Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגי גודרייד, הופתעתי לטובה.


ניצן א
שימו לב! השרשור הזה בן 296 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הורכבו באוקטביה 1.5 זוג קדמיים, לצערי אין לי שליטה על הבחירה אך הופתעתי לטובה מהגודרייד יחסית לזיכרון שהיה לי מצמיגיים סיניים. זה הסט השלישי על האוקטביה (עד 100,000 היבואן מחליף לגודייר/קונטי במסגרת חוזה התחזוקה). סה"כ הרכב לא מאבד אחיזה בהאצה יותר ממה שאיבד עם הצמיגים הממותגים ולא נועל גלגלים ומחליק בכל בלימה כפי שזכור לי מצמיגים סיניים ברכבים אחרים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכללי סינים עושים צמצום פערים בהרבה תחומים, כולל צמיגים.

 

אם לפני 10-15 שנים צמיג סיני זה היה זבל טהור.

היום רובם סבירים פלוס מינוס. 

לא ברמה של צמיגי פרימיום או מותג.

אבל אוחזים בסדר ולא מתייבשים מהר.

 

אבל יכולים למלא את הצורך של הנהג הישראלי הממוצע.

 

 

תוך כדי, הם עשו גם צמצום פערים במחיר.

היום ההבדל בין צמיג סיני לצמיג רגיל הוא פחות מפי 1.5-2

אני זוכר שפעם היו פי 2-2.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן נוסף הוא כשהצמיג חם. נתקלתי בלא מעט צמיגים סיניים שמתפוצצים כמו בלון נפוח בחום הישראלי בצירוף נסיעה ארוכה. הדפנות שלהם הופכות מרגרינה בחום הישראלי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

עכשיו הצמיג חדש, חכה שנה ונראה אם הוא ישמור על התכונות האלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בק"מ שאני נוסע הוא יוחלף במהלך השנה. מקווה שישמור על התנהגותו ב50,000 הקרובים. 

לפני 14 שעות, Nemesis כתב:

המבחן האמיתי זה בבלימה על משטח רטוב. 

מסכים וכפי שכתבתי הפתיעו לטובה גם בזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

מחייה את השרשור, סט שני של גודרייד על האוקטביה. מבחינת אחיזה/רעש אכן מפתיעים לטובה. מבחינת שחיקה הקדמיים מחזיקים כ30,000, האחוריים כמעט 60,000. בהשוואה הגודייר ומישלין שהיו על הרכב בהתחלה הקדמיים החזיקו כמעט 60.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בחישוב הכללי, גודרייד עולים לך כמו גודייר. 

גם השם נשמע דומה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, vladclar כתב:

אז בחישוב הכללי, גודרייד עולים לך כמו גודייר. 

גם השם נשמע דומה.

בחישוב כללי זה לא משתלם,אבל אני לא קובע.... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 296 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...