ברכבים חדשים, ההספקה ארוכה מאוד - לכן מחירי הרכבים המשומשים עלו בצורה משמעותית. 

אם אתם צריכים רכב בגודל של גרנדיס,  התקציב של 100 אלף₪ לרכב מ 2019 רחוק מאוד מאוד מלהיות הגיוני. 

ב 120 אלף₪ ניתן אולי למצוא טויוטה פריוס פלוס 2019.

למשהו גדול יותר תצטרכו לרדת חזק בשנתון או ממש לעלות את התקציב .

הצפי למשבר השבבים ( וכתוצאה מכך בעיות ייצור רכבים בכל העולם ) בערך  2024. עד אז המצב כנראה לא הולך להשתנות.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעה, vladclar כתב:

תצטרכו לרדת חזק בשנתון

בהחלט.

בכל מקרה,

כתבת שאתה מחליף בגלל תיקונים מרגיזים,

נשמע שמבחינת נוחות ואבזור אין לך תלונות,

אם תעבור לקרניבל 2015 כבר תרגיש שדרוג גדול.

פורסם
לפני 13 שעות, vladclar כתב:

ב 120 אלף₪ ניתן אולי למצוא טויוטה פריוס פלוס 2019.

צפופה מאד לא משתווה בכלל לגרנדיס הייתי ממליץ על קיה קרניבל 2017 או על קיה סורנטו קצת יותר חדשה שהיא יחסית מרווחת ואם התמזל מזלך ותצליח למצוא טויטה היילנדר 2016 (קיים רק ביבוא אישי) אז וואלה שיחקת אותה 

פורסם

קרניבל יקרה באחזקה (צריכת דלק גבוהה גם ביחס לגראנדיס)
סורנטו - בתקציב שלו לא ימצא אחת שמורה ושים לב הבחור ביקש שנתון גבוה אז גם הטויוטה לא רלוונטית (מה עוד שלהילנדר ישנה לך תמצא חלפים).

פורסם
לפני 8 דקות, llaavvii כתב:

ושים לב הבחור ביקש שנתון גבוה

במצב כזה הוא צריך להתפשר על רכבים צפופים אני הייתי ממליץ לקחת שנתיים אחורה ולהתפנק

פורסם

הייתי ממליץ ללכת קצת אחורה בשנתונים וללכת על פורד אקספלורר 2015 עם גז 

מאוד אמין

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

לטעמי לא "מאוד אמין" ויש גם שם כל מיני תקלות קטנות (שלא נדבר אם המנוע שם הוא אקובוסט),
שים לב שהדבר העיקרי שהוא מחפש זה אמינות,
כן תתפשר על מקום (אתם נוסעים רוב הזמן בתפוסה מלאה?), תקנה תא חפצים ננעל על הגג ותחפש קיה קארנס\אוטלנדר\וורסו\פריוס+

פורסם

תודה לכל המגיבים.

הייתי שמח שאם 7 מקומות אז שיכיל 7 אנשים עם ציוד סביר, מקסימום מוסיפים תיק גג.

פריוס פלוס לא יכולים לשבת נוער מאחורה.

גם אין לו מזגן מאחור.

 

מה כן יתן לי תמורה טובה?

גם אם אמתח את התקציב וארד בשנתון.

אך אני חייב

אמינות!!! את הגרנדיס קניתי כי אמרו שזה הרכב הכי אמין שיש, לא התלהבתי, בעיות סחיבה, תושבות מנוע, אלטרנטור, טרמוסטט.

 

רוצה רכב שיש לי ראש שקט בנסיעות.

בנוסף, יחסית מרווח, מעדיף לא פחות ממה שיש לי היום.

וכן מזגן מאחור. (לגרנדיס מזגן מאחור, מקפיא)

וכן אשמח לצריכת דלק סבירה אם כי אוכל להתפשר כאן. (הגרנדיס לוקח לי 1/5.5 בערך אבל נוסע על גז, במחיר של היום זה כמו 1/11, אך פעם נסעתי 25,000 בשנה, כיום בינתיים ירדתי ל 10-12,000 אם לא יהיה שינוי (עברתי לעבוד מהבית רוב השבוע))

 

מה הייתם קונים?

חלק מהכסף יהיה הלוואה, ואני לא מחבב הלוואות,

אך אני מחפש מה העסקה הכי טובה ביחס לכסף/תמורה.

 

תודה וחג שמח

 

פורסם

קנית רכב ישן שיש לו בלאי טבעי (תושבות, אלטרנטור וכו') מה ציפיתה לקנות רכב ב 30000₪ ושיסע כמו חדש? קח בחשבון שגם ברכב של 100000₪ בן חמש ויותר יש בלאי, מצבר, צמיגים, יכול להיות גם משולשים, רצועות למינהם וכו' ככל שתרד בשנתון כך הבלאי הטבעי יהיה גבוה יותר.

עלות החלפת צמיגים באקפלורר היא יקרה משמעותית מהפריוס, וכנ"ל לגבי כניסות לא מתוכננות למוסך.

תנסה אולי לחפש טרנספורטר מנכה יהיה לך שפע מקום...

פורסם (נערך)
לפני שעה, llaavvii כתב:

קנית רכב ישן שיש לו בלאי טבעי (תושבות, אלטרנטור וכו') מה ציפיתה לקנות רכב ב 30000₪ ושיסע כמו חדש? קח בחשבון שגם ברכב של 100000₪ בן חמש ויותר יש בלאי, מצבר, צמיגים, יכול להיות גם משולשים, רצועות למינהם וכו' ככל שתרד בשנתון כך הבלאי הטבעי יהיה גבוה יותר.

עלות החלפת צמיגים באקפלורר היא יקרה משמעותית מהפריוס, וכנ"ל לגבי כניסות לא מתוכננות למוסך.

תנסה אולי לחפש טרנספורטר מנכה יהיה לך שפע מקום...

מצבר, צמיגים ומשולשים זה בסדר. 

זו לא תקלה משביתה.

אלטרנטור זה כן משבית, ואני לא רוצה להתקע עם הרכב.

 

המטרה העליונה היא שכאשר אני יוצא עם המשפחה, שתהיה סבירות כמה שיותר נמוכה שנתקע.

 

אגב, טרנספורטר זה רכב מסחרי ומניח שהרבה פחות נוח.

וכן פולסווגן לטעמי לא כאלה אמינים. (לאבא שלי יש פלסווגן והיו לו תקלות אחרי שנתיים (רכב חדש))

 

עריכה אחרונה על ידי odhh
פורסם

אין רכב שלא החליפו לו אלטרנטור מתי שהוא במהלך חייו. בן 12, נורמלי. מה שכן, הסיכוי שבשנים הבאות תחליף עוד אלטרנטור נמוך מאוד.

במצבך, אני לא רואה שום תחליף חוץ מאשר התפשרות משמעותית על שנתון או להישאר עם מה שיש, שהוא - עם כל הכבוד לאלטרנטור - עדיין אחת האופציות הכי אמינות בסביבה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

גם אני חושב שתשקיע עוד כמה שקלים בישור קו בגראנדיס - יצא לך הרבה יותר כדאי וכנראה גם יחסית אמין (אלא אם הגרנדיס שלך כבר עברה 270k קמ').

פורסם
לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

גם אני חושב שתשקיע עוד כמה שקלים בישור קו בגראנדיס - יצא לך הרבה יותר כדאי וכנראה גם יחסית אמין (אלא אם הגרנדיס שלך כבר עברה 270k קמ').

הגרנדיס שלי עם 170,000 ק"מ.

החלפתי אלטרנטור לפני שנה וחצי ושוב לפני שנה וכעת נראה לי שיש בעיה בטעינה  בעמידה (נותרו לי שבועיים לאחריות, אבל גם פה יש מחלוקת לכאורה בין המוסך לשפץ אם הבעיה בסיבובי מנוע בעמידה או באלטרנטור - אחרי החג נקפוץ למוסך)

 

היום בנסיעה ראיתי שטמפרטורת מנוע הגיעה ל 98 מעלות (יש לי  obd) נראה לי לא תקין למרות שמחוג חום מנוע לא זז.

 

אתמול בעליה המנוע כמו נחנק ולא סחב פעמיים.

 

וצריכת הדלק (גז) היא 1 ל 5.5 במקום 1 ל 7.

 

כל זה גורם לי לרצות להחליף וזהו.

השאלה היא רק למה?

פורסם
לפני שעתיים, odhh כתב:

השאלה היא רק למה?

לסיכום,

אמינות, מרווח,

נסועה לא גבוהה.

המומלצים:

סיינה

קרנבל

יש גם איזה ג'מוס של הונדה.

צורכים הרבה,

אבל בנסועה של 12 לשנה, זה נסבל.

אגב, לפחות לגבי הסיינה, מסתדר טוב עם גז.

אממה,

במצב היום, בשביל המחיר תצטרך ללכת הרבה אחורה. 

×
×
  • תוכן חדש...