Jump to content

פולני

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של פולני

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. הרכב עשה 200,000 מה שמעניין אותי שעון החום אינו מראה על חום מנוע.. אלא נשאר בחצי, אע"פ שכל הרכב רותח ומבעבע. לכן הידיעה שלי שהרכב רותח זה לא מהשעון חום אלא רק לאחר שמיעת רעש של טרקטור מהמנוע.. ואז אני עוצר (או שהוא נכבה לבד) ממתין קצת מוסיף מים וממשיך בנסיעה. ואז כמובן הרעשים נעלמים. לפני יומיים גררתי עגלה מירושלים לאיזור הדרום ואז הסיוט התחיל שוב.. אך הפעם כל 3 דקות הרכב רותח ומאז אי אפשר לנסוע בו. לפני כל הבלאגן הייתי גורר עגלה עמוסה +5 אנשים ברכב בעליות של ירושלים הייתי בנסיעה בהילוך שישי 120 קמ"ש עם שעון טורים שמראה על 2,000 וקצת. אבל שלשום הרכב היה ריק +עגלה לא מלאה, הילוך שלישי מהירות 90. בקיצור הרכב נהיה עגלה לא סוחב בכלל.. גם אין לו את הצלילים במנוע שהיו לו פעם. חסר רק לחבר לרכב סוס🙄 השאלה שלי היא לעשות ראש ולהסתכן אם יצא טוב או לא? לסמוך על מנוע מפירוק? להביא מנוע מיבוא? תודה
  2. הרכב מתחמם לי.. יש לחץ ובועות במיכל מים של הרדיאטור. אתמול לאחר בדיקה במוסך (בדיקת לחץ הפוך) אמרו לי שהלך הראש מנוע. השאלה שלי היא האם כדאי לסדר ראש מנוע או להחליף מנוע קומפלט? אשמח לתשובה מקצועית בעניין. תודה רבה למשיבים
×
×
  • תוכן חדש...