Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורסי FullStack ואחיהם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 11 שעות, HellCat כתב:

העניין שיהיה לי חצי שנה אולי קצת יותר עד תחילת שנת הלימודים ורציתי "לנצל" את הזמן הזה בשביל באמת לקדם דברים ולהתחזק בתחום .

כמה שיותר פרויקטיים אישיים וקורסים ביודמי.  בתחום הזה צריך להוכיח יכולות וחלק מזה נגזר בעבודות שעשית בעבר, להלן: פרויקטיים אישיים.

אתה גם ככה רוצה "לנצל" את הזמן אז עדיף על משהו שאתה לפחות תאהב או מחבב.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 11 שעות, HellCat כתב:

התכנון הוא באמת להתחיל ללמוד מדמ"ח , העניין שיהיה לי חצי שנה אולי קצת יותר עד תחילת שנת הלימודים ורציתי "לנצל" את הזמן הזה בשביל באמת לקדם דברים ולהתחזק בתחום .

חשוב לציין שלעשות בוטקאמפ אני לא יכול כי למרות שאני עובד בעבודה של סטודנטים אני לא אוכל לפנות כמה חודשים מלאים לטובת זאת ולכן חשבתי על משהו "קליל" . שורה תחתונה - לקחת קורסים ביודמי יהיה יותר אפקטיבי+חסכוני ?

 

משהו קליל, פרודקטיבי ויותר טוב מבחינת ניסיון?

תשלם 600 שקל, תקבל גישה לשנה בפלורלסייט כמות הסרטונים וההדרכות שם בכל טכנולוגיה שקיימת היא עצומה.

 

תבחר path שמעניין אותך (FE - אנגולר\ריאקט, BE - ג'אווה\נוד - לדוגמא או אפילו ops) ותתקדם משם ותכתוב כמה פרויקטים או ספריות ב github ושלום על ישראל.

 

אל, פשוט אל תלך על בוטקאמפ או מכללת-שקר. כמות הבוגרים מהמכללות האלו היא עצומה ולא מוצאים עבודה (הגענו למצב כיום שאפילו בוגרי מדמ"ח או הנדסת תוכנה ג'וניורים טריים לא מוצאים עבודה, אז את מי ייקחו אתה חושב?)

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
לפני כשעה, motek כתב:

סימולציה אחרת ברשותך:

1. בוגר בוטקאמפ + שנתיים וחצי ניסיון (סה"כ 3 שנים)

2. בוגר תואר + 0 ניסיון

לא רק שיהיה לך הרבה יותר פשוט למצוא עבודה (1 כמובן), גם המשכורת שלך תיהיה כפולה באותה עת, או זהה עם 50 אחוז משרה ותעשה תואר..

קריירה מתכננים ל30-40 שנים, לא לשנה אחת בגיל 25 שבה אולי תרוויח יותר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעה, motek כתב:

סימולציה אחרת ברשותך:

1. בוגר בוטקאמפ + שנתיים וחצי ניסיון (סה"כ 3 שנים)

2. בוגר תואר + 0 ניסיון

לא רק שיהיה לך הרבה יותר פשוט למצוא עבודה (1 כמובן), גם המשכורת שלך תיהיה כפולה באותה עת, או זהה עם 50 אחוז משרה ותעשה תואר..

אישית הייתי מעדיף בוגר תואר. 

אני לא חושב שתואר הכרחי כדי להיות מתכנת טוב. הוא כן מספק רקע תאורטי שלא תמיד יהיה לאנשים שלומדים לבד, גם כי הם לא יתרכזו בזה. 

האם זה חשוב תמיד? לא. האם זה חשוב בכלליות? כן. כי מדובר בסט של כלים, וככל שיש לך יורת מהם ואתה זוכר אותם ויודע להשתמש בהם - ככה כנראה תהייה מתכנת טוב יותר, שידע לפתור בעיות בצורה יצירתית יותר. וכשמדברים על מחסור בעבודים בהייטק - מה שחסר, מהכירותי, זה לא מקודדים שישבו פשוט ויעתיקו prd שכתוב בעברית או אנגלית לשפת תכנות, אלא מהנדסים ברמה גבוהה. וממבט על - זה גם, אולי, מה שעושה את ההבדל בין ההייטק בארץ לבין מקומות אחרים שבהם אפשר לשלם אחוז ממה שמשלמים כאן וגם לגייס יותר מהר.

 

נ.ב. יש כמה חברות שמתחילות להציע עכשיו מסלולי הכשרה נוספים לג׳וניורים אחרי תואר, עם העסקה בסוף למי שמצליח. אני לא מכיר את הפרטים יותר מדי, אבל ראיתי כמה פרסומות לזה, נראה לי של ריסקיפיי למשל. מקווה שזה משהו שיצליח, ויאפשר ליותר ג׳וניורים להשתלב בתעשיה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 29 דקות, פינדר כתב:

קריירה מתכננים ל30-40 שנים, לא לשנה אחת בגיל 25 שבה אולי תרוויח יותר.

סבבה, בגיל 25 תעשה תואר.. בסוף, אחרי התואר/הקורס + שנתיים עבודה, בגיל X אתה תמיד תיהיה עם שנתיים וחצי יותר ניסיון אם תתחיל מהבוטקאמפ מאשר אם תתחיל מהתואר ורק אז תתחיל לעבוד.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם
לפני 18 דקות, motek כתב:

בגיל X אתה תמיד תיהיה עם שנתיים וחצי יותר ניסיון אם תתחיל מהבוטקאמפ מאשר אם תתחיל מהתואר ורק אז תתחיל לעבוד.

באותה מידה אפשר לעשות למידה עצמית ופרויקטיים אישיים. המטרה בסוף היא "למכור" את האיכויות שלך בתור מתכנת. פה אנחנו נכנסים בעצם לפיסלופסיות השונות, מה בעצם יקדם יותר בנאדם שההיכרות שלנו היא שטחית עד לא קיימת. המטרה לדעתי היא שאם הצלחתי לשכנע אותו לבצע בעצמו את תהליך הלמידה שממנו יווצרו כמה וכמה פרויקטים, הוא ישקיע מאמץ בgithub. ייכנס לתוך השיח המקצועי שקורה בפלטפורמה, אולי הוא יפיק חברויות, הזדמנויות עיסקיות, לימודיות וכדומה שלאוו דווקא בוטקמפ יוציא ממנו כאלה הזדמנויות (תאורטית יכול להוציא אבל אם הן איכותיות, זו שאלה אחרת).

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 28 דקות, motek כתב:

בגיל X אתה תמיד תיהיה עם שנתיים וחצי יותר ניסיון אם תתחיל מהבוטקאמפ מאשר אם תתחיל מהתואר ורק אז תתחיל לעבוד.

זה בהנחה שתימצא עבודה תיכף אחרי הבוטקאמפ.

ו"נסיון" זו מילה כללית מאוד. נסיון של שנתיים וחצי בתחזוק קוד של מטריקס, לא שקול לשנתיים וחצי של עבודת פיתוח בחברה מובילה.

ובתור חסר תואר, יהיו משרות וחברות שיהיו חסומות בפניך. אפילו לא יסתכלו על קוה"ח שלך.

 

לא יודע בן כמה אתה, אני עוד זוכר את שוק העבודה של שנת 2000.

גם אז היה ביקוש מטורף לעובדים ובוגרי קורסים של סיון (לא יודע אם שמעת עליהם, היו שם גדול בשנת 2K) ושאר מכללות, התקבלו לעבודה והרוויחו יפה.

אבל כשהבועה התפוצצה, נחש מי היו הראשונים שנשלחו ללשכת העבודה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 51 דקות, DareDevil כתב:

באותה מידה אפשר לעשות למידה עצמית ופרויקטיים אישיים.

נכון, אבל יהיה לך מאוד קשה למצוא עבודה עם זה. גם לי היו המון פרויקטים שעשיתי במסגרת התואר ומחוצה לו, זה לא הספיק כלכך. ההתחייבות של מכללות הבוטקאמפ לעבודה היא הסיבה העיקרית לכך שאני חושב שזה דבר נכון ויעיל יותר מתואר בתור התחלה.

 

לפני 43 דקות, פינדר כתב:

זה בהנחה שתימצא עבודה תיכף אחרי הבוטקאמפ.

לא תצטרך במידה ותלך לאחת המכללות שמתחייבות לך לעבודה לאחר הקורס, ויש לו מעט כאלה.

 

לפני 45 דקות, פינדר כתב:

ו"נסיון" זו מילה כללית מאוד. נסיון של שנתיים וחצי בתחזוק קוד של מטריקס, לא שקול לשנתיים וחצי של עבודת פיתוח בחברה מובילה.

לא משנה, כל עוד יש לך על הנייר שנתיים ניסיון ב"פיתוח תוכנה", אתה לפחות תוכל לקבל הזדמנויות וזימונים לראיונות. אם לא תיהיה טוב מספיק זו כבר בעיה אחרת, אבל להשתפר או לפחות ללמוד איך לעבור ראיונות זו כבר בעיה שדי קל לפתור.

 

לפני 48 דקות, פינדר כתב:

ובתור חסר תואר, יהיו משרות וחברות שיהיו חסומות בפניך. אפילו לא יסתכלו על קוה"ח שלך

אז שוב, תעשה תואר, אחרי שהתחלת לעבוד. אגב, אחרי בוטקאמפ ואיזה שנתיים בשוק, התואר יהיה לך הרבה יותר פשוט שזה גם נחמד.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם
לפני 35 דקות, motek כתב:

אז שוב, תעשה תואר, אחרי שהתחלת לעבוד. אגב, אחרי בוטקאמפ ואיזה שנתיים בשוק, התואר יהיה לך הרבה יותר פשוט שזה גם נחמד.

איפה עושים תואר אחרי שמתחילים לעבוד?

זה מסלול לא מעשי לרוב האנשים.

 

  

לפני 10 שעות, motek כתב:

"בזבזתי" 3 שנים על התואר, שרק בסופו התחלתי לחפש עבודה, והחיפושים עצמם היו לא פשוטים בכלל. לקח לי כמה חודשים טובים למצוא עבודה, וקיבלתי רק 3 הזדמנויות (ראיונות) להוכיח את עצמי מבין כל אלפי המשרות שהגשתי אליהן מועמדות.

אפשר לשאול איפה למדת לתואר? ובאיזה ממוצע סיימת?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 16 דקות, פינדר כתב:

איפה עושים תואר אחרי שמתחילים לעבוד?

זה מסלול לא מעשי לרוב האנשים.

 

עושים פוס-משחק על החיים - בתקווה שעוד אין ילדים ברקע - וסובלים. 

או אוני' פתוחה וסובלים.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כבוגר טרי בהנדסת חשמל ממכללה אומר לך הכי פשוט - אל תחשוב על זה.

היום הדרישה מבחינת גוניורים היא שנתיים ניסיון, בוגרים מאוניברסיטאות מובילות ולעיתים רחוקות מצטיינים ממכללות.

אף חברה איכותית לא תסתכל על בוטקאמפ והניסיון של מטריקס שווה לתחת (בתאכלס זה עוד חברת קבלן).

אם אתה מחזיר אותי לתחילת התואר אני הולך לאוניברסיטה בלי לחשוב פעמיים.

פורסם (נערך)

  

לפני 14 דקות, David32 כתב:

עושים פוס-משחק על החיים - בתקווה שעוד אין ילדים ברקע - וסובלים. 

או אוני' פתוחה וסובלים.

 

לעשות פוס משחק, זה די מטומטם.

אתה למעשה מאבד את הקרדיט בשוק לנסיון שצברת.

והאוניברסיטה הפתוחה, תוך כדי עבודה, זה בכלל לא פשוט וזה לוקח המון שנים (בהנחה שלא פרשת באמצע).

ואני יודע את זה כי במקרה התואר שלי הוא מהאו"פ. למעשה 80% מהתואר עשיתי ב3 שנים, לפני שהתחלתי לעבוד בתחום. כשהתחלתי לעבוד בתחום, חשבתי שאת שאר ה20% אשלים תוך שנה, אבל הם נמרחו להרבה הרבה הרבה יותר מזה.

 

עריכה אחרונה על ידי פינדר

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 5 שעות, motek כתב:

אחרי קורס בוטקאמפ ושנתיים וחצי ניסיון אתה מנשנש את זה, ברמה הרבה יותר גבוהה מבוגר תואר שחצי ממנו זה מטמטיקה. ואם לא? שבוע ביוטיוב אתה סוגר את הפינה.

מעניין , לי (וללא מעט אחרים) לקח ריאלית חודשיים + להתכונן לזה.

שבוע ביוטיוב? 😂 בלי תואר והבסיס המתמטי? אתה צריך בחלק מהראיונות לפתור 2 שאלות leetcode medium ב40 דקות…

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 6 שעות, motek כתב:

אחרי קורס בוטקאמפ ושנתיים וחצי ניסיון אתה מנשנש את זה, ברמה הרבה יותר גבוהה מבוגר תואר שחצי ממנו זה מטמטיקה. ואם לא? שבוע ביוטיוב אתה סוגר את הפינה.

אם אתה סוגר את המתמטיקה של מדמ"ח תוך שבוע ביוטיוב, מה אתה עושה פה בכלל?

 

לך לגוגל, הם בדיוק מחפשים מי ינצח את alphazero  בשחמט. תמציא גם תרופה לסרטן כשאתה בדרך לשם.

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

איפה עושים תואר אחרי שמתחילים לעבוד?

זה מסלול לא מעשי לרוב האנשים.

לימודי ערב + יום שישי, 50 אחוז משרה, למה לא מעשי? היו אצלנו הרבה שעשו את זה.

 

לפני שעתיים, פינדר כתב:

אפשר לשאול איפה למדת לתואר? ובאיזה ממוצע סיימת?

ממוצע 80, HIT בחולון. אגב חברים מהתואר שסיימו עם ממוצע גבוה יותר היו בבעיה בדיוק כמוני, ואפילו מצאו עבודה אחריי.

 

לפני 37 דקות, Liviur כתב:

מעניין , לי (וללא מעט אחרים) לקח ריאלית חודשיים + להתכונן לזה.

שבוע ביוטיוב? 😂 בלי תואר והבסיס המתמטי? אתה צריך בחלק מהראיונות לפתור 2 שאלות leetcode medium ב40 דקות…

דיברת ספציפית על מבני נתונים, לא? ללמוד טוב את מבני הנתונים הבסיסיים + כל הפונקציות ולשנן את כל זמני הריצה - לדעתי שבוע בלחץ. ללמוד לפתור בעיות זה כבר יותר מורכב, אבל תצטרך לעשות את זה באותה מידה גם אחרי תואר. בטח ובטח כשאתה מחפש עבודה במקרה הטוב שנה או שנתיים לאחר שסיימת את הקורסים שנוגעים בנושא הזה, והחומר לא יושב טרי בראש.

 

לפני 3 דקות, vadim6385 כתב:

אם אתה סוגר את המתמטיקה של מדמ"ח תוך שבוע ביוטיוב, מה אתה עושה פה בכלל?

 

לך לגוגל, הם בדיוק מחפשים מי ינצח את alphazero  בשחמט. תמציא גם תרופה לסרטן כשאתה בדרך לשם

מצחיק. תקרא שוב, הוא דיבר ספציפית על מבני נתונים.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

×
×
  • תוכן חדש...