Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני לפני רכישת ספורטאז' 2017 נפח 2000, לקחתי את הרכב לבדיקה ונמסרו לי שני ליקויים שעל פניו וממה ששאלתי/הבנתי אמורים להיות "לא רציניים", הידע שלי בנושא בסיסי עד לא קיים ורציתי לשאול אם באמת מדובר בדברים זניחים או יותר מזה.

 

מנוע (סומן כ"לא תקין", אני מבין שזה בגלל שיש סעיף מסוים, מציין בכל זאת): רטיבות/דליפת שמן קלה, סימני דליפה סולונאיד מערכת תזמון שסתומים משתנה.

מערכת בלמים (ללא פירוק גלגלים): רעידות בבלימה, צלחות בלם קדמיות אובליות.

 

אני מבין שכמובן אלה דברים שיש לטפל בהם, שואל כדי לדעת האם מדובר במשהו שמהווה דיל ברייקר ואם מישהו יודע להעריך סדר גודל של מחיר טיפול בשני הליקויים.

 

אשמח לכל עזרה, תודה!

פורסם

הדגם הזה מאוד אמין, מחזיק כזה,

אני הייתי נוסע למוסך לאבחון לפני רכישה,

שים לב שבסוף שנת 2017, מספטמבר או אוקטובר יש דגם שמגיע קצת יותר מאובזר עם קונסולה מרכזית רחבה שכוללת שליטה על המולטימדיה, טלפון וכו... שלא קיימת בדגמים ישנים יותר,

אם זה לא חשוב לך את לא משנה, אך לי זה נורא נוח במעבר בין תכונות במיוחד תוך כדי נסיעה.

פורסם
לפני 11 שעות, wildlands2019 כתב:

הדגם הזה מאוד אמין, מחזיק כזה,

אני הייתי נוסע למוסך לאבחון לפני רכישה,

שים לב שבסוף שנת 2017, מספטמבר או אוקטובר יש דגם שמגיע קצת יותר מאובזר עם קונסולה מרכזית רחבה שכוללת שליטה על המולטימדיה, טלפון וכו... שלא קיימת בדגמים ישנים יותר,

אם זה לא חשוב לך את לא משנה, אך לי זה נורא נוח במעבר בין תכונות במיוחד תוך כדי נסיעה.

 

היי, תודה על התגובה, לקחתי את הרכב למוסך לבדיקה לפני קנייה, ציינתי את שני הליקויים שנמסרו, רציתי לדעת אם הם קריטיים ואמורים למנוע ממני לקנות את הרכב.

תודה.

פורסם
לפני שעתיים, achile כתב:

 

היי, תודה על התגובה, לקחתי את הרכב למוסך לבדיקה לפני קנייה, ציינתי את שני הליקויים שנמסרו, רציתי לדעת אם הם קריטיים ואמורים למנוע ממני לקנות את הרכב.

תודה.

ומה אמר?

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 3 שעות, איש שמח כתב:

ומה אמר?

 

התכוונתי לבדיקה שביצעתי, אם הכוונה הייתה לקחת את הרכב למוסך, אז התבלבלתי, הכוונה הייתה למכון הרישוי והבדיקה.

אם אגיע למוסך עם פירוט הבדיקה, לדעתך ידעו לתת לי הערכה כללית על סמך מה שנכתב? או שזה מקרה שבו חייבים לבדוק את האוטו עצמו?

פורסם

ברור שהכוונה לנסוע מוסך, צריך לאבחן אם מדובר בסתם רג'קט או בעיה שדורשת טיפול, ובמידה וכן לקבל הצעת מחיר לתיקון, ומשם להמשיך,

לפני זה לא הייתי קונה.

פורסם
לפני כשעה, wildlands2019 כתב:

ברור שהכוונה לנסוע מוסך, צריך לאבחן אם מדובר בסתם רג'קט או בעיה שדורשת טיפול, ובמידה וכן לקבל הצעת מחיר לתיקון, ומשם להמשיך,

לפני זה לא הייתי קונה.

 

תודה, מנסה להבין סדר גודל של תיקון כזה, נניח ונקח בחשבון מקרה שבו צריך להחליף לגמרי סולנואיד ושסתום, הערכה כללית.

×
×
  • תוכן חדש...