Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת רכב חשמלי חדש


gollu
שימו לב! השרשור הזה בן 850 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Mg גבולי מאוד ל 400 קמ, על ג'ילי לא הייתי ממליץ מטעמי בטיחות.

האניאק והאיוניק 5 יענו על הדרישה של 400 קמ ברוב סוגי מזג האוויר, כל עוד אתה נוהג על מהירויות 100-110 קמש גג בנסיעות הארוכות, והם הפתרון הכי ההגיוני, מקסימום בשיא החורף או הקיץ תצטרך לעצור להשלמת טווח של 20 דקות בעמדת טעינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי עוד קצת קריאה בכל מני מקומות 

לגבי הmg:

לטובה - היבואן נותן מימון של 100000 ללא ריבית לחמש שנים

לרעה- איתות הוינקרים מושמע דרך הרמקולים (הזיה), אין בלימה רגנרטיבית עם cruise control, בלימה אוטומטית משמיע רעשים חזקים בפקק.

 נשמע כמו יותר מדי שטויות ל"דגם חדש".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה המקור לדברים? כי הם לא נשמעים כ"כ נוראיים, מעניין למה הם הוצגו כך. האיתות בסדר כל עוד הוא מושמע כרעש רקע (ואני מנחש ש mg לא היחידים שעושים את זה כך). בלימה, מאוד ייתכן שהרגנטיבי והברקסים עובדים במקביל בשיוט אדפטיבי (ושוב, זה יישום מקובל) והבלימה בפקק לא ברור על מה מדובר והאם זו תקלה ברכב ספציפי

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.1.2022 בשעה 13:37, gollu כתב:

הנסיעות הארוכות מאד הן פעם בשבוע שבועיים ביקור אצל קרובי משפחה. מדי יום נסיעה של כ100 קמ ובסך הכל 500 קמ בשבוע. 

לבנתיים אני מתרשם שההפרש של 40 אש"ח לטובת הסיניות הוא לא מוצדק. כלומר, אם אסע ביוניק 5 בסיסית לא ארגיש איזה הבדל משמעותית יחסית לmg/geely.


האם שווה להוסיף את ההפרש לטובת האניאק והאיוניק? לדעתי האישית כן. 

 

לטובתם מרווח פנים מאסיבי (יותר באיוניק), תאי מטען גדולים יותר (יותר באניאק), פלטפורמות חשמליות חדשות ולא מוסבות וישנות וזה אומר שאין קומבינות תיכנוניות ובטיחותיות, התנהגות כביש טובה יותר ואיכות נסיעה, בידוד, וויברציות וכו' עדיפים, איכות חומרים עדיפה (בעיקר מול הג'ילי שמלאה בפלסטיקים קשיחים).

 

אם אין צורך בתא מטען גדול במיוחד אז לדעתי האיוניק עדיפה (צפוי להגיע דגם עם סוללה משודרגת וטווח גדול יותר בהמשך).

 

הג'ילי היא המאובזרת ביותר, לא מספיק לדעתי בשביל להעדיף אותה. בטיחות פאסיבית לא ידועה וזה כבר הימור לרכוש אותה.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 850 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...