Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי ברשת, ומסתבר שזו תעלומה לא פשוטה.

זה אחד הרכבים שנמצאים אצלי על הכוונת בתור מחליפה פוטנציאלית.

בחישוב המחירון שמתי לב לסעיפי התוספות: חבילת קוואטרו, וגג נפתח(מניח שהכוונה היא לסןרוף).

מה שלא הצלחתי להבין הוא- מה כוללת אותה חבילת קוואטרו?

חיפשתי ברשת ולא נראה שיש מידע רלוונטי בנושא, נראה שבחול התוספות הן קצת שונות ממה שהוצע בארץ ולכן לא בטוח שהמידע שיש שם מדוייק לשוק הישראלי.

*ידוע לי שהקוואטרו זו המערכת הנעה 4*4 של הרכב, אך נראה שיש גם חבילת אבזור בשם הזה.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)

מצאתי שני דברים על "חבילת קוואטרו" -

1) בפורום הזה, פוסט ישן -
"

הרכב נאה מאוד מבחוץ, חבילת הקואטרו החיצונית שכוללת חישוקי 18״, קאליפרים אדומים, כנף אחורית כפולה, מספר חלקי פלסטיק כסופים בפגוש הקדמי, ופסים אדומים בפנסים הקדמיים בהחלט מוסיפה.

ההבדלים מגרסת ה A1 קטנים, אבל ביחד הם בהחלט עושים את ההבדל."
 

2. בפורום אחר - 
"נציכ המכירות ציין כי ניתן לרכוש כתוספת חבילת Quattro פנימית, המוסיפה הגה קטום, כסאות באקט ועוד כמה דברים.
כמו כן ניתן להוסיף חבילת Quattro חיצונית המוסיפה ג׳אנטים 18, פנסים קסנון שונים ועוד׳."

http://www.vagit.co.il/forum/viewtopic.php?f=10&t=16670

עריכה אחרונה על ידי motior
  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)

לגבי הכסאות באקט- עדין לא ראיתי באף אקזמפלר בארץ... אני מניח שמדובר במושבים עם החלק פלסטיק הצבוע הענק בגב המושב

רק את הכסאות הסטנדרטיים שמשלבים בד ועור כמו ברכב המבחן ראיתי בארץ.

 

אם אני מבין נכון- רכב עם הגה משולב קרבון קטום וידית ההילוכים "המשופרת" הוא בעל חבילת הקוואטרו?

 

לגבי ה"חבילה החיצונית"- נראה שלכול הS1 יש פס אדום בפנסים הקדמיים,

לגבי הספויילר-הספוילר ה"יפה יותר" לא ראיתי בארץ האמת, רק את הרגיל, כמו שיש ברכב המבחן.

 

התוספת של הרמקולים BOSE לא הוצעה בארץ, אני צודק?

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

×
×
  • תוכן חדש...