הרכב עשה 200,000 מה שמעניין אותי שעון החום אינו מראה על חום מנוע.. אלא נשאר בחצי, אע"פ שכל הרכב רותח ומבעבע.
לכן הידיעה שלי שהרכב רותח זה לא מהשעון חום אלא רק לאחר שמיעת רעש של טרקטור מהמנוע.. ואז אני עוצר (או שהוא נכבה לבד) ממתין קצת מוסיף מים וממשיך בנסיעה. ואז כמובן הרעשים נעלמים.
לפני יומיים גררתי עגלה מירושלים לאיזור הדרום ואז הסיוט התחיל שוב.. אך הפעם כל 3 דקות הרכב רותח ומאז אי אפשר לנסוע בו.
לפני כל הבלאגן הייתי גורר עגלה עמוסה +5 אנשים ברכב בעליות של ירושלים הייתי בנסיעה בהילוך שישי 120 קמ"ש עם שעון טורים שמראה על 2,000 וקצת.
אבל שלשום הרכב היה ריק +עגלה לא מלאה, הילוך שלישי מהירות 90.
בקיצור הרכב נהיה עגלה לא סוחב בכלל.. גם אין לו את הצלילים במנוע שהיו לו פעם.
חסר רק לחבר לרכב סוס🙄
השאלה שלי היא לעשות ראש ולהסתכן אם יצא טוב או לא?
לסמוך על מנוע מפירוק?
להביא מנוע מיבוא?
תודה