-
הודעות
25 -
כאן מאז:
הנקודות של orih
חדש בפורום (1/14)
1
מוניטין
-
מה אומרים , למישהו יש מידע על אמינות Q4 אשמח לכל עזרה לפני החלטה או קנייה
- 1 תגובות
-
- עצה לפני קנייה
- אמינות
-
(ועוד 3 )
תגיות:
-
מחפש רכב חשמלי בינוני\ גדול. בדקתי מספר רכבים חדשים ומשומשים ואת האאודי Q4 אהבתי במיוחד. הוא קומפקטי אבל מספיק מרווח. תא מטען סביר וממש נח לנסיעה עם מתלים מוצלחים וכיול טוב. רך מספיק לספוג מהמורות אבל מרוסן ולא מרגיש כמו אוניה על הכביש. משווה ל אקספנג G6 , זיקר 7x , לינק קו 8 שפחות אהבתי למרות שהם מרווחים וגדולים יותר. מחפש שנת 2023 מאובזר היטב. שאלה למי שמכיר מה רמת האמינות של הרכב, איזה בעיות עיקריות יש לו ? האם זה רכב שיוכל להגיע ל 180,000 או 200,000 קמ בלי הוצאות מיוחדות ( ברור שיהיו טיפולים לפי הוראות היצרן ). כמה עולה תחזוקה שוטפת שנתית ? והאם יש טיפולים גדולים צפויים ? תודה רבה על העזרה
- 1 תגובות
-
- עצה לפני קנייה
- אמינות
-
(ועוד 3 )
תגיות:
-
זה קצת מזכיר X-files חומר שחור אף אחד לא יודע ... לא ברור ... אולי מעצ יתחילו לקנות אספלט אכותי ואז גם נוכל לנהוג כמו שצריך גם בגשם. בעולם הגדול כביש רטוב עדיין אוחז יפה מאוד. ואולי אני אמשיך לחלום בשקט
-
[פרוייקט מצולם] איך לצבוע רכב בצבע חדש ושעדיין ייראה כמו רכב עם צבע ישן?!
orih פרסם הודעה בנושא של Moti - Miata R בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עבודה מגניבה יש לך שם אחלה כיף הלוואי והיו טנדרים כאלה בארץ, הייתי קונה לי אחד ישר (בלי להרביץ לו ) -
אהבתי את הסובארו - איזה אוטו איזה אוטו אחלה הפקה מאד מקצועי , ממש fast and furious יכול להיות שראיתי טבסקו באגזוז של ה X1\9 או שזה היה NOX מעולה
-
האם יבוא לוטוס 7 כרכב אספנות הוא אפשרי ? היצור הופסק ב 1971 כך שזה מתאים מבחינת השנים , לוטוס לדעתי יצרו גם הגה שמאלי גרסאות מנוע 1300 ו 1600 ובלי גרם אחד של שומן
-
כיוון בולמי קוני לקליאו ספורט(ועוד כמה שאלות על הדרך)
orih פרסם הודעה בנושא של הגלוז בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בקטלוג מצוין שלקליאו MK1 הבולמים הקדמיים מתכווננים חיצונית כך שאין בעיה לכוון אחרי ההתקנה האחוריים לא מתכווננים , ההמלצה שאני קבלתי בזמן ההתקנה שלי היתה להתחיל מהרך ביותר ( שבקוני זה בטוח קשה יותר מהמקוריים) ואחר כך לראות , זה במיוחד חשוב אם רב הנסיעות הם בכבישים רגילים הצהובים האחוריים שלי בהחלט הרבה יותר קשים מהמקורי גם ברך ביותר -
מתלבט בין אלפא 156 לפיג'ו 406, ואשמח לשמוע על אופציות נוספות (ערוך כמיטב המסורת)
orih פרסם הודעה בנושא של talush7 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ONO הוא ביטוי מכאיב ביותר למוכר ( Or Near Offer ) - הכוונה - רק תתן מחיר אני מוכן למכור - זה המצב כשיש לך אוטו בן 9 , אתה מתחנן למכור - קצת שונה מארץ ובקשר לסיפורים על 406 מהנה לנהיגה - אין סיכוי - היא אפילו לא מתקרבת - האלפא מהירה זריזה יציבה ומתקשרת הרבה יותר , עם הגה מצוין , גיר קליל ומנוע הרבה יותר ספורטיבי. אבל שוב יכול להיות שאנשים מתכוונים שה 406 מהנה לנהיגה אם אתה רוצה "לקחת את הזמן" ולנהוג בניחותא - זה כבר יכול להיות ודווקא נשמע הגיוני -
מתלבט בין אלפא 156 לפיג'ו 406, ואשמח לשמוע על אופציות נוספות (ערוך כמיטב המסורת)
orih פרסם הודעה בנושא של talush7 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לבכות , כן אבל בכל מקרה כל הרכבים המשומשים מאוד זולים באנגליה - שלי שנת 98 במצב פשוט מעולה נוסעת כמו מכונית יוקרה , תענוג אמיתי השבוע שמתי למכירה , אני כבר לא משתמש וחבל - אז הנה היא - http://atsearch.autotrader.co.uk/www/CARS_popup.asp?nU=0&make=ALFA%20ROMEO&model=156&min_pr=75&max_pr=&postcode=n31ag&miles=40&max_records=200&modelexact=1&photo=1&start=3&distance=1&adcategory=CARS&channel=CARS&id=200648260169476 התמונות לא כלכך באיכות , אבל האוטו פצצות -
מתלבט בין אלפא 156 לפיג'ו 406, ואשמח לשמוע על אופציות נוספות (ערוך כמיטב המסורת)
orih פרסם הודעה בנושא של talush7 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זה דווקא קל יחסית אנגליה: 156 130,000 קמ , מצב מעולה מכני פנימי וחיצוני - 1800 פאונד = 15,000 שקל ישראל: 205 215,000 קמ , מצב טוב מכני , קשה פנימי וסביר חיצוני - יותר יקר + כרגע באמצע ישור קו של בערך 8000 שקל זה ההסבר הכללי אבל את האמת - פשוט התחשק לי טיל קטן שידרוש הרבה אהבה ויתן גם בתמורה אז ה GTI בהחלט מספקת את הסחורה , אולי בעתיד 911 .... -
לדעתי מספיק שיפתחו את המפעל שבונהחלקי חילוף לדשבורד , הם כבר יכניסו מזה מליונים
-
מתלבט בין אלפא 156 לפיג'ו 406, ואשמח לשמוע על אופציות נוספות (ערוך כמיטב המסורת)
orih פרסם הודעה בנושא של talush7 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בעלים גאה של 205 , אבל בתקופה האחרונה (5 שנים) הייתי באנגליה ושם עדיין יש לי 156 , זה באמת אוטו שקשה לשכוח ראה בתמונה שלי- האלפא בטיול בצפון אנגליה כשאסיים את הטיפול ב 205 אשקול להחליף תמונה, אבל מאחר והיא כבר בתמונה של מישהו אחר בפורום אז כנראה שלא -
מתלבט בין אלפא 156 לפיג'ו 406, ואשמח לשמוע על אופציות נוספות (ערוך כמיטב המסורת)
orih פרסם הודעה בנושא של talush7 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שכחתי גם לציין שה 156 הרבה יותר יפה (לדעתי) וזה גם חשוב -
מתלבט בין אלפא 156 לפיג'ו 406, ואשמח לשמוע על אופציות נוספות (ערוך כמיטב המסורת)
orih פרסם הודעה בנושא של talush7 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תלוש, כבעלים של 156 2.0 Twin Spark אני יכול להגיד ש: יתרונות הרכב מאוד מהנה לנהיגה (הרבה יותר מה 406 שגם בה נהגתי לאמעט) והוא מהיר יחסית לגודל המנוע לי היה גיר ידני - מצוין , מהיר ונוח. לגבי הגיר האוטומטיזה גיר רובוטי כמו שהוזכר כאן והוא "זכה" לביקורות לא כל כך טובות , אבל אני לאנסיתי אותו הרכב נוח ונותן פשרה טובה בין קשיחות מתלים לנוחות נסיעה, הוא מרגיש מאד בטוח בפניות והזוית גלגול שלו קטנות יחסית - הוא קצת פחות נוח מה 406 אבל הרבה יותר ספורטיבי ל 156 רעש מנוע נעים הרבה יותר מה 406 במיוחד כשהיאמתאמצת ( וזה כל כך כיף לאמץ אותה ) המנוע אמין ובעבודה קשה יחסית לאורך 5 שנים לא היו לי שום בעיות מיוחדות (מחזירי שמן וכו אבל שום דבר יותר) האוטו יחסית מרווח, לא כמו ה 406 אבל די קרוב הדשבורד , פלסטיקים ידיות וכו מאוד יציבים לא נראה שהם הולכים לגרום לבעיות (אבל גם ב 406) חסרונות לרכב יש בעיה קבועה עם הגומיות של המתלים , הם מתחיליםלחרוק אחרי מספר שנים נמוך יחסית , הפתרון הפשוט הוא להחליף את המקוריים בגומיותשל Super Flex , הגומיות יחסית זולות ואחרי זה לא תשמע יותר מהמתלים עם זאת, אם אתה מתכוון לקנות רכב זול, שנותן הרבה, אמנם מחיר הקניה שלה נמוך, אבל יש לה הוצאות תחזוקה יקרות יחסית (פלאגים ייעודיים למשל). המצתים באמת קצת יקרים ויש גם 2 מצתים לכל צילינדר , אבל הם צריכים החלפה אחת להרבה מאוד זמן (אם זכרוני לא מטעה אז 40,000) אז זה לא כל כך נורא אני לא משוכנע אבל יכול להיות שהבעיה עם הגומיות שציינתי היתה פותרת את הצורך בהחלפה אלא אם המשולש נסדק\ נשבר ממש ואז אתה צודק לחלוטין את הרכב החזקתי באנגליה ואני כל כך קשור אליו שאפילו עוד לא מכרתי אותו 4 חודשים אחרי שחזרתי לארץ לדעתי ומניסיוני ה 156 מאוד מיוחד והוא דוגמא מוצלחת למה שאלפא יודעים לעשות , מומלץ יותר מ 406 הנאה מובטחת -
אלפא 156 2.0 Twin Spark מערכת מיתלים חורקת ומצייצת כשהאוטו רק בן 3 חסר קצת כח בסלד נמוך חסר קצת כח בסלד בינוני חסר קצת כח בסלד גבוה פיג'ו 205 GTI הכל מקרקש, אבל הכל האוטו קצת קטן לשימוש יומיומי קשה להשיג חלפים אין הגה כח וצריך מאוד
