Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, galbh כתב:

לטענתו אם הייתי מטפל תמיד אצלו עם שמן טוטאל לא היה קורה שום דבר מהדברים האלה.

גם מנהל המוסך:

אני פרופשנלז | Meme Generator

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעתיים, galbh כתב:

לטענתו אם הייתי מטפל תמיד אצלו עם שמן טוטאל לא היה קורה שום דבר מהדברים האלה. 

ואם סבתא היתה מרכיבה גלגלים עוד מצהירותה, היא לא היתה גומרת את הברכיים ...

מאיפה החוצפה להגיד דבר כזה עם אחוז הכשלים שיש לבעלי המנועים האלה.

מקווה שלובינסקי יבואו לקראתך. מעניין אם הם משתתפים ב 30%, כמה יהיה התשלום הסופי על מנוי חדש. י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייצוגית תוכרע ובית משפט יקבל את הטענות של התובעים. האם מי שנפגע והיה צריך להחליף מנוע יוכל לתבוע בתביעות קטנות ולהשתמש בייצוגית כתקדים או כהוכחה?
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, galbh כתב:

לטענתו אם הייתי מטפל תמיד אצלו עם שמן טוטאל לא היה קורה שום דבר מהדברים האלה

אני לא לוקח סיכונים יותר ! מהיום אני ממלא שמן של מנועי GE90 שמורכבים בבואינג 777

 

 

Mobil_Jet_Oil_II_.jpg

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד מישהו יאמין לך.. שים כוכבית😄

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב קצת מחוץ לקופסא. 

בוא נראה, אם הייתי לקוח בעל דגם 208 מקולל (לכאורה) שכרגע המנוע המהולל צורך שמן בכמות כפי שצוייינה - 500 מ"ל כל 300 ק"מ. לכאורה, מצב איום. 

אפשרות אחת הינה  להילחץ וללכת לפי המלצת המוסך ולהוציא 7,000 - 8,000 ש"ח על החלפת מנוע חלקית/מלאה מפירוק / שיפוץ מפוקפק. 

ברור שהרכב לא יחזור להיות חף מבעיות. 

במקום זה הייתי ממשיך כרגיל ללא כל השקעה. כל 300 ק"מ מוסיף חצי קילו שמן מסוג סביר .

מה הייתה העלות שלי? 

מיכל סביר של שמן עם 5 ליטר היה עולה לי 150 ש"ח. אפילו לא הייתי מתאמץ לבחור שמן משובח במיוחד.  זה היה מספיק ל - 10 השלמות - כלומר 3,000 ק"מ . 

כלומר 5 אגורות לכל ק"מ נסיעה. אם אני נוסע 15,000 ק"מ בשנה אשלם על השמן 750 ש"ח , בערך 10% בפריסה רחבה לשנה מאשר העלות  אם הייתי נכנס לשיפוצים/החלפות מפוקפקות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החישוב שלך הוא נטו כספי.

אבל מנוע שאוכל חצי קילו כל 300 ק"מ יתפגר מהר לפני שתגיד  אברקדברא

לא רק המנוע,הממיר ומערכות נוספות פשוט ימותו.

 

בגדול,המנוע הזה מת.

 

אבל אם אתה רוצה לחשוב מחוץ לקופסא,ועם קצת העזה ותעוזה ישראלית,אז יש פתרון לאכילת השמן.

יש לרוקן את כל השמן.

למלא 3 ליטר שמן רגיל,להוסיף 300 גרם ווזלין (מהסוג הטוב) הווזלין יעלה את דרגת צפיפות השמן כך שהמנוע יוכל לפעול גם ללא רינגים.

והדבר החשוב ביותר,אבקת אזבסט,כדי לשמור על שלמות הרצועה שלא תפגע מהתגובה הכימית מהדלק בשמן.

אבקת אזבסט קל מאוד להכין בבית,יש לקחת-לפרק גגות אזבסט שזרוקים כמעט בכל פינה,לגרד עם פומפיה ולטחון דק דק.

 

 

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • מצחיק 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, galbh כתב:

1. האם יש לי איך ומה להתנהל מול לובינסקי באיזושהי צורה כדי לצאת מהדבר הזה בלי נזק כזה גדול?

 

להצטף לתביעה

 

לפני 3 שעות, galbh כתב:

במהנדסים נתנו גם אופציה לשפץ רינגים ב 6500 + מע''מ.

הם מודעים לבעיית הרצועה? 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yoni2sh כתב:

למלא 3 ליטר שמן רגיל,להוסיף 300 גרם ווזלין (מהסוג הטוב) הווזלין יעלה את דרגת צפיפות השמן כך שהמנוע יוכל לפעול גם ללא רינגים.

והדבר החשוב ביותר,אבקת אזבסט,כדי לשמור על שלמות הרצועה שלא תפגע מהתגובה הכימית מהדלק בשמן.

אבקת אזבסט קל מאוד להכין בבית,יש לקחת-לפרק גגות אזבסט שזרוקים כמעט בכל פינה,לגרד עם פומפיה ולטחון דק דק.

שכחת להוסיף שזו בדיחה...(אני מאוד מקווה)

בזמנו (המילניום הקודם) היה נהוג להוסיף "דבש" (שמן כבד) לשמן המנוע של מנועים שאכלו המון שמן, זה עבד עד כמה שאני זוכר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, DareDevil כתב:

להצטף לתביעה

 

הם מודעים לבעיית הרצועה? 

להצטרף לתביעה הייצוגית יעזור לי בבעיית התחבורה שיש לי כרגע?

 

לא יודע אם מודעים. מבחינת בעל המוסך קבלת ההחלטות שלי לטפל מחוץ לרשת וסוג השמנים (לא TOTAL) זה מה שגרם לכל הבעיות.

הבהרתי שאני מודע לכל הסיפורים האלה ולתביעות.. אמר שהוא רוצה הסבר טכני איך רצועה שהוחלפה פעם קשורה לרינגים ואכילת שמן.  אמרתי לו שיתקשר לפרנסואה בצרפת שיסביר לו. במילים האלה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא חלאת אדם.

סתם אנשים מוציאים קיטור.

 

בכלל כל הדיבורים על המנוע הזה הפך כבר לקומדיה טראגית.

 

תנשום עמוק,תפנים שהלך המנוע,ותמשיך בחיים שלך,אתה לא ראשון ולא אחרון שזה קורה לו.

 

אני במקומך מנסה להשיג מנוע דור 2 מפירוק,ומרכיב אותו.

 

או משלים עם ההפסד,ופשוט הולך וקונה רכב חדש.

כנס וגשש אצל מוסכים מורשים ותראה בצד מלא מנועים כאלו זרוקים,מלא,ערמות.

נקודת האור היחידה למנוע הזה הוא רק מסוף 2017 ומנוע שטופל כיאות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 8 שעות, אליה כתב:

מנוע שאוכל 500 מ"ל ל-300 ק"מ כבר קצת מעשן, לא? 

היתה לי קורולה (מודל 2000) שאכלה משהו כזה.  מעולם לא עשנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגבתי בשירשור המקורי אבל ניראה שזה דיי החליף אותו- אז אגיב גם פה:

בקצב הזה כמעט אין מכוניות נורמאליות שפשר ליקנות כבר, כולם עם רובוטים שאפילו אם אמינים עדיין עולים הרבה אלפי שקלים להחלפה, מנועי טורבו שמתפגרים ושותים שמן, מה נישאר עם גיר יפני פלנטרי ומנוע אטמוספרי אמין? רק פיאט טיפו? 

אולי זה מסביר למה מחירי הטיפו עולים באלפים כל שבוע, לפני שנה אפשר היה להשיג אותם ב30 לדגמי ליסניג 2017, עכשיו כבר כמעט 50!

 

ברצינות אני שואל, אחיין שלי רוצה להחליף את הגרנדה 2009 שלו וכל רכב שאהב אני צריך להגיד לו שהוא מלא בעיות, הוא ממש מתבאס מימני ולדעתי הידע שצברתי פה הוא דיי קללה, בחיי עדיף כבר לא לדעת כלום ולקוות לטוב כי ניראה שכמעט כל רכב נורמאלי מודרני הוא מתכון לצרות וכשל תיכנוני.
 

רכבי DSG ישנים- לא.

רכבי פיזו/סיטרואן עם המנוע הנ"ל- לא.
אופל סופר מיני לפני 2016- מנוע בעייתי
וולוו עם מנועי פורד/גיר רובוטי - בעייתי
וכך הלאה, כמעט כולם עם גיר רובוטי או רציף שמיתקלקל או תיכנון מנוע דפוק שמיתפגר.

 

ועל כל אלה להוסיף את מחירי יד2 המנופחים - ממש מבאס.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 4

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...