Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחיר הדלק טס למעלה וחשבתי שיהיה נחמד שאנשים ישתפו איפה הם מתדלקים בזול ואם מקבלים שטיפה/קפה או משהו בסגנון..
 

אני אתחיל..

עיר: רחובות

חברה: TEN ליד מכון ויצמן
מחיר: 6.46 לליטר בנזין, הכי זול שנתקלתי באזור, מיקום קצת בעייתי לתחנת דלק אבל בקטנה.

 

יאללה שתפו

 

עריכה אחרונה על ידי Tom777

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם

עיר: בית שמש

חברה: "בל"

מחיר: זכור לי זול/סביר. אני אעדן השבוע.

"הטבות" בתדלוק מעל 150 קפה חינם/שטיפה ב10ש"ח.

המעלה שלה שהיא הכי קרובה לרוב תושבי בית שמש [חוץ מהתחנות באיזור תעשיה], נמצאת על כביש יחסית ראשי.

פורסם (נערך)

תחנת דלק "אדר" בתלפיות, י-ם

מחיר זול גם לבנזין וגם לסולר, שירות מלא כלול במחיר, סולר איכותי, בתדלוק מעל 30 ל' מקבלים קפה ושטיפה ב10 ש"ח יש הטבות נוספות באפליקציה

עריכה אחרונה על ידי טרט

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם
לפני שעה, Tom777 כתב:

מחיר הדלק טס למעלה וחשבתי שיהיה נחמד שאנשים ישתפו איפה הם מתדלקים בזול ואם מקבלים שטיפה/קפה או משהו בסגנון..
 

אני אתחיל..

עיר: רחובות

חברה: TEN ליד מכון ויצמן
מחיר: 6.46 לליטר בנזין, הכי זול שנתקלתי באזור, מיקום קצת בעייתי לתחנת דלק אבל בקטנה.

 

יאללה שתפו

 

מתדלק שם בדר"כ בימי שני. יש הנחה לחברי מועדון.

פורסם

קריית גת - תחנת דלק אורות באיזור תעשייה.

מחיר זול לליטר בנזין (לא זוכר כמה).

ותכל'ס זה מה שאני מחפש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

תחנת דלק דור אלון בזבוטינסקי/צומת גהה לכיוון תל אביב - אין גישה מהכיוון השני 

זול בדרך כלל לפחות ב30 אג' בתדלוק העצמי מהתחנות באיזור

https://ul.waze.com/ul?preview_venue_id=22806849.228330633.1428&navigate=yes&utm_campaign=default&utm_source=waze_website&utm_medium=lm_share_location

 https://goo.gl/maps/r3RsJM3m5yfw26UZ9

 

 

עריכה אחרונה על ידי YULI1
פורסם

מודיעין - מיקה בישפרו, יותר זולה מהשכנות + שטיפה ב 10 שח על תדלוק (נראה לי מעל 100 שח, אני תמיד מתדלק "פול" אז לא נתקלתי במינימום)

פורסם

אני אתייחס רק לסולריסטים כי בבנזין ההנחה כמעט לא משמעותית בשום מקום.

המקסימום של ההנחה שיש לבנזין זה 15 אג' לפי מה שאני מכיר וזה משמעותי לטנק פול ברוב הרכבים עד 7 שקל על תדלוק של 300 שקל.

בתלפיות יש את טן בחרשי הברזל עם הנחה של 19 אג' לבנזין והכי זולה באיזור גם לסולר. (חוץ מתחנת האומן הסמוכה שאני קצת חושש מהדלק שלהם כי אני לא מכיר).

בגינות סחרוב יש דלק ששם תדלוק מזכה בשטיפה חיצונית חינם ובהמשך הכביש פז ששם זה בעלות 5 שקל. שתיהם בתדלוק מעל 25 לי'.

בתחנות הדלק באשדוד ברחוב בני ברית יש הנחה של 15 אג' במיקה ודלק.

פתח תקוה ז'בוטינסקי יש את פז שנותנת הנחה יפה לא זוכר כמה.

בנוסף המקום הכי משתלם שמצאתי זה בתל מונד בכניסה שם יש את סדש ודלק שנותנים 30 אג' הנחה ובדלק גם שטיפה חינם אם אני זוכר נכון.

ולגבי הסולר:

בירושלים. דלק ברחוב הרצוג במזומן. טן רחוב חרשי הברזל. דור אלון בסחרוב במזומן די נמוך. סונול ביציאה מהעיר במזומן.

 

כביש 443 בעליה. ממש בדרך לירושלים נח להיכנס.

כביש 40 בכניסה לנתב"ג.

התחנה הכי זולה בארץ! יישוב גבעת כ"ח במזומן (ממוקם ליד שוהם).( הם קונים דלק מסונול).

פתח תקווה תחנת seven ברחוב עמל.

לוד רחוב אבא הלל תחנת דור אלון. 

 

וגם ממליץ להיכנס לסונול במזומן יש שם כמעט תמיד הנחה וזה יוצא מהזולים שיש.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

גם אני מתדלק בten ברחובות ומקום הכי זול שמצאתי באיזור, עוד יותר זול אם יש כרטיס של טן ובחלק מהתחנות שלהם יש הנחה בימי שני/חמישי.

פורסם

פעם הייתי מתדלק בפתח תקווה באיזור סגולה באחד שהיה זול ונתן הנחת מזומן אך לאחר שנים מצאתי שנתפס על דלק מהול כמה פעמים וכמובן הפסקתי

פז בז'בוטינסקי פתח תקווה נותנים הנחת מזומן של 42 אגורות לליטר מהמחיר הרשמי. יוצא כ10 שקלים חיסכון למכל בנזין

פורסם (נערך)

אשדוד

דור אלון רח’ העבודה

סולר 6.31

בנזין 6.61

כולל שטיפה חינם

עריכה אחרונה על ידי WE988244
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

השאלה אם הדלק בתחנות האלה לא מהול

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...