Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורסי FullStack ואחיהם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 11 שעות, motek כתב:

אני מוכרח לציין שמאוד קשה להתווכח במאזן של אחד נגד 20.

אולי כי אתה מושקע בלהתווכח, במקום במחשבה?

אם אני הייתי כותב משהו ומקבל תשובות נגדיות מ20 אנשים, עם נסיון מצטבר של עשרות שנים, הייתי לוקח פסק זמן לשקול מחדש את העמדה שלי, לפני שהייתי ממשיך בויכוח.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעה, vadim6385 כתב:

לא רואה סיבה שלא. אם זאת עבודה בתחום, אתה יוצא בסוף התואר עם כמה שנים ניסיון.

 

אני לומד 3 סמסטרים בשנה עם עבודה במשרה מלאה (ערב, 3-4 קורסים בסמסטר).

 

פספסת וואדים - אתה מראש היית בלי תואר ואתה רוצה/נאלץ להשלים עכשיו בגילך בזמן שאתה עובד. זה דבר אחד.

אבל לבחור במודע לעשות קורס כדי אחר כך לעשות תואר בערבים בזמן שאתה עובד, כי זה יעשה לך +50K לחשבון אחרי 7 שנים? - זה מה שאני מדבר עליו.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, David32 כתב:

אבל לבחור במודע לעשות קורס כדי אחר כך לעשות תואר בערבים בזמן שאתה עובד, כי זה יעשה לך +50K לחשבון אחרי 7 שנים? - זה מה שאני מדבר עליו.

אם זה כדי לעבוד בתחום, ולא בעבודת סטודנטים גנרית בזמן התואר - לגמרי עדיף לעשות תואר בערב בזמן שאתה עובד, גם אם זה יעלה לך בחוסר חיים בתקופה הזאת.

אז לא תצא למסיבות ולא תשחק במחשב, ביג דיל.

 

בטח אם אין לך את היכולת הכלכלית ללמוד ולא לעבוד.

 

האם בוט קאמפ יקדם אותך לעבודה בתחום - זה כבר שאלה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • רעיון גרוע 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 24 דקות, vadim6385 כתב:

אז לא תצא למסיבות ולא תשחק במחשב, ביג דיל.

בלי כוונה להעליב, לא כולם חיים כמוך.

אנשים בגילאים האלו מתחתנים, מקימים משפחה..

זה משנה משמעותית לו"ז של לימודי ערב.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, פינדר כתב:

בלי כוונה להעליב, לא כולם חיים כמוך.

אנשים בגילאים האלו מתחתנים, מקימים משפחה..

זה משנה משמעותית לו"ז של לימודי ערב.

אתה מסכים איתי שעדיף להתחתן ולהקים משפחה עם משכורת של מתכנת מאשר עם משכורת של מאבטח במשרה חלקית?

 

וגם היום בן 20 ומשהו ממוצע עדיין לא חושב בכיוון של להתחתן ולהקים משפחה.

 

וכן, יש איתי בלימודים גם אנשים בעלי משפחות, וגם כאלה שעובדים בתחום. כולם מסתדרים איכשהו, מקסימום לוקחים פחות קורסים ומושכים את התואר ליותר זמן.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, vadim6385 כתב:

מקסימום לוקחים פחות קורסים ומושכים את התואר ליותר זמן.

אהה

אז זה כבר לא 3 שנים. זה יותר לכיוון של חמש.

 

כמו שכתב לך דוד, אם כבר הגעת לסיטואציה שבה אתה עובד בלי תואר ורוצה להשלים לתואר, זה דבר אחד.

לתכנן מראש בגיל 21, מהלך קריירה כזה זה לא חכם.

 

כשאתה בן 21 ויושב ללמוד בסופ"ש, אתה מוותר על מסיבה וים.

כשאתה בן 31 ויושב ללמוד בסופ"ש, אתה מוותר על בילוי עם הילדים שלך, בתקופה הכי יפה שלהם.

עריכה אחרונה על ידי פינדר

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 3 דקות, vadim6385 כתב:

אתה מסכים איתי שעדיף להתחתן ולהקים משפחה עם משכורת של מתכנת מאשר עם משכורת של מאבטח במשרה חלקית?

 

זה לא קשור אבל.

ההשוואה היא כזאת:
להיות בן 25, ללכת ללמוד 3 שנים, על הדרך אולי להכיר מישהי, תחילת קריירה, נישואין, זורם.

אוווו

להיות בן 25, ללכת לבוטקאמפ, אחר כך לעבוד שנתיים משרה מלאה בשכר נמוך יותר, להכיר מישהי, העיניינים ניהיים יותר רציניים - ואתה חותך לעבודה בבוקר לימודים בערב - לשלוש שנים לפחות.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, פינדר כתב:

אולי כי אתה מושקע בלהתווכח, במקום במחשבה?

אם אני הייתי כותב משהו ומקבל תשובות נגדיות מ20 אנשים, עם נסיון מצטבר של עשרות שנים, הייתי לוקח פסק זמן לשקול מחדש את העמדה שלי, לפני שהייתי ממשיך בויכוח.

בדיוק בשביל זה אנחנו מקיימים דיון. לא בשביל שאגיד "אה טוב בסדר, אם כולכם לא מסכימים איתי אז אני מוותר". ברור שאני לוקח את מה שאתם אומרים לתשומת ליבי, אבל מודה, עדיין ךא מצליח להסכים עם זה, וזה גם בסדר..

  • אהבתי 1
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

אנקדוטה:

פעם התראיינתי בחברה גדולה. הייתי אז בעל נסיון אבל עדיין בלי תואר (במהלך לימודים).

תו"כ הראיון אחד המראיינים נתפס לעיניין של התואר והתחיל להקשות בשאלות.

אתה מתכוון לסיים? למה לא סיימת? איך תסיים? כמה זמן יקח לך וכו'..

בסוף שאל: אבל כבר יש לך נסיון אז למה אתה צריך את התואר?

עניתי: בשביל שלא אצטרך לענות על על כאלו שאלות בראיונות..

שני המראיינים צחקו.

התקבלתי.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

זה לא קשור אבל.

ההשוואה היא כזאת:
להיות בן 25, ללכת ללמוד 3 שנים, על הדרך אולי להכיר מישהי, תחילת קריירה, נישואין, זורם.

אוווו

להיות בן 25, ללכת לבוטקאמפ, אחר כך לעבוד שנתיים משרה מלאה בשכר נמוך יותר, להכיר מישהי, העיניינים ניהיים יותר רציניים - ואתה חותך לעבודה בבוקר לימודים בערב - לשלוש שנים לפחות

זה לא קשור, אבל

 

באמת היית רוצה להקים משפחה עם מישהי שלא תתמוך בך כשתרצה להתקדם בחיים, גם כשזה יבוא במחיר שהיא תקבל קצת פחות צומי?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 11 שעות, DareDevil כתב:

אם 20 איש נראה לך כבד מדי, מה תעשה בעבודה? לפעמים בהייטק יש סטרס לאורך זמן.

אלא אם אתה @m3x7r3m3 ואז אתה יושב על הפורום ורושם מגילות לאנשים.

 

אני עושה את זה תוך כדי הסטרס בעבודה 🤣

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, פינדר כתב:

כשאתה בן 21 ויושב ללמוד בסופ"ש, אתה מוותר על מסיבה וים.

כשאתה בן 31 ויושב ללמוד בסופ"ש, אתה מוותר על בילוי עם הילדים שלך, בתקופה הכי יפה שלהם.

לא יודע בן כמה אתה, אבל היום אצל בני 31 ילדים זה עוד בשלב הדיזיין.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אני עושה את זה תוך כדי הסטרס בעבודה 🤣

לאנשים פה אין פרופורציה בחיים. מתי נראה להם שהתווכחנו את כל העמודים בשרשור פוליטי?!

  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מה ז"א? בזמן קומפילציה!

 

40m9ig.png

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, פינדר כתב:

בסוף שאל: אבל כבר יש לך נסיון אז למה אתה צריך את התואר?

אני גיליתי שזאת דרך לזהות לחץ חתונה אצל בחורה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...