Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני אישית נסעתי על הפיג'ו - פחות אהבתי מהנסיעה על הטיגואן - נסעתי על המנוע 2000- והיה חוויה מעולה - לדעתי יותר טובה גם מהאאוטלנדר.
הפיג'ו היה לי נמוך מדי וצר מידי.
  יום שני אעשה נסיעת מבחן על ה 1500
מבחינת איבזור - הטיגואן מאובזר יותר מגרסת הבסיס שלו !
אין לטיגואן כיום הזמנה לרכב עם גג נפתח - אם זה חשוב לך.


 

עריכה אחרונה על ידי Yanai Edri
פורסם
לפני 17 שעות, Yanai Edri כתב:

אני אישית נסעתי על הפיג'ו - פחות אהבתי מהנסיעה על הטיגואן - נסעתי על 
הפיג'ו היה לי נמוך מדי וצר מידי.
 

קשה להבין איך הגעת למסקנה הזו, אולי מבחינת תחושה, מאחר והפיז'ו יותר רחב בכסנטימטר אחד יותר מהפולקסוואגן וגם גבוה יותר מבחינת מרווח גחון בכמעט 4 סנטימטרים...בגובה הכללי אכן הטיגואן יותר גבוה בכ 2 ס"מ שאולי  הוסיף לתחושה. הקבינה יותר "צפופה" בפיז'ו בגלל מבנה ה I-cocpit שכנראה לא התחברת אליו.

לעניות דעתי אכן הטיגואן מהווה עסקה טובה מאוד אך צריך לנהוג עליו בדגם הנרכש ולהחליט לבד. הדיזל בפיזו מאוד מהנה לנהיגה למרות התאוצה האיטית יחסית ביציאה מהמקום.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

הפיג'ו גם נוח יותר. הטיגואן נוקשה, וזה בולט בדגמים עם הג'אנט הגדול. תא הנוסעים שלו איכותי אבל דיי משעמם ביחס למה שמקבלים בפיג'ו. גם המושב האחורי טוב בפני עצמו אבל לא מרווח כמו זה של הפיג'ו. מה שכן השורה השלישית הרגישה טובה יותר בפולקסווגן עם מושבים קצת יותר נוחים וגדולים, אבל עדיין בעיקר לילדים. מבחינת הנדסת אנוש הפולקסווגן עדיף, וגם התמורה למחיר בגרסת הכניסה של הטיגואן עדיפה בעיני.

פורסם (נערך)

דווקא המושב השלישי והבאגז יותר גדולים הטיגואן, מבחינת מחיר ובאיבזור אתה מקבל יותר הטיגואן, אישית לא התחברתי לקלידים ששמו שם , ולא נדבר על ירידת הערך של הצרפתיות

לפני שעתיים, ST12345 כתב:

קשה להבין איך הגעת למסקנה הזו, אולי מבחינת תחושה, מאחר והפיז'ו יותר רחב בכסנטימטר אחד יותר מהפולקסוואגן וגם גבוה יותר מבחינת מרווח גחון בכמעט 4 סנטימטרים...בגובה הכללי אכן הטיגואן יותר גבוה בכ 2 ס"מ שאולי  הוסיף לתחושה. הקבינה יותר "צפופה" בפיז'ו בגלל מבנה ה I-cocpit שכנראה לא התחברת אליו.

לעניות דעתי אכן הטיגואן מהווה עסקה טובה מאוד אך צריך לנהוג עליו בדגם הנרכש ולהחליט לבד. הדיזל בפיזו מאוד מהנה לנהיגה למרות התאוצה האיטית יחסית ביציאה מהמקום.


כמו שרשמתי- הכל מהחוויה שלי -  הראש שלי גירד את התקרה, והיה לי צפוף איפה שישבתי... אולי מתאים יותר לאישתי.
ודרך אגב, בחור בקבוצה שאני נמצא בה עשה בדיקה והצליח להכניס 3 בוסטרים בטיגואן ובקודיאק לא- למרות שרשום שהקודיאק רחב ב 5 סמ.
איך? לא יודע אולי המדידות זה ממראה למראה -ולא מעיד על רוחב פנימי, בכל מקרה שעשיתי נסיעת מבחן על הפיג׳ו הבאגז שלו היה יותר קטן משל האאוטלנדר לעניות דעתי.

 

לפני שעתיים, ST12345 כתב:

קשה להבין איך הגעת למסקנה הזו, אולי מבחינת תחושה, מאחר והפיז'ו יותר רחב בכסנטימטר אחד יותר מהפולקסוואגן וגם גבוה יותר מבחינת מרווח גחון בכמעט 4 סנטימטרים...בגובה הכללי אכן הטיגואן יותר גבוה בכ 2 ס"מ שאולי  הוסיף לתחושה. הקבינה יותר "צפופה" בפיז'ו בגלל מבנה ה I-cocpit שכנראה לא התחברת אליו.

לעניות דעתי אכן הטיגואן מהווה עסקה טובה מאוד אך צריך לנהוג עליו בדגם הנרכש ולהחליט לבד. הדיזל בפיזו מאוד מהנה לנהיגה למרות התאוצה האיטית יחסית ביציאה מהמקום.


מעניין אותי מה אתה  ההית לוקח...

עריכה אחרונה על ידי Yanai Edri
פורסם
לפני 8 שעות, Yanai Edri כתב:

 

מעניין אותי מה אתה  ההית לוקח...

כדאי תמיד לעיין בפרופיל של מי שמגיב בהמלצות לרכישה. כך אתה יכול לראות לפעמים את נקודת המוצא של המגיב. אם היית עושה את זה היית רואה שאני כבר עם ה 5008 השני שלי, בדרך לשלישי...(;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני 8 שעות, Yanai Edri כתב:

לא נדבר על ירידת הערך של הצרפתיות

אתה כנראה חי לפני עשור.

ה5008 מבוקש מאוד בשוק המשומשות ואין לו שום ירידת ערך שונה מטיגואן או כל כל SUV אחר. הרכבים נחטפים תוך ימים בודדים ומעל המחירון.

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 20.2.2022 בשעה 02:27, Yanai Edri כתב:

יום שני אעשה נסיעת מבחן על ה 1500

האם נסעת על הטיגואן אולספייס 1.5?

אם כן, אשמח שתשתף...

×
×
  • תוכן חדש...