Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 האנטיגן גם בייתי וגם מד"א יכול לצאת 1,000 פעמים שלילי ובבדיקת PCR שאתה לא מחוייב לעשות אגב ושתגיע אחרי יומיים, תצא חיובי.

ואם כבר עושים בדיקה כזו - לקחת דגימה מהגרון ולא רק מהאף כמו שכתוב בדף.

 

 

במצב שנוצר היום צריך לרצות ולפעול אקטיבית כדי להיכנס לבידוד.

קל מאוד להימנע מזה גם אם נוזלת לך קורונה מהאוזניים

פורסם
לפני 10 דקות, stum כתב:

אם כבר עושים בדיקה כזו - לקחת דגימה מהגרון

אז נעשה בדיקת אנטיגן עם לקיחת דוגמה מאף+גרון

למרות שנראה לי שאני שלילי

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

@stumכדי לקבל אישור FDA לבדיקת האנטיגן (מכונה גם RAT או RADT או LFT) היצרן צריך להוכיח רגישות של 80% או יותר. גם לאירופים יש תנאים מקבילים, איני זוכר את פרטיהם.

 

יש עם זה 2 בעיות:

 

1. איננו יודעים מה הדרישות כאשר וריאנט חדש הופך דומיננטי, ואפשר שבדיקה שמילאה את הדרישות לאלפא ודלתא לא מקיימת אותן לאומיקרון - אבל השיווק נמשך.

 

2. בעיית איכות הדגימה - אותן ערכות יראו דיוק שונה בדגימה עצמית לעומת דגימה מקצועית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

2. בעיית איכות הדגימה - אותן ערכות יראו דיוק שונה בדגימה עצמית לעומת דגימה מקצועית.

זה נכון לגבי כל דבר שמישהו עושה לבד בעצמו פעם אחת מול איש מקצוע שמבצע את זה כל יום כל היום.

כל אחד מבין את ההוראות קצת אחרת. מקפיד קצת יותר או פחות. מדייק קצת יותר או פחות. דוחף את המטוש לעומק שונה. עושה גם בגרון או רק באף. ויש גם ווריאצייה מבדיקה לבדיקה בין הנתונים האלו. אני מבין את זה היטב.

האבל כאן הוא, שזה לחלוטין עדיף מכלום ואי וודאות... 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כן. אבל כאשר מניחים את בריאות הציבור על כף המאזניים זה בעייתי, כי זה יעלה למדינה ביוקר.

 

הרושם הוא שליברמן ושאשא-ביטון ניצחו, עם הסיסמאות שלהם, ואף אחד לא מסתכל מעבר לקצה האף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הבעיה היא כפולה:

 

1. עומס בבתי החולים, חלקו עדיין דלתא וחלקו אומיקרון. ולא לטעות - גם חולים "עם קורונה" מהווים נטל כבד בגלל התנאים המיוחדים הנדרשים להם, הם מעסיקים צוותים ופוגעים גם בפעילות השוטפת.

 

2. אין לנו מושג מה יגרום האומיקרון בטווח בארוך. הזנים הקודמים גורמים ץסמינים ממושכים בכ-10% מהנדבקים, אנחנו עדיין לא יודיים האם האומיקרטן שונה, כי אם גם הוא גורם תסמינים מתמשכים צפויה פגיעה בהרבה מאוד מחלימים. משום מה הסיכון הזה מושתק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, sperial כתב:

הבעיה היא כפולה:

 

1. עומס בבתי החולים, חלקו עדיין דלתא וחלקו אומיקרון. ולא לטעות - גם חולים "עם קורונה" מהווים נטל כבד בגלל התנאים המיוחדים הנדרשים להם, הם מעסיקים צוותים ופוגעים גם בפעילות השוטפת.

 

2. אין לנו מושג מה יגרום האומיקרון בטווח בארוך. הזנים הקודמים גורמים ץסמינים ממושכים בכ-10% מהנדבקים, אנחנו עדיין לא יודיים האם האומיקרטן שונה, כי אם גם הוא גורם תסמינים מתמשכים צפויה פגיעה בהרבה מאוד מחלימים. משום מה הסיכון הזה מושתק.

למה אתה מפחיד אותי סתם ככה, לא יפה...:shock2::lol:

לפני 7 שעות, עדי-אל כתב:

אם האומקריון כמו מה שנראה (בלי יותר מידי תסמינים חמורים) אולי הם צודקים ולא צריך להתרגש יותר מידי

איך שלא תסתכל על זה, זה לא כיף. 

וכמו שציין ספריאל, עדיין לא ידועים הנזקים לטווח הארוך (לונג קוביד). 

נראה שהמדינה החליטה לקחת צ'אנס על הזן הקל כדי לא להכניס אנשים לבידוד, דבר שעשוי להפיל את הממשלה. רק מניח את זה פה.

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 21 דקות, ברווז כתב:

נראה שהמדינה החליטה לקחת צ'אנס על הזן הקל כדי לא להכניס אנשים לבידוד, דבר שעשוי להפיל את הממשלה. רק מניח את זה פה.

 

כמו שכבר ציינו במגה שרשור על הקורונה, לא באמת חושב שאפשר היה לעשות משהו ללא מגה סגרים ברמת סין. לראיה, תיראה את כול העולם בערך. 

אז היית מעכב את כמות הנדבקים בכמה ימים, וממילא היית מגיע לאותם כמות נדבקים על מנת שהגל ידעך. אין שום דרך ללא חיסונים או סגר מוחלט שאפשר להמנע מזה. 

פורסם

מה שהיה אפשר לעשות הוא לחסן - לחסן - לחסן. אילו מבצע חיסוני הילדים לא היה נכשל הרבה פחות הורים היו מרותקים לבית. אבל הצמרת עודדה את מתנגדי החיסונים וגרמה נזק לא ישוער.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...