Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת מצלמת דרךלרכב עם מצבר stop start


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להתקין מצלמת דרך בסיאט ארונה עם מצבר stop start.

* התקנתי מצלמה כזו ברכב עם מצבר רגיל, והיא עובדת תקין.

עם מצבר stop start, היתה לי בעיה שהמצלמה לא עבדה כמו שצריך (נכנסה ללופ של הפעלה וכיבוי).

 

יש לי את הערכה הזו לחיבור לפיוז:
hardwire kit

מצלמת שיאומי 70mai:

מצלמה

 

אני מאמין שהבעיה* שהיתה לי, היא חיבור לאחר הסוויץ' (את הכבל בצבע האדום חיברתי לפיוז שנותן חשמל רק לאחר שהרכב מונע).

 

מה היא הדרך לחבר מצלמה ישירות לתיבת הפיוזים, עם מצבר stop start,

לפיוז עם מקור מתח קבוע או לפיוז עם מקור מתח רק לאחר שהרכב מונע?

פורסם

המצלמה אצלי, לאחר כיבוי רכב, גם נכנסת ללופ של הפעלה וכיבוי עד שנגמרת הסוללה העצמאית שלי.

מעבר לכך, אין לי שום בעיה במצלמה.

מצלמת, שומרת והכל עובד תקין.

 

היא מחוברת לסוויץ, כך שבעת התנעת הרכב, המצלמה נדלקת.

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)

אמרו לי שבמצברם stop start מחברים את המצלמה לחשמל קבוע.. ולא לאחר הסוויץ', הגיוני?

 

עריכה אחרונה על ידי SLaSH1Z1
פורסם
לפני 7 שעות, tepic כתב:

בהונדה גאז התקנתי 70mai ישירות לקופסת הפיוזים (לאחר סוויץ) ולא נתקלתי בתופעות האלה.

כנראה זה תלוי רכב

גם מצבר stop start?

×
×
  • תוכן חדש...