Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם,

רציתי לבדוק מולכם (מורי), מחיר של ארבעה צמיגים 185/65/14 להונדה שלי.

מדובר בחברת yokohoma (תאריך ייצור-6/5), ששמתי ליפני כיומיים.

באמת מורגש שיפור באיכות הנסיעה ואני מאושר! :-P

אבל כשאני נזכר במחיר...:? 1140 ש"ח!!! זה מוגזם או שזה רק אני??

 

והבעיה שהזכרתי בכותרת..

הדלת הימנית מאחור של האוטו, לא היית מוכנה להפתח עד לפני מספר שעות.

היום בבוקר פירקתי אותה, ומסתבר שהמוט שמחבר בין הידית הפנימית

לנעילה של הדלת פשוט נפל..

אחרי שהצלחתי לחבר אותו מסתבר שחסר שם איזה חלק כניראה

(אני לא הכי מבין בדברים האלה...) שמחבר בין הידית החיצונית לנעילה.

משמע- הדלת נפתחת עכשיו מבפנים,אך מבחוץ אין שינוי...

מה אני עושה? את מי אני שואל? כמה כסף יגבו מימני על כזה דבר??

 

לטיפולכם,:wink:

ושיהיה שבת שלום לכולם!

פורסם
מה זה תאריך יצור 6/5? אנחנו רק במאי 2005.

 

מה הדגם של הצמיג?

:-D 6/5! שבוע שישי בשנת 2005! בבקשה תגיד לי שצחקת...

את הדגם לא זכור לי. אני יעדכן אחרי בדיקה.

פורסם
מה זה תאריך יצור 6/5? אנחנו רק במאי 2005.

למיטב הבנתי, הכוונה היא לשבוע השישי של שנת 2005. כלומר, אי שם בפברואר השנה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בוקר טוב לכולם,

רציתי לבדוק מולכם (מורי), מחיר של ארבעה צמיגים 185/65/14 להונדה שלי.

מדובר בחברת yokohoma (תאריך ייצור-6/5), ששמתי ליפני כיומיים.

באמת מורגש שיפור באיכות הנסיעה ואני מאושר! :razz:

אבל כשאני נזכר במחיר...:???: 1140 ש"ח!!! זה מוגזם או שזה רק אני??

 

והבעיה שהזכרתי בכותרת..

הדלת הימנית מאחור של האוטו, לא היית מוכנה להפתח עד לפני מספר שעות.

היום בבוקר פירקתי אותה, ומסתבר שהמוט שמחבר בין הידית הפנימית

לנעילה של הדלת פשוט נפל..

אחרי שהצלחתי לחבר אותו מסתבר שחסר שם איזה חלק כניראה

(אני לא הכי מבין בדברים האלה...) שמחבר בין הידית החיצונית לנעילה.

משמע- הדלת נפתחת עכשיו מבפנים,אך מבחוץ אין שינוי...

מה אני עושה? את מי אני שואל? כמה כסף יגבו מימני על כזה דבר??

 

לטיפולכם,:wink:

ושיהיה שבת שלום לכולם!

לא מוגזם בכלל-יוקוהמה צמיגים מעולים.

אוחזים טוב,נוחים ונעימים לנסיעה-עשית עיסקה מוצלחת-תישן בשקט 4 שנים.

לפני חצי שנה החלפתי את שני הקידמיים שהיו לי(קלבר 16570R13) ביוקוהמה במחיר של 530 ש"ח לזוג.

 

יש לי 2 כאלה מאחור כבר 4 שנים(יוחלפו בקרוב) עם 80000 ק"מ:

אין סימני התיבשות

סימני שחיקה מועטים(נראה כאילו הם רק שנה על הכביש-יחסית לזוג קלבר שהחזיקו לי שנתיים וחצי ונראו כמו סמרטוטים כשהחלפתי אותם-שחוקים עד דק לאחר 50000 בלבד)

החריצים עדיין עמוקים

ניתן לנסוע עליהם עוד שנה לפחות לדעתי ,אך אני עומד להחליפם במלאת להם 4 בחודש הבא, כמקדם בטיחות.

 

ניצן

פורסם

כששני צמיגים עולים 1100 זה גם קצת כואב...לא?

GOOD YEAR F1 GS-D2 יקר אבל מומלץ!(לך על GS-D3)

אני חושב שיש למידה שאתה צריך...או 185\55\14

 

שבת שלום...

נינג'ה לבנה!

פורסם
:-D 6/5! שבוע שישי בשנת 2005! בבקשה תגיד לי שצחקת...

את הדגם לא זכור לי. אני יעדכן אחרי בדיקה.

ידידי, בפעם הבאה תכתוב 0605 כמו שזה מופיע על הצמיג, או פשוט השבוע השישי ב-2005. 6/5 נשמע סתם כמו מספר שאינו קשור.
פורסם

המחיר מממש לא מוגזם! אני שילמתי מחיר דומה גם כן ל-4 צמיגים של KUMHO

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

1140 הוא המחיר לרביעיית יוקו V-500 (לא A539) באוטו דיפו (2+2 עאלק).

 

לא להיט , יש דילים יותר טובים.

 

 

יוסי - אתה לא קונה רביעייה איכותית במידה הזו בחצי מחיר , זה אפילו לא מחיר עלות לחנות , אולי ליבואן.

פורסם

אני שילמתי על זוג דאנלופ SP SPORT במידה 205\55\16 (או 55 או 50, אני לא זוכר) 1000 שקל. מה אתה אומר, קרעו אותי?.. (למה נראה לי שכן?:( ).

פורסם

אני לא רוצה לדבר סתם, כי אבא שלי דיבר עם הבן אדם...

 

בסביבות ה600 שקל אני יכול להביא משהו טוב ולא סתם סיני, ככה אבא שלי אמר לי. בקרוב ב"ה.

 

כמו שאמרתי, אני אעדכן.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
1140 הוא המחיר לרביעיית יוקו V-500 (לא A539) באוטו דיפו (2+2 עאלק).

 

לא להיט , יש דילים יותר טובים.

 

 

יוסי - אתה לא קונה רביעייה איכותית במידה הזו בחצי מחיר , זה אפילו לא מחיר עלות לחנות , אולי ליבואן.

 

היוקו הנ"ל מעולים :-)

 

אנחנו שילמנו על רביעייה כזו 1100 ש"ח.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...