Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

 

יש לי פיג'ו 307 2002 ואני רוצה לשפר את המערכת ברכב.

המערכת של האוטו זה מערכת בלי מסך אין לי נתונים עליה.

כרגע התוכנית זה להשאיר את ההדיוניט.

אני מבטל את הרמקולים הקדמיים בדלתות בגלל שהרמקול יושב על הפאנל פלסטיק של הדלת ומאבד את כל האפקט של המיד.

 

שם טוויטרים קדמיים חדשים.

רמקולים אחוריים 5.25 של רוקפורד פוסטאג .

מגבר של סקאר 4 ערוצים

רמקולים 6x9 על פלטה מאחור JBL 939

וסאב של Jbl שמספק 250 rms

 

מבחינת נתונים הכל תואם

הרמקולים של רוקפורד ירוצו על המערכת המקורית וגם הטוויטרים.

הרמקולים 6x9 יהיו על פלטת mdf מאחורה ומתחת הסאב.

 הקיט התקנה הוא קיט 8 gauge נחושת אמיתי (ofc).

 

לפני שמישהו יאמר לי למה לא קומפוננט מקדימה אני יאמר שזה פשוט לא אפשרי באוטו הזה.

אין מקום לחבר שם רמקולים וגם לא קרוסאובר וגם אם זה אפשרי זה דורש עבודה לשינוי רציני של מרכב הדלת, מה שאני ממש לא רוצה לעשות.

המטרה זה מערכת זולה יחסית שתיתן סאונד איכותי.

כל החלקים יצאו לי באזור ה1100 שח לא כולל פלטה אחורית שהמחיר עדיין בסימן שאלה.

 

אשמח לשמוע אם למישהו יש חוות דעת על המוצרים של סקאר(skar audio).

 

קישורים למוצרים

https://rockfordfosgate.com/products/details/r1525x2/

 

https://ca.jbl.com/GTO939_.html

 

https://www.skaraudio.com/products/rp-75-4ab-car-amplifier

 

https://www.skaraudio.com/collections/tweeters/products/tws-01-1-inch-component-tweeters

 

תודה לכולם 

×
×
  • תוכן חדש...