Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

 

הזמנתי כבלים למגבר. 0 AWG. לא ידעתי שזה כל כך עבה. ניתן להשחיל דבר כזה מתחת לפלסטיקים?

בעקרון אין לי באמת צורך בזה אבל סתם חשבתי לקנות משהו שיהיה קצת יותר טוב ממה שאני צריך. כדאי כבר להחליף את זה ל-4 AWG? זה מאמזון.. 

שאלה נוספת, ראיתי בסרטונים שמחברים כבל מהאלטרנטור למצבר.. אני גם צריך לעשות את זה או שזה נובע מצורך אחר כל שהוא? 

פורסם

אכן ,לא בכל רכב ניתן להשחיל בקלות 0 AWG ואני בספק אם אתה בכלל צריך כבל בעובי הזה

מדובר בכבל שמשתמשים בו בעיקר במערכות SPL עתירות הספק

בנוגע לשאלה השניה - שוב זה מתקשר למערכות SPL שבהם נידרש לבצע גם 

שידרוג של "שלושת הגדולים" כחלק משידרוג מערכת החשמל עצמה:

 

 

לסיכום 

תחילה אתה צריך לפרק פנלים ולראות איזה כבל ניתן להעביר שם בכלל ,כל רכב לגופו.

 

 

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, AUDIO KING כתב:

אכן ,לא בכל רכב ניתן להשחיל בקלות 0 AWG ואני בספק אם אתה בכלל צריך כבל בעובי הזה

מדובר בכבל שמשתמשים בו בעיקר במערכות SPL עתירות הספק

בנוגע לשאלה השניה - שוב זה מתקשר למערכות SPL שבהם נידרש לבצע גם 

שידרוג של "שלושת הגדולים" כחלק משידרוג מערכת החשמל עצמה:

 

 

לסיכום 

תחילה אתה צריך לפרק פנלים ולראות איזה כבל ניתן להעביר שם בכלל ,כל רכב לגופו.

 

 

תודה על התגובה. אכן לציוד שקניתי אפילו 4 זה יותר מדי. בנתיים פירקתי את הפאנל סתם בשביל לבדוק, מסתבר שמתחת לפאנל זה בטוח לא יכנס אבל יש עוד תעלה עמוקה יותר שכנראה צריך להסיר את השטיח לפחות בדפנות. נראה עבודה יותר רצינית. אחרי שראיתי את התעלה אני תוהה אם בכלל יש צורך להחליף ל-4 כי לפי מה שנראה גם 4 לא יכנס מתחת לפלסטיק. . אפרק עוד קצת ונראה איך זה הולך. אז לגבי הכבל אלטרנטור זה בעצם לא חובה כל עוד אני לא משתמש בהספקים גבוהים? 

עריכה אחרונה על ידי userx
פורסם

שדרוג של שלושת הגדולים מגיע עם שדרוג מערכת החשמל

משמע שידרוג של אלטרנטור ומצבר פריקה עמוקה מתאים ,אם יש לך מערכת עם הספק צנוע אין בכך צורך.

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 17.12.2021 בשעה 13:30, AUDIO KING כתב:

שדרוג של שלושת הגדולים מגיע עם שדרוג מערכת החשמל

משמע שידרוג של אלטרנטור ומצבר פריקה עמוקה מתאים ,אם יש לך מערכת עם הספק צנוע אין בכך צורך.

 

 

 

הבנתי. תודה רבה. דרך אגב התחלתי לשאול כאן שאלות לגבי הכבלים ובמקביל שאלתי גם בשרשור השני שלי. כדי שזה יהיה מסודר נראה לי אמשיך שם. 

הוספתי כמה שאלות ואשמח לשמוע אם יש לך מה להוסיף 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...